Hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazyessie het volgende:
*vol verwachting klopt ons hartje^*...
ja, ga ik echt niet in mijn vrije tijd doen hoorquote:
hehb jij het nou extra druk?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Heb wat nieuws.
Collega van Crash 2: Inmiddels weer thuis wel enkel zwaar gekneusd
Collega van Crash 1: Ligt nog in het ziekenhuis is geoperreerd
hehe eindelijk ben jij er weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazyessie het volgende:
*vol verwachting klopt ons hartje^*...
ja, ik heb het tenminste in het Engelsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wtf is het met al die crazy's
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk ben jij er weerons blondine fries/Groningse chick (volgens mij een chick
) waar is die foto die je beloofd had ?
Ho eens.. wat is er met die persoon van crash 1 gebeurd dan (sorry veelste lui om die andere pages terug te lezen)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
Heb wat nieuws.
Collega van Crash 2: Inmiddels weer thuis wel enkel zwaar gekneusd
Collega van Crash 1: Ligt nog in het ziekenhuis is geoperreerd
Nah mooi manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaah precies maarja loop al tijdje met dit idee en zoals ik al zei eindelijk de stap durven zetten.
Ik heb zeg maar met me die collega/partner al bedrijf op gezet en we hebben al klanten enzo.
Dus beetje een uitgelopen hobby maarja om toch goed kwaliteit te leveren qua coden wil ik me daar dus in verdiepen.
nou dat zat ik ook al te bedenkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wtf is het met al die crazy's
Je wordt er gewoon crazy vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat zat ik ook al te bedenken
Ik in het Behasa Indonesiaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik heb het tenminste in het Engels
oja vergeten er bij te zetten blowendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk ben jij er weerons blondine fries/Groningse chick (volgens mij een chick
) waar is die foto die je beloofd had ?
ja toch, komt omdat wij OG's zijn...quote:
nee, ik zit extern, gedetacheerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hehb jij het nou extra druk?
Ja we zijn bezig met onze website..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah mooi manHeb je dan ook een online portfolio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
dat scheelt, hoop dat het snel wee rbeter gaat met je collega'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik zit extern, gedetacheerd.
Dus van de extra drukte ofzo merk ik niks
Mooi zoquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja we zijn bezig met onze website..
Het is dus nog W.I.P.
Knal em maar in de spoiler zodat niet echt een advert wordt ofzo..Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Jatoch jeweetzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, komt omdat wij OG's zijn...
unique, one of a kind
aha ben je al iets beter ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef Crazyessie het volgende:
Haha solly :$
Probeerde het, maar lukte niet.
Dus wou nu om hulp vragen
En heb een week ziek thuis gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |