abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62799196
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Fox News is inderdaad hét voorbeeld van een 'non-biased' bron, hun motto is niet voor niets 'fair and balanced
Dus als een bedrijf zegt dat het product van dat bedrijf het beste is geloof je dat zonder daar je vraagtekens bij te zetten? Klinkt me nogal naïef in de oren...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62799248
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:37 schreef Caesu het volgende:

[..]

http://abcnews.go.com/Politics/Vote2008/story?id=6141033&page=1

Palin kijkt alvast vooruit.
maar ik denk dat ze compleet wordt afgeslacht in de primaries dan.
Ik geef haar anders een glansrijke toekomst in de voorverkiezingen voor de New Conservative Party in 2012.
pi_62799259
quote:

[..]

Ik weet niet of Romney en Giuliani in 2012 het nog een keer gaan proberen, maar ik mag toch aannemen dat de zwaargewichten binnen de GOP daar wel een stokje voor zullen steken.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_62799285
quote:

[..]

lijkt me ook, er is genoeg ellende op internet te vinden nu.
waar ze veel last van blijft houden
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:45:20 #180
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799309
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef Monidique het volgende:
Voordat ik wegga: er is weinig mis met bias, mensen. Maar je moet het verschil zien tussen bias en... bias. Een blad kan een bepaalde invalshoek hebben, zoals de NYT misschien wel heeft, en dus bepaalde reportages met een bepaalde smaak vaker uitgeven. Dat is bias, geen probleem. Hetzelfde geldt voor selectie van nieuws. Daarnaast heb je ook nog dat je vanuit een bepaalde invalshoek, dóór die bepaalde invalshoek veel bullshit uitkraamt. Dat is ook bias. De NYT, om 'm maar weer eens bij te halen, was bijvoorbeeld erg pro-oorlog gebiased, en hebben heel veel water gedragen voor het regime. De NYT is overigens over het algemeen een tamelijk neutraal medium, wellicht dat het helaas wat te veel rechts-extremisten probeert aan te trekken, maar ja... En Fox is gewoon sneu, dat is een categorie apart. Een staatszender met een duidelijke agenda.
Volgens mij haal je NYT en NYP door elkaar...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:46:19 #181
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799335
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:41 schreef febster het volgende:

[..]

Dus als een bedrijf zegt dat het product van dat bedrijf het beste is geloof je dat zonder daar je vraagtekens bij te zetten? Klinkt me nogal naïef in de oren...
De bedoeling was dat het sarcastisch zou klinken...
pi_62799437
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De bedoeling was dat het sarcastisch zou klinken...
Ik dacht al .
pi_62799548
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:45 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Volgens mij haal je NYT en NYP door elkaar...
Absoluut niet. New York Times. New York Post is inderdaad van schimmigere reputatie, maar de New York Times gaat niet vrijuit. Dubieuze rechts-extremistische columnisten en een pro-oorlogsmentaliteit in 2002 en 2003. Maar over het algemeen een tamelijk neutraal medium. Niet echt links, niet echt rechts.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:58:09 #184
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799593
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef febster het volgende:
Weet iemand wat Obama vnv zal vertellen tijdens zijn half uur durende tv spot vnv ?
Schijnt al uitgezonden te zijn inmiddels, wie heeft een Youtube?
pi_62799607
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Schijnt al uitgezonden te zijn inmiddels, wie heeft een Youtube?
Lijkt me sterk. Acht uur EST, als ik het goed heb.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:59:15 #186
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799624
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Absoluut niet. New York Times. New York Post is inderdaad van schimmigere reputatie, maar de New York Times gaat niet vrijuit. Dubieuze rechts-extremistische columnisten en een pro-oorlogsmentaliteit in 2002 en 2003. Maar over het algemeen een tamelijk neutraal medium. Niet echt links, niet echt rechts.
Ik was toen ook pro-oorlog, ben ik nu een rechts-extremist?
pi_62799647
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, jij niet.
pi_62799660
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee gewoon niet goed wijs.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62799668
O, hier voor een preview:
quote:
Mr. Obama's campaign agreed to provide The New York Times with a minute-long trailer for the 30-minute program, which is to run on four broadcast networks at 8 p.m. It will be the first time in 16 years that a presidential candidate has bought network time, in prime time, for a prolonged campaign commercial.

The trailer is heavy in strings, flags, presidential imagery and some Americana filmed by Davis Guggenheim, whose father was the campaign documentarian of Robert F. Kennedy. As the screen flashes scenes of suburban lawns, a freight train and Mr. Obama seated at a kitchen table with a group of white, apparently working-class voters, Mr. Obama says: "We've seen over the last eight years how decisions by a president can have a profound effect on the course of history and on American lives; much that's wrong with our country goes back even farther than that."

Then, while standing before a stately desk and an American flag, Mr. Obama, in a suit, says: "We've been talking about the same problems for decades and nothing is ever done to solve them. For the past 20 months, I've traveled the length of this country, and Michelle and I have met so many Americans who are looking for real and lasting change that makes a difference in their lives."

(...)

Barack Obama's 30-minute informercial airing Wednesday night will feature vignettes of people and families whom Obama has met during his nearly two-year campaign, and it will include a live component from a campaign rally in Florida, campaign sources said tonight.

"Barack Obama: American Stories" is the name of the unusual telecast that will air on network television and some cable stations. It comes on a busy day, as Obama also is set to appear on "The Daily Show With Jon Stewart" and to cap the night with another rally, in Orlando, with former President Bill Clinton, timed to make the late-night news broadcasts in the Eastern and Central time zones.

(...)

We're going to see a "lively half-hour of television," one Obama aide told ABC News, speaking only half tongue-in-cheek.

Obama sources say we're likely to see Obama at the top of the half hour program and at the bottom of the show talking about his agenda.

However the rest of the time you might see other people, like a Warren Buffett or a Colin Powell, and other people the Obama campaign calls "validators" to give testimony on why Americans should vote for Obama.
Ik zie het morgen wel.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:02:56 #190
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799698
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Acht uur EST, als ik het goed heb.
Sorry, je hebt gelijk, ik las een post ergens maar dat was hypothetisch bedoeld.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:03:48 #191
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799720
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, jij niet.
Pfew!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:07:16 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62799808
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Fox News is inderdaad hét voorbeeld van een 'non-biased' bron, hun motto is niet voor niets 'fair and balanced' Verdere objectieve bronnen zijn bijvoorbeeld de New York Post, Washington Times en weblogs als American Thinker...
Ik ga er toch even vanuit dat dit sarcasme is....

Alle bovenstaande kranten hebben namelijk OPENLIJK McCain endorsed als president, muv van American Thinker, maar die staat sowieso bekend als conservatief. Fox News geeft openlijk toe dat ze McCain steunen voor president, en de eigenaar van Fox News, Rupert Murdoch, heeft in 2004 blijkbaar zelfs gedreigd dat hij lokale Fox affiliates zou SLUITEN als ze niet positief waren over Bush en de republikeinen.

Een "non-biased" bron zal in eerste instantie NOOIT een endorsement hebben voor een bepaalde kandidaat, maar openbaar neutraal blijven. Zodra je een bepaalde kandidaat openbaar steunt, kun je geen neutrale rol meer spelen.

Overigens is de New York Post meer een sensatiekrant dan echt een fatsoenlijke krant met goede journalistiek....

De serieuze en on-biased journalistiek druipt er vanaf....

Ik wist wel dat dat saracasme was Wheelgunner!! Kon bijna niet anders.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:14:20 #193
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62799949
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ga er toch even vanuit dat dit sarcasme is....

Alle bovenstaande kranten hebben namelijk OPENLIJK McCain endorsed als president, muv van American Thinker, maar die staat sowieso bekend als conservatief. Fox News geeft openlijk toe dat ze McCain steunen voor president, en de eigenaar van Fox News, Rupert Murdoch, heeft in 2004 blijkbaar zelfs gedreigd dat hij lokale Fox affiliates zou SLUITEN als ze niet positief waren over Bush en de republikeinen.

Een "non-biased" bron zal in eerste instantie NOOIT een endorsement hebben voor een bepaalde kandidaat, maar openbaar neutraal blijven. Zodra je een bepaalde kandidaat openbaar steunt, kun je geen neutrale rol meer spelen.

Overigens is de New York Post meer een sensatiekrant dan echt een fatsoenlijke krant met goede journalistiek....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De serieuze en on-biased journalistiek druipt er vanaf....

Ik wist wel dat dat saracasme was Wheelgunner!! Kon bijna niet anders.....
Ik was Drudge Report vergeten trouwens!
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 00:17:52 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_62800018
Nu naar Ned=2 kijken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62800318
Over een half uur op CBS, NBC, Fox, MSNBC, BET, TVOne of Univision te zien de Obama informercial. Ik ben benieuwd.
pi_62800387
Iemand een linkje naar die stream van MSNBC?

@Foksi: op Fox is de infomercial niet te zien. Obama heeft dat station niet benaderd, CNN wel, maar die weigerde.

edit: dus wel.

[ Bericht 26% gewijzigd door Toad op 30-10-2008 00:44:54 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:39:45 #197
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62800390
Zelfs op Fox? Dang..

Nee dus?
pi_62800413
Ah, wacht. Volgens mij wel op FOX, maar niet op FOX News.
pi_62800498
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:27 schreef Toad het volgende:

[..]

Wat een geniaal deuntje eigenlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:55:11 #200
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_62800619
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:39 schreef Toad het volgende:
Iemand een linkje naar die stream van MSNBC?

@Foksi: op Fox is de infomercial niet te zien. Obama heeft dat station niet benaderd, CNN wel, maar die weigerde.

edit: dus wel.
Denk hier, weet niet zeker...en oh, laat je vooral niet afleiden door het chatscherm ernaast
http://www.blinkotv.com/
En dan MSNBC kiezen bij "now playing".
Maar hoezo over een half uur....dacht dat 8 uur ET 2 uur CET was?

edit: nee duh, ze zouden ook een stukje live met Obama en Biden vanuit Florida doen, dat is nu bezig, dus het is gewoon om 01:00 uur.
Oh.
Ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')