Ik wil van mijn hobby werk maken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan naar aan het kijken?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj ik heb weer foon en internet!
woooow dan kan je ooit voor mij een schapen website makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik wil van mijn hobby werk maken..
Ik maak nu als hobby (en verdien er geld mee) websites, logos, folders enzo..
Dus eigenlijk heel simpel gezegt ik wil designer worden
Juistquote:
DTP'er om het even heel zwart/wit te noemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik wil van mijn hobby werk maken..
Ik maak nu als hobby (en verdien er geld mee) websites, logos, folders enzo..
Dus eigenlijk heel simpel gezegt ik wil designer worden
Haha ja hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow dan kan je ooit voor mij een schapen website maken
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor jequote:
Ja precies..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DTP'er om het even heel zwart/wit te noemen
ik wel en moet lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor je
Ja manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil als intro een huppelend schaap door het beeld heen komt , en dat de buttens van schapen wol zijn gemaakt .... zie je het al voor je
Is wel een gewaagd iets natuurlijk. Daar het 'coden' van websites een behoorlijk dynamische wereld is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja precies..
Maar wist niet of iedereen die naam wist..
Wat ik vooral wil leren is het coden designen heb ik me zelf eigenlijk wle aangeleerd..
Maar coden wil ik echt beter onder de knie krijgen..
Ik werk samen met vriend van mij (tevens me buurjongen)
Die gozer code meestal en ik doe het design..
Maar ik wil zelf kunnen coden zodat we meer klanten kunnen behandelen
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb die bundel gekocht, maar heb serieus nog nooit dat spel gespeeld
ik ga eerst nog even nadenken ha haquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef ikbenzogeil het volgende:
Draccucucucleetje
Als je nu denkt ''wie is dat?'' dan pm je maar
verkracht zo zie ik het niet hoar , het is liefde bedrijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man![]()
In de weide enzo met zon hek er voor..
Dan komt er opeens zon gozert met tulband die heet runx en dan wordt die schaap verkracht?
FO SHO!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...
BOEM
ik ben ook met een hele mooie MS word website bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Runx het volgende:
[..]
woow jij bent hardcore , heb je ook lonsdale aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nooit een bundel gekocht..ik heb gewoon alles lekker hardcore los gekocht...
BOEM
Jaah precies maarja loop al tijdje met dit idee en zoals ik al zei eindelijk de stap durven zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is wel een gewaagd iets natuurlijk. Daar het 'coden' van websites een behoorlijk dynamische wereld is.
hahah die voor schoolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben ook met een hele mooie MS word website bezig
BOEM (runx weet wat ik hiermee bedoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |