Precies..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik maak al m'n ruiten helemaal schoon en wil pas gaan rijden als m'n ruiten niet meer beslagen zijn. Iedereen heeft wel een doekje in de auto. Bij mij haalt de airco het grootste gedeelte wel weg. Je bent een gevaar op de weg. Zie er inderdaad zat die door een klein schoongemaakt gedeelte naar buiten gluren. Die moet je gewoon van de weg halen.
Het woord terwijl, hiermee zeg je eigelijk al WAAROM deze mensen zo rijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja het is weer zover hoor..
De eerste vorst nacht is geweest en meteen kan half Nederland niet meer normaal een auto besturen.
Heb je van die mensen die hun eigen auto niet snappen of iets..
Want rijden ze daar met hun beslagen ruiten in de laagstaande zon dat is gewoon vragen om problemen..
Klacht:
Mensen die gaan rijden met beslagen ruit terwijl er is mist & laagstaande zon. Terwijl die mensen hun rijbewijs hebben gekregen bij een pak cornflakes..
Agree, al die klapjosti's zouden een Aixam moeten gaan rijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja het is weer zover hoor..
De eerste vorst nacht is geweest en meteen kan half Nederland niet meer normaal een auto besturen.
Heb je van die mensen die hun eigen auto niet snappen of iets..
Want rijden ze daar met hun beslagen ruiten in de laagstaande zon dat is gewoon vragen om problemen..
Klacht:
Mensen die gaan rijden met beslagen ruit terwijl er is mist & laagstaande zon. Terwijl die mensen hun rijbewijs hebben gekregen bij een pak cornflakes..
Hooi p00pquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Agree, al die klapjosti's zouden een Aixam moeten gaan rijden.
ben jij ook zon kut scholier die zomaar voor autos je fiets gooit zonder dat je voorrang hebt. iig heb ik al 100 keer teveel geremd voor die mongolenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef SwiffMeister het volgende:
Vanmorgen met de fiets ook al bijna een auto geschept...
Klacht gegrond!
/carequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef Hagelkaas het volgende:
Gewoon ff de blowers op de voorruit en twee minuutjes wachten met de motor aan. Of wacht, is dat teveel vervuiling van het milieu?
Alsjeblieft niet! Dan krijg je dadelijk dezelfde situatie alleen dan rijden ze ook nog een 45 km/u.... Kom je helemaal nooit meer op je werk aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Agree, al die klapjosti's zouden een Aixam moeten gaan rijden.
Wat heb je dan achterin de auto liggen ??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef fathank het volgende:
Mijn ramen beslaan ook behoorlijk snel, maar dit komt omdat ik regelmatig natte spullen achterin de auto heb liggen. Een dezer dagen ff een vochtvreter scoren, anders zijn m'n ramen straks van binnen nog bevroren.
Natte spullen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef fathank het volgende:
Mijn ramen beslaan ook behoorlijk snel, maar dit komt omdat ik regelmatig natte spullen achterin de auto heb liggen. Een dezer dagen ff een vochtvreter scoren, anders zijn m'n ramen straks van binnen nog bevroren.
Rem maar eens een keer te laat, dan kom je er wel achterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef punksquad het volgende:
[..]
ben jij ook zon kut scholier die zomaar voor autos je fiets gooit zonder dat je voorrang hebt. iig heb ik al 100 keer teveel geremd voor die mongolen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |