Lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef Tecnix het volgende:
Of je bent gewoon vandaag vrij van het werk
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat heb je dan achterin de auto liggen ??
* Joooo-pi fantaseert ...
Dat krijg je als je in de baggerindustrie werkt. Dan kom je nogal eens ongewenst met water in aanraking.quote:
Helaas passen er geen 3 auto's in de garage. Anders had ik de mijne er wel bij in gezet..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Gewoon altijd 's nachts de auto in de garage![]()
En bij nat weer is met airco condens zo weg... no problem
ja als ik dit forum moet geloven kan er ruim 80% goed rijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen "eens" roepen terwijl ze waarschijnlijk zelf niet kunnen rijden
Ja want alle mensen die jij tegen komt op de weg zitten allemaal op fokquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja als ik dit forum moet geloven kan er ruim 80% goed rijden.
niemand rijd onnodig teveel links, ze gaan als er ruimte genoeg is allemaal naar rechts.
niemand kleeft maar wacht rustig tot de voorganger opzij gaat.
maar op de weg merk ik hele andere dingen
no shit sherlockquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja want alle mensen die jij tegen komt op de weg zitten allemaal op fok
Misschien ligt het wel aan jouw rijstijl? O nee, jij rijdt perfect natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
niemand rijd onnodig teveel links, ze gaan als er ruimte genoeg is allemaal naar rechts.
ja dat zeg ik inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Misschien ligt het wel aan jouw rijstijl? O nee, jij rijdt perfect natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rij bijna altijd links, maar dat komt omdat er maar weinig mensen zijn die harder rijden dan ik. En mensen die met 95 km/h een vrachtwagen gaan inhalen worden wel op een lichtsignaal getrakteerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik de lichtcirculatie maar eens uitzetten als ik jou was.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef ImMaxa het volgende:
Is irriant. Of soms beslaan de ramen tijdens het rijden. Niet leuk.
Dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou ik de lichtcirculatie maar eens uitzetten als ik jou was.
Ik gok op de luchtcirculatie!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan zou ik de lichtcirculatie maar eens uitzetten als ik jou was.
Uhuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Nijns het volgende:
Sorry, ik had vanochtend echt geen tijd..maar je hebt gelijk, levensgevaarlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |