True, ik ben ook weer aan het kijken voor iets anders..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En werk en studie is goed te combineren hoor
jij geilert heeft een PMquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Hmm, moet ik je teleurstellen. Javascript staat uit bij mij, dus dat gaat niet lukken
Word.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ima chillin' in my thronez doin' nuthin'
bananenplukker ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, ik ben ook weer aan het kijken voor iets anders..
Sowieso wat ik nu doe op mijn werk vind ik niet echt boeiend en ik wil al heel lang iets anders.
Eindelijk de stap ondernomen om is te gaan kijken.
Door je oog..?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben auto gek dus , alleen ik mag nooit me rijbewijs halen
ja door me ogen ik zie met beide ogen maar 30 % , en gaan eens mijn bio lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Door je oog..?
Ik heb nooit echt je bioi gelezen maar ben je zo blind dan?
Ik dacht dat je gewoon Sgele #2 was alleen dan buitenlands
Vaak is dat ook nog te verwezenlijken, dat je baas de studie betaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup als de baast dat later betaaldof ik zelf later kan ook , maar ik wil presentator worden dus
ohh en ik maar denken dat het eerste wat je leert voortplanten isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha nee.. dat ben ik allang..
Eerste wat je leert als aap zijnde
ik had een fotosoep van die in vorm van een piemel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft ff plattegrond van de kartbaan:
[ afbeelding ]
de gele vlek gebeurde crash nummer 1. zeer lastige bocht kon je niet hard insturen. Ik ben daar 2 keer tegen de vangrail aangekomen tijden de training ronde. Maar dan wel bij het uitkomen van de chicane.
2de crash was bij het blauwe vakje.
Het is wel een geweldig spel heb ik mij laten vertellenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben auto gek dus , alleen ik mag nooit me rijbewijs halen
Die is te langquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ja door me ogen ik zie met beide ogen maar 30 % , en gaan eens mijn bio lezen
Waar ben je nu dan naar aan het kijken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, ik ben ook weer aan het kijken voor iets anders..
Sowieso wat ik nu doe op mijn werk vind ik niet echt boeiend en ik wil al heel lang iets anders.
Eindelijk de stap ondernomen om is te gaan kijken.
dude je hebt hem ga spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is wel een geweldig spel heb ik mij laten vertellen
Als het voor je huidige functie nodig is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vaak is dat ook nog te verwezenlijken, dat je baas de studie betaald
ja maar wallabiela het is interessant echtquote:
een beeldschermquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan naar aan het kijken?
aight swa, ik ga m leeeeeezennnnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar wallabiela het is interessant echt![]()
I knowquote:
Hoeft niet per se, kan ook met je toekomstige ontwikkeling te maken hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef kin238 het volgende:
[..]
Als het voor je huidige functie nodig is.
ik geil lekker niet meer op jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
aight swa, ik ga m leeeeeezennnn
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj ik heb weer foon en internet!
Goedemorgen Dracuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
Ik wil van mijn hobby werk maken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan naar aan het kijken?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
woooow dan kan je ooit voor mij een schapen website makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik wil van mijn hobby werk maken..
Ik maak nu als hobby (en verdien er geld mee) websites, logos, folders enzo..
Dus eigenlijk heel simpel gezegt ik wil designer worden
Juistquote:
DTP'er om het even heel zwart/wit te noemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik wil van mijn hobby werk maken..
Ik maak nu als hobby (en verdien er geld mee) websites, logos, folders enzo..
Dus eigenlijk heel simpel gezegt ik wil designer worden
Haha ja hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow dan kan je ooit voor mij een schapen website maken
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor jequote:
Ja precies..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DTP'er om het even heel zwart/wit te noemen
ik wel en moet lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor je
Ja manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor je
Is wel een gewaagd iets natuurlijk. Daar het 'coden' van websites een behoorlijk dynamische wereld is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja precies..
Maar wist niet of iedereen die naam wist..
Wat ik vooral wil leren is het coden designen heb ik me zelf eigenlijk wle aangeleerd..
Maar coden wil ik echt beter onder de knie krijgen..
Ik werk samen met vriend van mij (tevens me buurjongen)
Die gozer code meestal en ik doe het design..
Maar ik wil zelf kunnen coden zodat we meer klanten kunnen behandelen
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb die bundel gekocht, maar heb serieus nog nooit dat spel gespeeld
ik ga eerst nog even nadenken ha haquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef ikbenzogeil het volgende:
Draccucucucleetje
Als je nu denkt ''wie is dat?'' dan pm je maar
verkracht zo zie ik het niet hoar , het is liefde bedrijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man![]()
In de weide enzo met zon hek er voor..
Dan komt er opeens zon gozert met tulband die heet runx en dan wordt die schaap verkracht?
FO SHO!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...
BOEM
ik ben ook met een hele mooie MS word website bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
woow jij bent hardcore , heb je ook lonsdale aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...
BOEM
Jaah precies maarja loop al tijdje met dit idee en zoals ik al zei eindelijk de stap durven zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is wel een gewaagd iets natuurlijk. Daar het 'coden' van websites een behoorlijk dynamische wereld is.
hahah die voor schoolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook met een hele mooie MS word website bezig
BOEM (runx weet wat ik hiermee bedoelquote:
Hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazyessie het volgende:
*vol verwachting klopt ons hartje^*...
ja, ga ik echt niet in mijn vrije tijd doen hoorquote:
hehb jij het nou extra druk?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Heb wat nieuws.
Collega van Crash 2: Inmiddels weer thuis wel enkel zwaar gekneusd
Collega van Crash 1: Ligt nog in het ziekenhuis is geoperreerd
hehe eindelijk ben jij er weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazyessie het volgende:
*vol verwachting klopt ons hartje^*...
ja, ik heb het tenminste in het Engelsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wtf is het met al die crazy's
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk ben jij er weerons blondine fries/Groningse chick (volgens mij een chick
) waar is die foto die je beloofd had ?
Ho eens.. wat is er met die persoon van crash 1 gebeurd dan (sorry veelste lui om die andere pages terug te lezen)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Heb wat nieuws.
Collega van Crash 2: Inmiddels weer thuis wel enkel zwaar gekneusd
Collega van Crash 1: Ligt nog in het ziekenhuis is geoperreerd
Nah mooi manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaah precies maarja loop al tijdje met dit idee en zoals ik al zei eindelijk de stap durven zetten.
Ik heb zeg maar met me die collega/partner al bedrijf op gezet en we hebben al klanten enzo.
Dus beetje een uitgelopen hobby maarja om toch goed kwaliteit te leveren qua coden wil ik me daar dus in verdiepen.
nou dat zat ik ook al te bedenkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wtf is het met al die crazy's
Je wordt er gewoon crazy vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat zat ik ook al te bedenken
Ik in het Behasa Indonesiaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik heb het tenminste in het Engels
oja vergeten er bij te zetten blowendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk ben jij er weerons blondine fries/Groningse chick (volgens mij een chick
) waar is die foto die je beloofd had ?
ja toch, komt omdat wij OG's zijn...quote:
nee, ik zit extern, gedetacheerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hehb jij het nou extra druk?
Ja we zijn bezig met onze website..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah mooi manHeb je dan ook een online portfolio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
dat scheelt, hoop dat het snel wee rbeter gaat met je collega'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik zit extern, gedetacheerd.
Dus van de extra drukte ofzo merk ik niks
Mooi zoquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met onze website..
Het is dus nog W.I.P.
Knal em maar in de spoiler zodat niet echt een advert wordt ofzo..Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Jatoch jeweetzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, komt omdat wij OG's zijn...
unique, one of a kind
aha ben je al iets beter ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef Crazyessie het volgende:
Haha solly :$
Probeerde het, maar lukte niet.
Dus wou nu om hulp vragen
En heb een week ziek thuis gezeten
Drukte?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat
Ging iets anders dan geplannedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat Groene thee
bedankt manquote:
Maar wat maakt jullie anders dan al die andere webdesign bureaus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Danku danku
Altijd leuk om te horen
G A N A A R H U I S !!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Zo anders loopt sgele gewoon even tegen een koorts aanval aan
Dudequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
hun doen het met het hart en liefde voor de stratenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wat maakt jullie anders dan al die andere webdesign bureaus?
da mag niequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:
quote:
HOOOOooi Sgelequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
OG ? Online Ganxta ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hun doen het met het hart en liefde voor de straten![]()
daarom is hij OG
heb je je goede psn naam al opgezocht ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen
als er eten op het werk is vind ik het best fak die middagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als dat zou kunnen.
alleen neem ik dan wel de middag vrij
quote:
ja m'n baas zou me nu al willen laten gaan, maar moet tot 12 uur wachten... wat een ellendequote:
en lukt het al Crazyessie ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ben je al iets beter ?
je gaat naar http://tinypic.com/ , en dan klik je op bladeren en selecteer je de foto die je wilt en klik je op upload , daarna krijg je een pagina met codes , de code met [img] er voor kopieer je en plak je hier m, taddaa je pic hiero
koorts is een ziektequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
HOOOOooi Sgelesterkte man koorts is kut
Hey Runx!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
HOOOOooi Sgelesterkte man koorts is kut
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja m'n baas zou me nu al willen laten gaan, maar moet tot 12 uur wachten... wat een ellende
In het ergste geval kan een Kut ook een ziekte hebbenquote:
ok ja je bent ziekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Runx!
Mja ik zit hier helemaal te shaken van de kou..maar ik heb het toch echt warm
Ibuprofen 600quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |