Drukte?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat
Ging iets anders dan geplannedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , have a break have a kit-kat Groene thee
bedankt manquote:
Maar wat maakt jullie anders dan al die andere webdesign bureaus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Danku danku
Altijd leuk om te horen
G A N A A R H U I S !!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Zo anders loopt sgele gewoon even tegen een koorts aanval aan
Dudequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
hun doen het met het hart en liefde voor de stratenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wat maakt jullie anders dan al die andere webdesign bureaus?
da mag niequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:
quote:
HOOOOooi Sgelequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
OG ? Online Ganxta ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hun doen het met het hart en liefde voor de straten![]()
daarom is hij OG
heb je je goede psn naam al opgezocht ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen
als er eten op het werk is vind ik het best fak die middagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als dat zou kunnen.
alleen neem ik dan wel de middag vrij
quote:
ja m'n baas zou me nu al willen laten gaan, maar moet tot 12 uur wachten... wat een ellendequote:
en lukt het al Crazyessie ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ben je al iets beter ?
je gaat naar http://tinypic.com/ , en dan klik je op bladeren en selecteer je de foto die je wilt en klik je op upload , daarna krijg je een pagina met codes , de code met [img] er voor kopieer je en plak je hier m, taddaa je pic hiero
koorts is een ziektequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
HOOOOooi Sgelesterkte man koorts is kut
Hey Runx!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
HOOOOooi Sgelesterkte man koorts is kut
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja m'n baas zou me nu al willen laten gaan, maar moet tot 12 uur wachten... wat een ellende
In het ergste geval kan een Kut ook een ziekte hebbenquote:
ok ja je bent ziekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey Runx!
Mja ik zit hier helemaal te shaken van de kou..maar ik heb het toch echt warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |