"this is real live not some science function game"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ok beter,
wordt nog leuk als je tegen die ene gast moet vechten..die onsterfelijk is..![]()
heb je raiden al ontmoet?
Da's de koortsquote:
Sgele en scherpquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
sgele je bent scherp vandaag!
Vamp is helemaal niet onsterfelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"this is real live not some science function game"
Gaat zeker over die vamp?
Wie is raiden?
Ik ben nu: begin take2, net gevlogen, vieze eitjes gehad en terwijl een filmpje afgespeeld wordt gereden als K2
En ben dus nu in een kamp waar ik vamp voor het eerst zag
Oke tof dat wist ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en toch kan het.
maar je moet het spel meerdere keren spelne, je blijft nl je geld, en je wapens houdenen je unlockt dus steeds meer
![]()
wel lachen , met die voodoo poppen enzomaja ik veraad maar nix meer
Raiden is die Ninjaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"this is real live not some science function game"
Gaat zeker over die vamp?
Wie is raiden?
Ik ben nu: begin take2, net gevlogen, vieze eitjes gehad en terwijl een filmpje afgespeeld wordt gereden als K2
En ben dus nu in een kamp waar ik vamp voor het eerst zag
Okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vamp is helemaal niet onsterfelijk
ja makkelijker idd , als je het zelfde niveau steeds doet. ik ga steeds een hogerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke tof dat wist ik niet
Wel vet dat je je spullen houd dus het wordt eigenlijk makkelijker
Uit Mortal Kombatquote:
Hoe doe jij het dan?quote:
Ongekendquote:
ah otaconquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke
Dat zij snake al, maar die gozert in het vliegtuig dacht dat even
ok tot vanmiddagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
even ronja snel laten plassen voor we echt weggaan!
kom vast vanmiddag ofzo nog wel weer terug!
werk jij thuis?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |