quote:Jonathan Ross and Russell Brand are suspended by the BBC following the row over their prank phone calls to Andrew Sachs on Radio 2.
Goed idee...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:17 schreef D.Rose het volgende:
zou een cover/remake-vrije week ook mogelijk zijn?
Als dat es kon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:17 schreef D.Rose het volgende:
zou een cover/remake-vrije week ook mogelijk zijn?
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een kut nummer
quote:ukende beats knallend uit je speakerrr! HAK die week doormidden!
28%
Technohead - I wanna be a hippy
32%
Flamman & Abraxas - I'll be your friend
40%
Party Animals - Atomic
Heb jij even mazzel dat ze stoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de Lama's. Dat vind ik ook kut.
Eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de Lama's. Dat vind ik ook kut.
Nummer 2 is wel aardig maar ik heb gekozen voor nummer 3quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nummer 2 zegt me niets, en nummer 1 is te flauw, dus doe 3 maar
Ajb niet nummer 1.. Leuke plaat maar al te vaak gehoord.quote:Beukende beats knallend uit je speakerrr! HAK die week doormidden!
36%
Technohead - I wanna be a hippy
29%
Flamman & Abraxas - I'll be your friend
35%
Party Animals - Atomic
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet nummer 1.. Leuke plaat maar al te vaak gehoord.
Stukje educatie? Een vriend van me dacht dat ze Simon & Garfield heetten, dus wat extra opvoeding kan geen kwaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
Waarom hebben een Simon & Garfunkel TT?
Prettig, daar niet van, maar niet usual voor dit topic.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stukje educatie? Een vriend van me dacht dat ze Simon & Garfield heetten, dus wat extra opvoeding kan geen kwaad.
Tevens tvp.
Vandaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef on_air het volgende:
Wednesday Morning, 3 AM. Meteen maar even aangeslingerd.
Neuh, gewoon een mp3speler op shuffle op weg naar m'n werk. S&G kwamen langs, "hé, woensdag!" en hoppa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Díe link had ik nog wel, maar was je at random in je eigen collectie aan het rommelen?
Zie http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7694989.stm en Jonathan Ross en Russell Brand geschorst door BBC .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Wat werd er nou ingesproken in die voicemail? Verstond het niet
Hai!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Brennel het volgende:DiedjeeJ!
*hoesterdesnotterdetraan* pffft
Mwah, het gaat al stukken beter, alleen heb ik nog aardig last van kriebelhoest. En ja, als er dan net een stukje eten iets verkeerd gaat zitten in je keel...quote:
Aaaah. Op die fiets. Dat is best lastig inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, het gaat al stukken beter, alleen heb ik nog aardig last van kriebelhoest. En ja, als er dan net een stukje eten iets verkeerd gaat zitten in je keel...
Hier staat nog een andere kijk op de situatie, geschreven door Brits media consultant Nik Goodman en het is op z'n minst ontnuchterend te noemen. Want dat het niet door de beugel kon was Ross & Brand deden is duidelijk, maar Goodman wijst ook naar het productieteam, want het programma is namelijk op donderdag opgenomen en op zaterdag uitgezonden. Tijd genoeg om het item te verwijderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7694989.stm en Jonathan Ross en Russell Brand geschorst door BBC .
Ej ! whats up?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Moi Stadjer!!![]()
[..]
Voor mij 'n uurtje MM, en dan NEC - Grunn.
Grunn is up.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! whats up?![]()
Hoop dat ze winnen want in het weekend een zware wedstrijd tegen NAC. Volg je de wedstrijd via het internet?
Okay dan! Nou veel plezier en ik zal uiteraard duimen op een goed resultaat. Heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken vanavond. Sfeer in de groep is echt goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Grunn is up.![]()
Zijn twee zware wedstrijden deze week. Ook nog wat kleine blessures vanavond.. Ben benieuwd.
Jup. Zal zo 's gaan zoeken naar 'n goed streampje. Bier en popcorn zijn al gehaald.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:Maricha & Michiel en 3fm fantopic
Helleuh M&M!!quote:
PES 2009quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Flink scherm in de hoek van de studio.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier lijkt 't niet, maar is 't zo koud..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Heb zojuist m`n Limited Edition van Sigur Rós`Með suð í eyrum við spilum endalaust ontvangen![]()
![]()
Prachtige uitgave, en m`n naam staat er ook in
![]()
Alleen: je verzint het niet hoe ie werd afgeleverdSommige pakketbezorgers zijn nogal laks en hebben niet eens het fatsoen om gewoon aan te bellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelfs een keer een verhaal gehoord dat iemand die bang was voor andere mensen pakketbezorger was geworden, en dus dagenlang met dezelfde pakketten rondreed (die hij niet durfde te bezorgen).
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij me
je kan ook prima krabben met een cd hoesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij me
Ja nogal raar. Hebben nog geluk gehad: precies onder het raam staan een aantal glazen beeldjes/figuurtjes. En dat het pakket niet breekbaar wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige pakketbezorgers zijn nogal laks en hebben niet eens het fatsoen om gewoon aan te bellen...
quote:Heb zelfs een keer een verhaal gehoord dat iemand die bang was voor andere mensen pakketbezorger was geworden, en dus dagenlang met dezelfde pakketten rondreed (die hij niet durfde te bezorgen).
Dien een klacht in zou ik zeggen, want dit kan natuurlijk echt niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja nogal raar. Hebben nog geluk gehad: precies onder het raam staan een aantal glazen beeldjes/figuurtjes. En dat het pakket niet breekbaar was![]()
Of dat iemand op de wc had gezeten
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Alleen: je verzint het niet hoe ie werd afgeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je niet hoefde te vissen..![]()
Had jij trouwens gisteren Coldplay aangevraagd?O+ SG / BRM O+!!
Ga ik ook doen. Weet alleen niet wie het heeft bezorgd. Op de adressticker staat DPD maar weet niet of zij dat alleen hebben verpakt/verzonden of ook bezorgd...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dien een klacht in zou ik zeggen, want dit kan natuurlijk echt niet.
Same herequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Heb zojuist m`n Limited Edition van Sigur Rós`Með suð í eyrum við spilum endalaust ontvangen![]()
![]()
Prachtige uitgave, en m`n naam staat er ook in
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
Datvindjeleukhe![]()
[..]
Ga ik ook doen. Weet alleen niet wie het heeft bezorgd. Op de adressticker staat DPD maar weet niet of zij dat alleen hebben verpakt/verzonden of ook bezorgd...
Echt heyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je niet hoefde te vissen..![]()
Nope, was gisteravond niet thuis. Hoezo?quote:Had jij trouwens gisteren Coldplay aangevraagd?
De vorige heb ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here![]()
. Vorige special editions (Heima etc.) waren ook al gaaf, maar dit is ook weer een kunstwerk
.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt het geweldige Kids van MGMT nauwelijks gedraaid? Is de cd-single nog niet geperst?Of mag ie nog niet gedraaid worden van bepaalde ondernemingen die hun geld met muziek verdienen? En indien dat laatste geldt: waarom draaien Domien en Corton 'm wel?
Ik ben de eerstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt heyM`n moeder vond `m. Komt ze de kamer in, zegt ze:" je raad nooit wat ik nou op de wc vond"
![]()
![]()
![]()
[..]
Nope, was gisteravond niet thuis. Hoezo?
[..]
De vorige heb ik nietverheug me echt op het concert
![]()
Staat je naam ook erin? er staan 2 Roelen in, had ik al gezien
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat een idioot zeg![]()
hier al n keer gehad dat ik de hele avond thuis bleef omdat er iets bezorgd zou worden die avond...niks niks niks. Toen ik voor t slapen de deur op t nachtslot wou doen zag ik *iets* bij de voordeur staan....
Een schande is hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt het geweldige Kids van MGMT nauwelijks gedraaid? Is de cd-single nog niet geperst?Of mag ie nog niet gedraaid worden van bepaalde ondernemingen die hun geld met muziek verdienen? En indien dat laatste geldt: waarom draaien Domien en Corton 'm wel?
Als ie pas over een paar weken grijsgedraaid gaat worden, heb ik 'm al wel weer gehoord...
Ik gok op Alain Clark: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten . Anders moet dat vehikel van Miss Montreal nog heel erg vaak gedraaid worden...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Miss Montreal dit jaar de Schaal van Rigter gaat winnen.
Drie keer raden. En drie keer mis zeker?!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt heyM`n moeder vond `m. Komt ze de kamer in, zegt ze:" je raad nooit wat ik nou op de wc vond"
![]()
![]()
![]()
Een Timo vroeg Coldplay aan bij MM. Dacht dat jij dat misschien was..quote:[..]
Nope, was gisteravond niet thuis. Hoezo?
Vorig jaar kwam Wonderwoman ook pas in deze periode uit (misschien een maandje eerder) en het jaar daarvoor was het Baby Get Higher dat ook pas augustus/september uitkwam. En Alain Clark is al aan het begin van 2008 kapot gedraaid en je moet natuurlijk vanaf april tellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Alain Clark: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten . Anders moet dat vehikel van Miss Montreal nog heel erg vaak gedraaid worden...
Goeie 2e na Yellowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SHIVER![]()
![]()
![]()
De beste plaat van Coldplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gok op Alain Clark: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten .
okquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Drie keer raden. En drie keer mis zeker?!![]()
Nee heb gisteren niets aangevraagd. Of Michiel moest al uit het hoofd weten dat ik het mooie muziek vindquote:[..]
Een Timo vroeg Coldplay aan bij MM. Dacht dat jij dat misschien was..
Volgens de huidige stand van zaken zou Kraak & Smaak em winnen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideplatenquote:
Whoops. Foutje van mij. Dacht dat 'ie 't over de nieuwe MH had..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens de huidige stand van zaken zou Kraak & Smaak em winnen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideplaten
Daar kan ik tevreden mee zijn
Bij DWDD één van de modellen van de Sloggie billenwedstrijd:"ja ik ken dat woord niet, kredietcrisis"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Reclame maken om Fortis aan te klagen? Fijn dat ze ff wachten tot er wat minder crisis gepredikt wordt.
* Marc63 zet een bakkie voor Brennel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef Brennel het volgende:
Mag ik ook een bakkie Marc?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij DWDD één van de modellen van de Sloggie billenwedstrijd:"ja ik ken dat woord niet, kredietcrisis"![]()
![]()
Hoe dom ben je dan?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
Hee, een plaat die geldt als excuus voor het posten van vrouwelijk halfnaakt schoon!
Er is he-le-maal niemand die je tegenhoudtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
Hee, een plaat die geldt als excuus voor het posten van vrouwelijk halfnaakt schoon!
Het is traditie dat Roel begintquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
Kut, zit ik ff niet op te letten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
foto doet t nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut, zit ik ff niet op te letten.
Nou, dit is de <insert titel van de plaat> van 2008:
[ afbeelding ]
Ene Jayde Nicole.
Hoe gefotowinkeld wil je ze hebben?![]()
Lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 zet een bakkie voor Brennel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en ik wil niet de schuld krijgen als er berichten in de media verschijnen met titels als 'Michiel V. te H., avond-dj op landelijke muziekzender, ontslagen na bekijken van tieten op werkplek'.
quote:
Dan moet ie maar tot halverwege scrollen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel vroeg om halfnaakte dames. Maar goed, ik zal niet klagen.
Dan gaan ze vast veel airplay krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
De zangeres heeft de 3FM jingles in gezongen!
Volgens mij dinsdag (of was het woensdag?). Iig geen vrijdag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:38 schreef on_air het volgende:
Popjes, die Quantum Solace kaartjes die je bij Ekdom kunt winnen, red carpet premiere, is dat voor volgende week vrijdag?
Ah, okay. Dan zijn er twee "VIP" voorstellingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij dinsdag (of was het woensdag?). Iig geen vrijdag.
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah, okay. Dan zijn er twee "VIP" voorstellingen.
Een gala doe je wat mij betreft in rokkostuum. Kom maar op met die kaartenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).
VIP. Dus ik dacht gala. Had mijn special extra black extra tight extra slit on the side jurk al uit het stof gehaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).
Dat dus!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
HUMAN!!!!!!!!!!!!!!!
Yes we arequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik stap precies lekker binnen !
Are we Human?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zo hoor wat ze verzwegen hebben om abn-amro maar te kunnen kopen is het echt schandalig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Reclame maken om Fortis aan te klagen? Fijn dat ze ff wachten tot er wat minder crisis gepredikt wordt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo kopers hebben eindelijk koopcontract getekend, allemaal lamme arm van 3x45 paginas paraferen en tekenen
nu officieel verkocht
Stond daar niet een bandje net? Volgens mij daarom..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Lemon Tree![]()
-edit- hoezo staat de cam eigenlijk gericht op een lege gang?
Bij een koopwoning heb je toch altijd na het tekenen toch nog een bedenktijd van 48 uur? Het zou dus alsnog niet door kunnen gaan (al is die kans natuurlijk klein).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo kopers hebben eindelijk koopcontract getekend, allemaal lamme arm van 3x45 paginas paraferen en tekenen
nu officieel verkocht
Toennet ja, nu niet meer. tijd om terug te schakelen naar de studioquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stond daar niet een bandje net? Volgens mij daarom..
(FOK! is echt mega traag hier ......)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
*poing Request.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wordt er meegelezen. Of moet ik dan een foto van vrouwelijk schoon hier neer planten....?![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:40 schreef Brennel het volgende:
Mooi liedje Eliza, die werd gedraaid op het 25-jarige huwelijksfeest van m'n oom en tante omdat het hun liedje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Misschien wordt er meegelezen. Of moet ik dan een foto van vrouwelijk schoon hier neer planten....?
NAC verliest maar Groningen wint helaas ook niet.. Kijken met wat voor een muziek Corton ons gaat blij maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jammer. Maar dit is ook wel 'n leuke plaat.
Z'n N96 werkt volgens mij (nog) niet i.c.m. Telfort, dus blijkbaar gebruikt 'ie nog steeds de N95.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Taken with a Nokia N95. <- Nog geen N96?
Netjes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Hellowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Af en toe een beetje over de top maar over het algemeen vind ik het wel vet. Jack White doet het primaquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand doodschoppen. 'Gewoon' omdat die ander er anders uitziet![]()
.
Opeens staat Zwart-Wit aan in mijn hoofd...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand doodschoppen. 'Gewoon' omdat die ander er anders uitziet![]()
.
Nee, is geen combi.quote:
Neuh, je mist niks. Iemand heeft me op een teer punt geraakt waardoor ik even in de put zit. Gaat wel weer overquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan snap ik de "" niet. Ik mis wat?
Ojee. Gewoon naar boven klimmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neuh, je mist niks. Iemand heeft me op een teer punt geraakt waardoor ik even in de put zit. Gaat wel weer over
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij vermaakt je vast wel in je eentje zo te zien
Komt goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Gewoon naar boven klimmen.
't Komt altijd wel weer goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Ik ben er weg van, welterusten!
Jup. Dat wordt 't tweede uur terugluisteren dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Oh fuck, heb ik nu de Last Shadow Puppets live gemist?
Morgen maar even doen dan. Ga nu naar bed, even in slaap vallen met Bert op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Dat wordt 't tweede uur terugluisteren dus.
Goed plan. Dat doe ik zo ook maar 's.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Morgen maar even doen dan. Ga nu naar bed, even in slaap vallen met Bert op de achtergrond.
quote:
quote:Ik eet appels, ik zie daglicht en ben een positiever mens. Walgelijke gedachtegang eigenlijk.
Gemist. En ook Mokequote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Gossip!!![]()
Standing in the way of control!!
![]()
En ditquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Oh fuck, heb ik nu de Last Shadow Puppets live gemist?
Bertje wie? Ik vind hem cool.quote:
Ik ruik de dennenaalden al.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf moet de neiging onderdrukken om 'Winter Wonderland' te gaan zingen. De auto's en weilanden zijn allemaal wit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |