Als ik zo hoor wat ze verzwegen hebben om abn-amro maar te kunnen kopen is het echt schandalig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Reclame maken om Fortis aan te klagen? Fijn dat ze ff wachten tot er wat minder crisis gepredikt wordt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo kopers hebben eindelijk koopcontract getekend, allemaal lamme arm van 3x45 paginas paraferen en tekenen
nu officieel verkocht
Stond daar niet een bandje net? Volgens mij daarom..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Lemon Tree![]()
-edit- hoezo staat de cam eigenlijk gericht op een lege gang?
Bij een koopwoning heb je toch altijd na het tekenen toch nog een bedenktijd van 48 uur? Het zou dus alsnog niet door kunnen gaan (al is die kans natuurlijk klein).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo kopers hebben eindelijk koopcontract getekend, allemaal lamme arm van 3x45 paginas paraferen en tekenen
nu officieel verkocht
Toennet ja, nu niet meer. tijd om terug te schakelen naar de studioquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stond daar niet een bandje net? Volgens mij daarom..
(FOK! is echt mega traag hier ......)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
*poing Request.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wordt er meegelezen. Of moet ik dan een foto van vrouwelijk schoon hier neer planten....?![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:40 schreef Brennel het volgende:
Mooi liedje Eliza, die werd gedraaid op het 25-jarige huwelijksfeest van m'n oom en tante omdat het hun liedje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Misschien wordt er meegelezen. Of moet ik dan een foto van vrouwelijk schoon hier neer planten....?
NAC verliest maar Groningen wint helaas ook niet.. Kijken met wat voor een muziek Corton ons gaat blij maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jammer. Maar dit is ook wel 'n leuke plaat.
Z'n N96 werkt volgens mij (nog) niet i.c.m. Telfort, dus blijkbaar gebruikt 'ie nog steeds de N95.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Taken with a Nokia N95. <- Nog geen N96?
Netjes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Hellowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
In pak!
Af en toe een beetje over de top maar over het algemeen vind ik het wel vet. Jack White doet het primaquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand doodschoppen. 'Gewoon' omdat die ander er anders uitziet![]()
.
Opeens staat Zwart-Wit aan in mijn hoofd...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand doodschoppen. 'Gewoon' omdat die ander er anders uitziet![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |