Haha denk het ook niet..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gast, daar kan geen drugs tegenop
bedanktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bijdehand stuk vreten
Coole ava trouwens
jawel johquote:
is best goed , niet zo scherp als white widowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh, die ken ik nietaardig wit dus ?
ja, in enschede schijnt de zonquote:
Ja daaromquote:
Bwehehehe daar heb je nog gelijk in ook. In Scandinavie zie je die dingen veelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ikke wel..
Hoe heet zon warm bad midden in de sneeuw enzo![]()
Kan nie op de naam komen
kutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom
En ondertussen breng je het hoofd op hol van Runx
het weer goed??? Het zonnetje schijnt, wel lekker in mijn nek, maar ik heb het erg koud!!!quote:
Wolken komen vanuit het westen. Dus dat is voor jou nog een paar uurtjes zon dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, in enschede schijnt de zon
Jep!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
me 2, samen koukleumen?
zit je nu thuis??
runx is overigens verdacht stilquote:
Het is Beller, wat verwacht je anders?quote:
Die heeft het topic uitgeprint en is gaan fappenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
runx is overigens verdacht stil
yup enschede is weer mooi zonnig , het schijnt me kantoor binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
het weer goed??? Het zonnetje schijnt, wel lekker in mijn nek, maar ik heb het erg koud!!!
aan de andere kant , als je moet hoesten , is het gelijk wat heftigerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
is best goed , niet zo scherp als white widow
IJsland ook. Nu lekker goedkoopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bwehehehe daar heb je nog gelijk in ook. In Scandinavie zie je die dingen veel
wat voor bank heb jij dan ? een van het poppenhuis ofzo ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep!
Alleen ik pas zelf al niet op de bank![]()
nee in de pauze even met een vriendin van mij daar gegaan en koffie gedronkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan de andere kant , als je moet hoesten , is het gelijk wat heftiger
zit je nu te jonklen dan ? haha
Hahhahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heeft het topic uitgeprint en is gaan fappen
quote:
Nou ik vandaag niet, eerst moet ik niet werken, dus geen cash, en dan word ik ook nog niet warm!! grrrrrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
yup enschede is weer mooi zonnig , het schijnt me kantoor binnenik wordt altijd happy van de zon
Hehe sorryquote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neem ik gvd net een slok water
*fap* *fap* *fap*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
runx is overigens verdacht stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |