Klopt ja, hij mag wel eens afvallenquote:
Ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach.. ik kan wel leven met 538
gewoon categoriequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jups
Ik moet alleen nog is kijken hoe ik het beste mijn muziek kan ordenen
is dat niet overal? 3FM, 538...allemaal 1 grote baggerzooiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Die irritante discussies over niks elke kaar
ik breedbeeld!quote:
Heb jij je display settings ook op high contrast staan?quote:
ik heb geen stettingsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef kin238 het volgende:
[..]
Heb jij je display settings ook op high contrast staan?
ok beter,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
de gewone normal, niet de easy varriant
En Runx maar in z'n sig zetten "Did my sarcasm hurt your feelings" ...quote:
Je kan de knop niet vinden?quote:
Wtf heb je aan het apparaatje als je het spel toch al hebt uitgespeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je op het moeilijkste niveau het spel uitspeeld zonder iemand te doden, krijg je een stealth apparaatje
Jah joh dikke falertquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
En Runx maar in z'n sig zetten "Did my sarcasm hurt your feelings" ...
Vanaf 4 uur draaien we hier veronica, somertijd en daar hebben ze dat niet. Alleen grappige itemsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
is dat niet overal? 3FM, 538...allemaal 1 grote baggerzooi
nietusquote:
ja en toch kan het.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wtf heb je aan het apparaatje als je het spel toch al hebt uitgespeeld
En hoe kan je nou niemand doden? Als je in take 1 bij je chicky komt met die groep dan wordt je aangevallen en moet je de groep toch helpen ontsnappen..?
Surequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef Runx het volgende:
[..]
nietusik sarcasm jou sarcasm met mijn sarcasm snappie
"this is real live not some science function game"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok beter,
wordt nog leuk als je tegen die ene gast moet vechten..die onsterfelijk is..![]()
heb je raiden al ontmoet?
Da's de koortsquote:
Sgele en scherpquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
sgele je bent scherp vandaag!
Vamp is helemaal niet onsterfelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"this is real live not some science function game"
Gaat zeker over die vamp?
Wie is raiden?
Ik ben nu: begin take2, net gevlogen, vieze eitjes gehad en terwijl een filmpje afgespeeld wordt gereden als K2
En ben dus nu in een kamp waar ik vamp voor het eerst zag
Oke tof dat wist ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en toch kan het.
maar je moet het spel meerdere keren spelne, je blijft nl je geld, en je wapens houdenen je unlockt dus steeds meer
![]()
wel lachen , met die voodoo poppen enzomaja ik veraad maar nix meer
Raiden is die Ninjaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"this is real live not some science function game"
Gaat zeker over die vamp?
Wie is raiden?
Ik ben nu: begin take2, net gevlogen, vieze eitjes gehad en terwijl een filmpje afgespeeld wordt gereden als K2
En ben dus nu in een kamp waar ik vamp voor het eerst zag
Okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vamp is helemaal niet onsterfelijk
ja makkelijker idd , als je het zelfde niveau steeds doet. ik ga steeds een hogerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke tof dat wist ik niet
Wel vet dat je je spullen houd dus het wordt eigenlijk makkelijker
Uit Mortal Kombatquote:
Hoe doe jij het dan?quote:
Ongekendquote:
ah otaconquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke
Dat zij snake al, maar die gozert in het vliegtuig dacht dat even
ok tot vanmiddagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
even ronja snel laten plassen voor we echt weggaan!
kom vast vanmiddag ofzo nog wel weer terug!
werk jij thuis?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
Roger thatquote:
Jah okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja makkelijker idd , als je het zelfde niveau steeds doet. ik ga steeds een hoger
kloptquote:
Uhuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
ik ga even in de pauze met een vrienden naar de coffeshop , even koffie te drinken
ik weet eigelijk niet of je de stun gun mag gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah oke
Wat ik wel irri vind is dat mensen 'respawnen' (teminste in de eerste take)
Denk je heel takties iemand om zeep te helpen komt er een nieuwe aanlopen
BTW, mag je in die 'kill niemand mode' wel je stun gun gebruiken? (dat ze gaan slapen)
Handig wapen: Ik lag zo onder een truck, schiet iemand neer met me stun gun, silenceen ging iemand hem wekken, schiet ik hem ook
stuk of 4 gasten en toen lagen ze daar dus allemaal en kon ik ongemerkt verder renne
Tevens vind ik de AI wel vet. ze gingen me echt zoeken
Ziet er allemaal fucking mooi uit trouwens![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
ik ga even in de pauze met een vrienden naar de coffeshop , even koffie te drinken
oftewel je komt niet meer terugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Runx het volgende:
Lijkt mij wel je killed toch niemandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet eigelijk niet of je de stun gun mag gebruiken.
en ja , ik vind het het mooiste spel vd ps3.
ja wel ik kom weer terug hoar , ik heb toch anderhalf uur pauzequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftewel je komt niet meer terug
dan zou je ook kunnen slaan dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel je killed toch niemand
wtf 1,5 uur. wat is dat nou man.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel ik kom weer terug hoar , ik heb toch anderhalf uur pauze
dat is 90 min pauzequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wtf 1,5 uur. wat is dat nou man.
Ja denk et wel.. als je iemand KO kan slaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou je ook kunnen slaan dus
Ik moest lachenquote:
Het is echt een meesterlijk wapen, in take 1 is iedereen 1 shot KO, en het is silenced. eenigste nadeel is de vertraging die het spul heeft, als je ze raakt kennen ze nog even schietenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet eigelijk niet of je de stun gun mag gebruiken.
en ja , ik vind het het mooiste spel vd ps3.
Ja fokking niet normaal hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wtf 1,5 uur. wat is dat nou man.
wat ik ben fakking hoof ict hierquote:
ja het spel wordt alleen maar beter en beter. als je denkt, dit is aardig gek, het kan niet gekker, gebeurt het toch weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is echt een meesterlijk wapen, in take 1 is iedereen 1 shot KO, en het is silenced. eenigste nadeel is de vertraging die het spul heeft, als je ze raakt kennen ze nog even schieten
Ze zullen wel subsidie krijgen om die jongen te hebben werken daarquote:
je kan wel prikken ermee hoor. volgens mij moet je hem inhouden ofzo om de stun functie te gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef Moozzie het volgende:
Ohja en je hebt een stun mes
Apart verhaal, als ik een mes heb wil ik wel iemand de strot door kunnen snijden maar dat kan dus niet
Godsammequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zullen wel subsidie krijgen om die jongen te hebben werken daar
ja voor het allochtoon zijn en gehandicaptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moooooooooooiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorryquote:
Weet niet of het makkelijk spelen isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja denk et wel.. als je iemand KO kan slaan
Of gewoon hostage pakken en die laten neer schieten..
Jij hebt hem niet gekilled (al hoewel indirect wel)
Snap em nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
Omg cerror![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
het is hem echt in zijn bol geslagen hewat een mafkees..
Om nom nom nom!!!
Het is je vergevenquote:
Oke tof ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het spel wordt alleen maar beter en beter. als je denkt, dit is aardig gek, het kan niet gekker, gebeurt het toch weer
Failquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
maar als ik vanmiddag rare dingen ga zeggen/typen komt het door het koffie
Ohw oke moet ik toch eens opnieuw proberen dan. Die mes deed bij mij niet veel goedsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel prikken ermee hoor. volgens mij moet je hem inhouden ofzo om de stun functie te gebruiken.
ik schoot meestal met de stun gun, ga dan in prone positie, en steek ze vervolgens neer
Liggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke moet ik toch eens opnieuw proberen dan. Die mes deed bij mij niet veel goeds
Wat is de prone positie?
Nah een usert zegt tegen de TS dat er al zo;n topic is, gaat cerror zeggen dat het niet zijn taak is want hij is geen modquote:
op de grond gaan liggen. met de Xquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke moet ik toch eens opnieuw proberen dan. Die mes deed bij mij niet veel goeds
Wat is de prone positie?
Ahum?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
maar als ik vanmiddag rare dieren ga neuken komt het door het koffie
Ach.. je moet toch watquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nah een usert zegt tegen de TS dat er al zo;n topic is, gaat cerror zeggen dat het niet zijn taak is want hij is geen mod
Wtf
zooooo ahhhhhh en klaar , en heb me handen gewassenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
ik moet pipi machen even naar de 3de verdieping gaan tot zo
Oke okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de grond gaan liggen. met de X
moest je nou steken met L1 + R1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |