Volgens mij dinsdag (of was het woensdag?). Iig geen vrijdag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:38 schreef on_air het volgende:
Popjes, die Quantum Solace kaartjes die je bij Ekdom kunt winnen, red carpet premiere, is dat voor volgende week vrijdag?
Ah, okay. Dan zijn er twee "VIP" voorstellingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij dinsdag (of was het woensdag?). Iig geen vrijdag.
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah, okay. Dan zijn er twee "VIP" voorstellingen.
Een gala doe je wat mij betreft in rokkostuum. Kom maar op met die kaartenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).
VIP. Dus ik dacht gala. Had mijn special extra black extra tight extra slit on the side jurk al uit het stof gehaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
VIP of gala? Want de kaarten die Gerard weggeeft zijn voor de galapremiere (dresscode black tie).
Dat dus!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
HUMAN!!!!!!!!!!!!!!!
Yes we arequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik stap precies lekker binnen !
Are we Human?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |