Ibuprofen 600quote:
hhehe daar heb je mijn paar partner welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes... de dag zit er nog niet op, dus ik ben ook nog niet vertrokken
ik heb al even gebeld. ze komt er zo aanquote:
Koorts sloeg een beetje door 41 gradenquote:
Nee je moet nog even hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes... de dag zit er nog niet op, dus ik ben ook nog niet vertrokken
ik heb kamikaze gehad best wel goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb al even gebeld. ze komt er zo aan
Holy shit! Begon je ook al een beetje te hallucineren, of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koorts sloeg een beetje door 41 gradenKom net uit een bad met ijs en koud water
Valt wel mee hoor.. zet de kachel aan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef Sophietjuh het volgende:
het is ook koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joh, die ken ik nietquote:
Met zo'n collega?quote:
die staat aan, maar ben behoorlijk bevroren hieroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. zet de kachel aan!
Het ging even niet echt helemaal lekker nee. Maar dokter kwam langs, en ik heb koortsremmers nu en voel me ook een stuk beter.... lig op de bank met m'n laptopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef kin238 het volgende:
[..]
Holy shit! Begon je ook al een beetje te hallucineren, of niet?
Hallowa!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
hhehe daar heb je mijn paar partner wel![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het ging even niet echt helemaal lekker nee. Maar dokter kwam langs, en ik heb koortsremmers nu en voel me ook een stuk beter.... lig op de bank met m'n laptop
41 graden.. niet normaal gekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het ging even niet echt helemaal lekker nee. Maar dokter kwam langs, en ik heb koortsremmers nu en voel me ook een stuk beter.... lig op de bank met m'n laptop
ik heb ook nooit een bad gezien met ijs en warm water..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koorts sloeg een beetje door 41 gradenKom net uit een bad met ijs en koud water
quote:
Gast, daar kan geen drugs tegenopquote:
Bijdehand stuk vretenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook nooit een bad gezien met ijs en warm water..
Ikke wel..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook nooit een bad gezien met ijs en warm water..
Ik doe mn bestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee je moet nog even heAch jah komt wel goed, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |