mwa. tis een poser ... als je er zo bij loopt ...quote:
Me likes, leuk gedaan. Denk dat 'ie het in zwart/wit ook goed zou doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:39 schreef firewirecable het volgende:
Er staan een heel aantal hele mooie foto's in dit topic![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Het was vast de bedoeling ze donker te houden, maar ik vind ze toch wel een beetje té donker. Vooral op 1, daar is zo'n beetje alles compleet dicht gelopen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:07 schreef monikanyc het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ze zijn oud, geen idee wie het zijn;p toch wel jammer van die laatste foto, dat je dat stuur ervoor ziet. maar ze liep zo snel weg, was eigk gwn te lui om op te staan.
Als foto niet zo fantastisch maar wel een heel leuk moment iddquote:Op zondag 19 juli 2009 21:40 schreef Erasmo het volgende:
Deze dame is erg goed in multi-tasking, ze fietst, belt en luistert naar muziek op het zelfde moment
[ afbeelding ]
De kunst is om het zo te doen dat mensen het niet merken. Daarnaast is het bij wet niet verboden om op de openbare weg foto's te maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:12 schreef martinzaagstra het volgende:
Vindenn diegene die (ongevraagt) foto's maken van onbekende mensen op straat het niet lastig om te doen? Want ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houd.
Dankje, maar vergeet niet dat je zelf in dergelijke situaties minstens even kwetsbaar bent. Misschien is dat stiekem wel de reden dat je 't plaatje niet pakt. Althans dat is bij mijzelf nog wel 'ns het geval. Suc6 in ieder gevalquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:35 schreef didotcicero het volgende:
Goed gezien, dit is toch wel straatfotografie puur.
Weet niet of ik het had vastgelegd (ik heb de neiging wanneer mensen kwetsbaar zijn ze niet te fotograferen), maar ik denk dat ik daar later spijt van had gehad. Beter wel schieten en eventueel later besluiten niet te publiceren (leermoment)
Bedanktquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef fr4nkovic het volgende:
2e foto is erg leuk.
Zou wel de lantaarn eraf croppen en misschien rechts een klein beetje.
Ik haal persoonlijk graag de storende elementen eruit.
Nice though...quote:
Oeh, hier ga ik morgen even voor zitten...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef didotcicero het volgende:
Straatfotograaf Chris Weeks heeft een tijdje geleden de mini documentaire Street Photography: Documenting the Human Condition op Vimeo geplaatst
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Leuk detail: het geheel is gefilmd met een Canon dSLR. En ja, hij is best blij met z'n Leica M9 maar daar moet je maar even doorheen kijken/luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |