Ze heeft geen moeder meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
en als die een lekkere moeder heeft die er toch ook bij nemen ?
iddquote:
Ik lieg niet geloof me maar..quote:
dude over welke moeder gaat het nu ik hebt over die van thomas buurmeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik lieg niet geloof me maar..
Anders vraag je het aan Barra miss dat hij de PMs nog heeft
dat was in januari vriendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
jammer ... ik heb haar moeder gezien
Ja jochie, je mag nu niet met n ander ervandoor gaan..quote:
ben je gay ofsoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was in januari vriend kameraad
Owh..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
[..]
dude over welke moeder gaat het nu ik hebt over die van thomas buurmeisje
als jij het lekker vind welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja jochie, je mag nu niet met n ander ervandoor gaan..
Of het wordt n triootje ...
quote:
uhu wil je er tussen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Thomassive & Runx dominating this topique
ohhh nu ik snappen ,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
Maar mijn vriendins moeder is overleden
ach, wanneer dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
Nee hoor, kon jij ook niet wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh nu ik snappen ,
naja sorry als ik je apengevoels gekwetst heb
hebben wij het meeste gepost?quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
ja en dan denk je dat je veel hebt komt gekke aap eraan 500 postsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hebben wij het meeste gepost?
ben morgenwel benieuwd naar de dagcijfers
harde zaken..quote:
ja wel schat ,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
I feel lonely... oh so looooneeellyyy...
kan ik nie mooi zingen?
Haha sorry.. zal er vandaag niet zoveel hebben als gister dus het zal er om spannen runxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en dan denk je dat je veel hebt komt gekke aap eraan 500 posts
ik word altijd verslagen door die aap , als hij er is
zelf hebben ze geen handenquote:Nu het wat kouder wordt willen wij graag de verwarming aan gaan doen. Echter hangen er vele snoeren van de computers over de verwarming heen.
Uiteraard lijkt ons dit niet helemaal goed en wellicht enige kans op brandgevaar¿.
Daarom het vriendelijke doch dringende verzoek om dit te verhelpen!!!
Yep, kanker ze liep er al wel lang mee rond maar toch het is altijd kutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
harde zaken..
was ze ziek ?
tandem???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
als jij het lekker vind wel
maar ik ga niet met een andere weg hoar , ik wil graag op jou fietsen![]()
arrrggg ...,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha sorry.. zal er vandaag niet zoveel hebben als gister dus het zal er om spannen runx
jezus, dat ze daar nou nooit wat op gevonden hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yep, kanker ze liep er al wel lang mee rond maar toch het is altijd kut
hahaha. Reply: Facilitaire dienst!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Anders stuur je dit naar een helpdesk
[..]
zelf hebben ze geen handen
Ja ehh leave, k zit opt werk tot half 6 en daarna in n stom hotel, informatie aanhorenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel schat ,
ik zeg tog moet je ff hiero komenik warm je op
Dude, get a GFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel schat ,
ik zeg tog moet je ff hiero komenik warm je op
is ie nu toch mee bezigquote:
True.. en ergste is dat ik nog wat doe op me werk ook hahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
arrrggg ...,
nee maar komt omdat jij veel langer op het werk bent dan ik, maar ik moet eens inkorten op mijn pauze's dan kan ik de strijd aan met jou
aha dat zuigtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja ehh leave, k zit opt werk tot half 6 en daarna in n stom hotel, informatie aanhoren
nooo way , werk en dit ? jij bent superaapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. en ergste is dat ik nog wat doe op me werk ook hahaha!!
Jeweetzellufquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nooo way , werk en dit ? jij bent superaap
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nooo way , werk en dit ? jij bent superaap
aha , nais , word je hard vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpen
ik ben dan ook de Madskillz he
Ja.. dan doet de kachel zn werking wel weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
aha dat zuigt
morgen weer en dag toch![]()
Je ondertitel klopt alleen nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpen
ik ben dan ook de Madskillz he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |