quote:Jonathan Ross and Russell Brand are suspended by the BBC following the row over their prank phone calls to Andrew Sachs on Radio 2.
Goed idee...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:17 schreef D.Rose het volgende:
zou een cover/remake-vrije week ook mogelijk zijn?
Als dat es kon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:17 schreef D.Rose het volgende:
zou een cover/remake-vrije week ook mogelijk zijn?
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een kut nummer
quote:ukende beats knallend uit je speakerrr! HAK die week doormidden!
28%
Technohead - I wanna be a hippy
32%
Flamman & Abraxas - I'll be your friend
40%
Party Animals - Atomic
Heb jij even mazzel dat ze stoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de Lama's. Dat vind ik ook kut.
Eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de Lama's. Dat vind ik ook kut.
Nummer 2 is wel aardig maar ik heb gekozen voor nummer 3quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nummer 2 zegt me niets, en nummer 1 is te flauw, dus doe 3 maar
Ajb niet nummer 1.. Leuke plaat maar al te vaak gehoord.quote:Beukende beats knallend uit je speakerrr! HAK die week doormidden!
36%
Technohead - I wanna be a hippy
29%
Flamman & Abraxas - I'll be your friend
35%
Party Animals - Atomic
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet nummer 1.. Leuke plaat maar al te vaak gehoord.
Stukje educatie? Een vriend van me dacht dat ze Simon & Garfield heetten, dus wat extra opvoeding kan geen kwaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef on_air het volgende:
Waarom hebben een Simon & Garfunkel TT?
Prettig, daar niet van, maar niet usual voor dit topic.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stukje educatie? Een vriend van me dacht dat ze Simon & Garfield heetten, dus wat extra opvoeding kan geen kwaad.
Tevens tvp.
Vandaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef on_air het volgende:
Wednesday Morning, 3 AM. Meteen maar even aangeslingerd.
Neuh, gewoon een mp3speler op shuffle op weg naar m'n werk. S&G kwamen langs, "hé, woensdag!" en hoppa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Díe link had ik nog wel, maar was je at random in je eigen collectie aan het rommelen?
Zie http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7694989.stm en Jonathan Ross en Russell Brand geschorst door BBC .quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Wat werd er nou ingesproken in die voicemail? Verstond het niet
Hai!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Brennel het volgende:DiedjeeJ!
*hoesterdesnotterdetraan* pffft
Mwah, het gaat al stukken beter, alleen heb ik nog aardig last van kriebelhoest. En ja, als er dan net een stukje eten iets verkeerd gaat zitten in je keel...quote:
Aaaah. Op die fiets. Dat is best lastig inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, het gaat al stukken beter, alleen heb ik nog aardig last van kriebelhoest. En ja, als er dan net een stukje eten iets verkeerd gaat zitten in je keel...
Hier staat nog een andere kijk op de situatie, geschreven door Brits media consultant Nik Goodman en het is op z'n minst ontnuchterend te noemen. Want dat het niet door de beugel kon was Ross & Brand deden is duidelijk, maar Goodman wijst ook naar het productieteam, want het programma is namelijk op donderdag opgenomen en op zaterdag uitgezonden. Tijd genoeg om het item te verwijderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7694989.stm en Jonathan Ross en Russell Brand geschorst door BBC .
Ej ! whats up?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Moi Stadjer!!![]()
[..]
Voor mij 'n uurtje MM, en dan NEC - Grunn.
Grunn is up.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! whats up?![]()
Hoop dat ze winnen want in het weekend een zware wedstrijd tegen NAC. Volg je de wedstrijd via het internet?
Okay dan! Nou veel plezier en ik zal uiteraard duimen op een goed resultaat. Heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken vanavond. Sfeer in de groep is echt goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Grunn is up.![]()
Zijn twee zware wedstrijden deze week. Ook nog wat kleine blessures vanavond.. Ben benieuwd.
Jup. Zal zo 's gaan zoeken naar 'n goed streampje. Bier en popcorn zijn al gehaald.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:Maricha & Michiel en 3fm fantopic
Helleuh M&M!!quote:
PES 2009quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Flink scherm in de hoek van de studio.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier lijkt 't niet, maar is 't zo koud..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Heb zojuist m`n Limited Edition van Sigur Rós`Með suð í eyrum við spilum endalaust ontvangen![]()
![]()
Prachtige uitgave, en m`n naam staat er ook in
![]()
Alleen: je verzint het niet hoe ie werd afgeleverdSommige pakketbezorgers zijn nogal laks en hebben niet eens het fatsoen om gewoon aan te bellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelfs een keer een verhaal gehoord dat iemand die bang was voor andere mensen pakketbezorger was geworden, en dus dagenlang met dezelfde pakketten rondreed (die hij niet durfde te bezorgen).
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij me
je kan ook prima krabben met een cd hoesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moest gisteren al krabben toen ik naar huis wilde rijden....maar geen krabber.,....dus moest wachten en dat zal straks wel weer zo zijn. Maar nu heb ik een krabber bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |