Zou niet moeten, maar toch kan het me veel schelen wat een ander ergens van vindt en dat geldt niet alleen voor mijn partnerkeuze (ik val op vrouwen trouwensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:09 schreef Blue-ray het volgende:
Met de nadruk op meestal, want het heeft ook met je eigen zelfvertrouwen te maken, want echt "who the hell cares" wat een ander van jouw liefde denkt, hij is toch van jou en jij geniet van die man dus nogmaals who cares?
Ja, ook van vrienden vind ik het belangrijk dat ik ermee over de straat kan (op het gevaar af dat mensen nu naar mijn fobo gaan en posten dat ik ook geen volle zalen trekquote:Selecteer jij gewone vrienden ook op uiterlijk? Ik niet ( en nee je hoeft geen vlag over mijn hoofd te trekken en dan maar gaan voor het vaderland)
Het enige waar ik op let bij iemand's uiterlijk is of hij trots is op zichzelf en goed voor zichzelf zorgt, dus geen slonsig, ranzig exemplaar dat ook meteen buiten adem is als hij een keer zelf naar de koelkast moet lopen voor zijn bier.
Een man kan echt geweldig aantrekkelijk zijn door dat hij zeker is van zichzelf en charisma uitstraalt.
Natuurlijk...je zei zelf al dat je intelligent bentquote:
de mooiste mensen zijn vaak niet de meest aantrekkelijke mensen inderdaad...gek is dat eigenlijk, evolutionair gezien...of zou het zo werken dat de kans op voortplanting groter is, met iemand die niet tot de creme de la creme behoort, omdat er nu eenmaal maar één de mooiste kan zijn, en niet iedereen daar kinderen mee kan krijgen...waardoor wij afstammen van ontelbare generaties mensen die niet voor de meest aantrekkelijke partner gingen, en dat dus een eigenschap blijkt te zijn die de kans op nageslacht groter maakt?quote:Trouwens, ik beweer niet dat ik geen interesse in uiterlijk heb. Ook ik kan genieten van mooie mensen. Alleen is het voor mij geen belangrijk selectiecriterium als het gaat om een langdurige relatie. Maar zoals gezegd, heb ik ook echt wel een bepaalde grens. En zoals jij zegt, kan er een heleboel nog wel onbewust plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Natuurlijk...je zei zelf al dat je intelligent bent![]()
Wat mooi is, is ook maar gedeeltelijk objectief vast te stellen (bewezen is dat de meeste mensen wel op symmetrische gezichten vallen). Verder wat je stelt is logisch te beredeneren voor de aantrekkelijkheid van vrouwen, maar mannen kunnen onbeperkt nageslacht produceren bij een onbeperkt aantal vrouwen...quote:de mooiste mensen zijn vaak niet de meest aantrekkelijke mensen inderdaad...gek is dat eigenlijk, evolutionair gezien...of zou het zo werken dat de kans op voortplanting groter is, met iemand die niet tot de creme de la creme behoort, omdat er nu eenmaal maar één de mooiste kan zijn, en niet iedereen daar kinderen mee kan krijgen...waardoor wij afstammen van ontelbare generaties mensen die niet voor de meest aantrekkelijke partner gingen, en dat dus een eigenschap blijkt te zijn die de kans op nageslacht groter maakt?
Niet hardop, bescheiden als je bent, maar impliciet wel...en intelligent als ik ben, pak ik dat utieraard feilloos opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:48 schreef djenneke het volgende:
volgens mij heb ik dat helemaal niet gezegd.
![]()
voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijn, maar een voorkeur te hebben voor jong, gezond en verzorgend ingesteld...en voor vrouwen is het logischer om te gaan voor het meest aantrekkelijke dat ze kunnen krijgen, met een bepaalde ondergrens, en met een voorkeur voor gezond en succesvol...quote:Wat mooi is, is ook maar gedeeltelijk objectief vast te stellen (bewezen is dat de meeste mensen wel op symmetrische gezichten vallen). Verder wat je stelt is logisch te beredeneren voor de aantrekkelijkheid van vrouwen, maar mannen kunnen onbeperkt nageslacht produceren bij een onbeperkt aantal vrouwen...
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Niet hardop, bescheiden als je bent, maar impliciet wel...en intelligent als ik ben, pak ik dat utieraard feilloos op
[..]
voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijn, maar een voorkeur te hebben voor jong, gezond en verzorgend ingesteld...en voor vrouwen is het logischer om te gaan voor het meest aantrekkelijke dat ze kunnen krijgen, met een bepaalde ondergrens, en met een voorkeur voor gezond en succesvol...
zoiets?
aantrekkelijk he, humor?quote:
Ik ben oud en niet verzorgend ingesteld, maar wel gezond ;P Maar je kunt wel een hoop lol met me hebben en dat trekt mannen ook wel aan hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Niet hardop, bescheiden als je bent, maar impliciet wel...en intelligent als ik ben, pak ik dat utieraard feilloos op
[..]
voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijn, maar een voorkeur te hebben voor jong, gezond en verzorgend ingesteld...en voor vrouwen is het logischer om te gaan voor het meest aantrekkelijke dat ze kunnen krijgen, met een bepaalde ondergrens, en met een voorkeur voor gezond en succesvol...
zoiets?
echt waar joh? Waarom vind je het uiterlijk van vrienden belangrijk dan? Als iemand heel erg aardig is en veel interesses met je deelt, maar oerlelijk volgens jou, zou je er dan niet bevriend mee kunnen raken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou niet moeten, maar toch kan het me veel schelen wat een ander ergens van vindt en dat geldt niet alleen voor mijn partnerkeuze (ik val op vrouwen trouwens).
[..]
Ja, ook van vrienden vind ik het belangrijk dat ik ermee over de straat kan (op het gevaar af dat mensen nu naar mijn fobo gaan en posten dat ik ook geen volle zalen trek). Het is heel gemeen, maar in het verleden deed ik zelfs gemeen tegen echt lelijke collega's / klasgenoten
. Uitstraling kan een iets minder aantrekkelijk uiterlijk compenseren, maar toch ook maar op zekere hoogte.
Hahaha, dat is niet verzorgd dat is gayquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik 'verzorgde' mannen echt helemaal niet aantrekkelijk.
Zo eentje die dagcrème gebruikt en gel in zijn haar heeft, daar word ik echt kurkdroog van.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Hahaha, dat is niet verzorgd dat is gay
zoals ik zei : voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Ripley het volgende:
Ik ben oud en niet verzorgend ingesteld, maar wel gezond ;P Maar je kunt wel een hoop lol met me hebben en dat trekt mannen ook wel aan hoor
quote:
Heerlijk, zo'n barst in je ego zo voor het weekend ;Pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoals ik zei : voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijn![]()
dat wordt weer zoeken naar een magere dwerg met lang haar en een grote neus voor de nodige compensatiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n barst in je ego zo voor het weekend ;P
dus vrouwen moeten beter naar uiterlijk kijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoals ik zei : voor mannen is het evolutionair gezien dus handig om niet al te kieskeurig te zijn![]()
nee, dat zeg ik niet....vanuit evolutionair oogpunt zijn de criteria die een vrouw stelt aan een goede partner anders dan die van een man...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef Metalen_Man het volgende:
[..]
dus vrouwen moeten beter naar uiterlijk kijken?
Alleen geeft evolutie verandering aan en blijven die criteria dus niet star dezelfdequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet....vanuit evolutionair oogpunt zijn de criteria die een vrouw stelt aan een goede partner anders dan die van een man...
Dus wat nivea kek op je gezicht en wat gel in je haar is gay? Volgens mij zijn dit statements van iemand die zelf een kop bezit waar toch niks aan te doen is en het dus maar opgegeven heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Hahaha, dat is niet verzorgd dat is gay
Zo eentje waar je de halfopgedroogde etensrestjes kunt plukken in zijn baard van een week is het ook niet voor mij en als je dan heel dichtbij komt ruik je schimmelsokken...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou niet moeten, maar toch kan het me veel schelen wat een ander ergens van vindt en dat geldt niet alleen voor mijn partnerkeuze (ik val op vrouwen trouwens).
[..]
Ja, ook van vrienden vind ik het belangrijk dat ik ermee over de straat kan (op het gevaar af dat mensen nu naar mijn fobo gaan en posten dat ik ook geen volle zalen trek). Het is heel gemeen, maar in het verleden deed ik zelfs gemeen tegen echt lelijke collega's / klasgenoten
. Uitstraling kan een iets minder aantrekkelijk uiterlijk compenseren, maar toch ook maar op zekere hoogte.
je hebt gelijk...en je hebt ongelijk...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen geeft evolutie verandering aan en blijven die criteria dus niet star dezelfde
Ik wil in eerste instantie eigenlijk 'trendy' jongens alleen maar een goed pak slaag geven, maar soms draait dat wel bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
Ik vind dat je normaal gesproken iedere post op zich moet beoordelen: het punt dat iemand maakt en de bijbehorende argumentatie. Ik weet wel dat het nu eenmaal zo werkt dat mensen er van alles bij halen om een ander het wind uit de zeilen te halen en ja, dat zal ook wel gelden voor een posthistory. Jammer is dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Let maar op s_u, binnen afzienbare tijd zullen de reacties op jou ook zo fel gaan worden. Iets met postgeschiedenis opbouwen en mensen die zich daadwerkelijk druk maken om wat een ander post op fok..
Tja, ik heb het inmiddels vaker gehoord, dus er zal wel een reden voor zijn. Het is je goed recht dat te denken. Ik kan alleen maar aangeven dat het niet zo is en wat je daar mee doet bepaal je zelf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:54 schreef MLI het volgende:
Hoewel ik ook nog steeds denk dat je FuifDuif bent.
Helaas kan een mooi uiterlijk een lelijk karakter niet compenseren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Uitstraling kan een iets minder aantrekkelijk uiterlijk compenseren, maar toch ook maar op zekere hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |