I love schapiesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:28 schreef Moozzie het volgende:
Schaapie schaapie
verdorie zie ik het weer nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed heren? Helemaal speciaal dit weekend gemaakt..
En ehhh sorry, heb t n btje druk.
Het loopt eindelijk hier eens door!!
En heb mn collega bij me, die graag de baas speelt![]()
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
hehe eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomenquote:foto Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk![]()
Tieteeennnok
ziet er nais uit
Failquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
godverdomme ik wilde Beller quoten...is het topic al vol
Oost Indisch Blind, jeweetschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomen
Being a faalhaas...im doin it ritequote:
Godverdomme ik schiet in de lach... niet handig als je verkouden bentquote:foto Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oost Indisch Blind, jeweetsch
HAHAHAH inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomen
En je collega's maar afvragen wat jij met je toetsenbord doetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godverdomme ik schiet in de lach... niet handig als je verkouden bent
Toetsenbord groen enzo
zoo even een kleine aanpassingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oost Indisch perzisch Blind, jeweetsch
M'n neus mee snuitenquote:foto Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je collega's maar afvragen wat jij met je toetsenbord doet
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gadver gekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, laterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gadver gek
Anyways mensen ik ben even weg tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop