Whehehequote:
HOI playerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
BACK
hopelijk zometeen vanaf half 4 fulltime want ik word gek hier!!
hoi btw mensen
Waar heb je het zo druk mee?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
BACK
hopelijk zometeen vanaf half 4 fulltime want ik word gek hier!!
hoi btw mensen
beterschapselsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff wat slapen ofzo![]()
Mensen gedraag jullie!En tot de volgende keer maar weer
![]()
oke papa sgelequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
Beterschapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
beterschap jonge..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ook echt firefox hebben en nog falen
Later knakker!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
dat vroeg ik ook vanochtendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
beterschap jonge..
Wat ik me trouwesn af vroeg.. als je ziek ben kijk je dan wel normaal![]()
Gewoon de grammar nazi mod installenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonen![]()
ja dan staat er bijvoorbeeld :quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonen![]()
aha ok nais , werkt datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gewoon de grammar nazi mod installen
hahahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dan staat er bijvoorbeeld :
het schaap werd gekocht.
Bedoelde U: de schapie wert verkracht
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dan staat er bijvoorbeeld :
het schaap werd gekocht.
Bedoelde U: de schapie wert verkracht
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemquote:
nietus, hyves met mijn buurmeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemje haalt dan je pasje langs de lezer en kan dan bij de printer printen.
er komen GEEN faxxen binnen en het pasjessyteem verstuurd de data wel maar de server ontvangt ze niet!
server rebooten heeft geen nut gehad, nieuwe netwerkkabel... geen nut.
WTF IS HET?
maaaaaaaaaar ik maak me niet drukzal wel weer overwerken worden (net als gister tot 19:00 gewerkt
)
gelukkig maak je je niet drukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemje haalt dan je pasje langs de lezer en kan dan bij de printer printen.
er komen GEEN faxxen binnen en het pasjessyteem verstuurd de data wel maar de server ontvangt ze niet!
server rebooten heeft geen nut gehad, nieuwe netwerkkabel... geen nut.
WTF IS HET?
maaaaaaaaaar ik maak me niet drukzal wel weer overwerken worden (net als gister tot 19:00 gewerkt
)
Nog 1tje danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
beterschap jonge..
Wat ik me trouwesn af vroeg.. als je ziek ben kijk je dan wel normaal![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietus, hyves met mijn buurmeisje
Einz!232111quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok nais , werkt datin plaats van dat paperclip komt dan Hitler te voorschijn
ja maar jou buurmeisje is lekker klaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietus, hyves met mijn buurmeisje
que?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
Hahaha RUNX, zou jij wel willen he
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
Hahaha RUNX, zou jij wel willen he
het probleem is dat ik haar ouders ook kenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar jou buurmeisje is lekker klaar, dat je haar nog niet gepakt hebt
![]()
quote:
ik wou het wel doen alleen heb nu even met Crazyessiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het probleem is dat ik haar ouders ook ken
quote:
Dus...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wou het wel doen alleen heb nu even met Crazyessiedus sorry
Hoe ziet haar moeder eruit ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Serieus? Ken jij die? Heftuuugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Ik ken de ouders van mijn vriendin toch ook..
Dat houd mij niet tegen om te batsen met mijn vriendin
en als die een lekkere moeder heeft die er toch ook bij nemen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Well said monkeyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
maar ik weet hoe hun daar over doen, laat ik het zo zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Next stop: Woonkamerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilen
quote:
is ze eindelijk uit dat donkere hok gekropen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeej ik heb debs weer gevonden!!!
klopt allochtoon héquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilen
waar ik zie haar niet .... ohh wacht das normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeej ik heb debs weer gevonden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |