met 15 minuten is mijn olie allang 100 graden. dus bedrijfstemperatuur.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Terrechte klacht. Ik laat me auto sochtends eerst 15 min draaien. Zijn de ramen ontdooit, niet meer beslagen en is het binnen al redelijk op temperatuur.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef ImMaxa het volgende:
Is irriant. Of soms beslaan de ramen tijdens het rijden. Niet leuk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
met 15 minuten is mijn olie allang 100 graden. dus bedrijfstemperatuur.
en dan is jouw auto redelijk op temperatuur?
ik denk dat je 5 bedoeld
Ja sorry, echt!quote:
Laat je gewoon je auto met sleutels erin stationair draaien? Of heb je 2 sleutels waardoor je de auto op slot kan doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Terrechte klacht. Ik laat me auto sochtends eerst 15 min draaien. Zijn de ramen ontdooit, niet meer beslagen en is het binnen al redelijk op temperatuur.![]()
ik zei toch duidelijk OLIEquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Voordat je olie op 80-100 graden heb mag je eerst 10km rijden hoor. Jij bedoelt vast de temperatuur van je koelvloeistof
Misschien is zijn buurt wel goed..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Laat je gewoon je auto met sleutels erin stationair draaien? Of heb je 2 sleutels waardoor je de auto op slot kan doen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef memrtn het volgende:
Of anders kopen paupers zonder garage of carport gewoon geen auto. Probleem opgelost.
Ik heb niet echt de behoefte om in een Vinex-wijk te gaan zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef memrtn het volgende:
Of anders kopen paupers zonder garage of carport gewoon geen auto. Probleem opgelost.
Stationair is je olie na 5 min echt nog niet goed warm. Rijdend ook niet trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
met 15 minuten is mijn olie allang 100 graden. dus bedrijfstemperatuur.
en dan is jouw auto redelijk op temperatuur?
ik denk dat je 5 bedoeld
Whehe, zet je je audi a8 in een goede buurt dan ook met sleutels zonder iemand in de buurt in de straat aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Misschien is zijn buurt wel goed..
Of wacht die zelf gewoon buiten haha peukie roken terwijl je auto opwarmt
Westerlingen die denken dat er naast herenhuizen alleen maar Bijlmer- en Slotervaartwijken bestaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de behoefte om in een Vinex-wijk te gaan zitten.
Gemakzucht, waarom alles schoonkrabben als je het door een 10x10cm ruitje ook kunt zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Het woord terwijl, hiermee zeg je eigelijk al WAAROM deze mensen zo rijden.
En dan zit je net een paar tellen in de auto en zie je dat op dat stukje van 10x10cm allemaal condens zit waar je nog niet doorheen kan kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gemakzucht, waarom alles schoonkrabben als je het door een 10x10cm ruitje ook kunt zien.
Koud buiten namenlijk, dus snel naar binnen.
Das nie lolligquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:35 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Rem maar eens een keer te laat, dan kom je er wel achter
Mensen die op klaarlichte dag met helder zicht hun stadslichten aanzetten met hun mistlampen vóórquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die met een klein mistwolkje gelijk hun mistlicht-achter aanzetten
Vanmorgen echt met de fiets door een auto geschept!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef SwiffMeister het volgende:
Vanmorgen met de fiets ook al bijna een auto geschept...
Klacht gegrond!
Oh verdorie ja, ook een ergernis. Ruim 2km zicht, alleen beetje wazig boven weilanden... En pats voor en achter de hele handel aan. Domme mensen allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef B.E.D het volgende:
Mensen die met een klein mistwolkje gelijk hun mistlicht-achter aanzetten
Owh nu snap ik waar zoveel mensen het doen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef raulbouli het volgende:
Rijden met beslagen ramen is leuk, soort russisch roulette.
Ja, dat duurt meestal wel ff jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef fathank het volgende:
Die van mij heeft lekker 10 minuten warm staan draaien terwijl ik kijkend uit het raam m;n koffie leegdronk
Wat was de temp.? Airco's doen het vaak niet onder een bepaalde temp.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef anoniemm het volgende:
boeie, na een paar minuten rijden is het al weer weg door de airco. ik ga dat echt niet vantevoren doen.
Doe ik meestal ook niet nee, als de airco aanstaat zijn alle ruiten weer helemaal vochtvrij....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef anoniemm het volgende:
boeie, na een paar minuten rijden is het al weer weg door de airco. ik ga dat echt niet vantevoren doen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef fathank het volgende:
Die van mij heeft lekker 10 minuten warm staan draaien terwijl ik kijkend uit het raam m;n koffie leegdronk
Ik welke kankerstad woon jij dat het niet kan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Mikkie het volgende:
In wat voor dorpen wonen jullie allemaal dat je je auto rustig tien minuten voor de deur kan laten warmdraaien? Als ik dat hier tien seconden doe is ie daarna weg terwijl ik nog binnen sta.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik welke kankerstad woon jij dat het niet kan?
Een derde sleutel bij laten maken en die erop laten zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]Nijmegen
Je auto met sleutel en al achter laten terwijl je zelf binnen bent, dat zou echt niet in me opkomen. Als je auto gejat wordt ben je niet eens verzekerd (en terecht)!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef fathank het volgende:
Die van mij heeft lekker 10 minuten warm staan draaien
Het oosten van het land is erger dan de Randstad?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]Nijmegen
Je auto met sleutel en al achter laten terwijl je zelf binnen bent, dat zou echt niet in me opkomen. Als je auto gejat wordt ben je niet eens verzekerd (en terecht)!
Ik heb 2 sleutels.. eentje met central deur vergrendeling en eentje zonder..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Mikkie het volgende:
In wat voor dorpen wonen jullie allemaal dat je je auto rustig tien minuten voor de deur kan laten warmdraaien? Als ik dat hier tien seconden doe is ie daarna weg terwijl ik nog binnen sta.
Dit noem ik slim bedacht! Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 2 sleutels.. eentje met central deur vergrendeling en eentje zonder..
Gewoon op slot doen dus met de sleutel er in
Ik vind het dom dat je dat niet zelf hebt kunnen bedenken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dit noem ik slim bedacht! Bedankt voor de tip
Soms zijn dingen zo simpel dat je het zelf niet bedenktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat je dat niet zelf hebt kunnen bedenken.
Nee..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:23 schreef Mikkie het volgende:
Die truc heb ik al vaker gehoord, maar denk je nou echt dat iemand die een auto wil stelen zich laat tegenhouden door het feit dat de deur op slot zit? Ruitje intikken en hij kan meteen wegrijden, ontdooide ramen en al.
Nee ik ben een kutstudent die gewoon over een voorrangsweg reed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef punksquad het volgende:
[..]
ben jij ook zon kut scholier die zomaar voor autos je fiets gooit zonder dat je voorrang hebt. iig heb ik al 100 keer teveel geremd voor die mongolen
Dat had ik in mijn vorige auto. Ik moest aan de binnen en buitenkant krabben als het gevroren had!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef fathank het volgende:
Mijn ramen beslaan ook behoorlijk snel, maar dit komt omdat ik regelmatig natte spullen achterin de auto heb liggen. Een dezer dagen ff een vochtvreter scoren, anders zijn m'n ramen straks van binnen nog bevroren.
lol.. das helemaal spacendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige auto. Dan moest ik aan de binnen en buitenkant krabben als het gevroren had!
Jah, zat een dakraam in en die was behoorlijk lek. Dus mijn auto was na een flinke regenbui een rijdend zwembad.quote:
En toen dacht je niet van hey, laat ik is gaan kijken of ik dit kan laten maken of nieuwe kopen of iets?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Jah, zat een dakraam in en die was behoorlijk lek. Dus mijn auto was na een flinke regenbui een rijdend zwembad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |