Dat hoeven we ze toch niet op voorhand te vertellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Leuk voor die nieuwelingen, mogen niet eens aan tafel meezitten maar moeten Jezus en de apostelen voorzien van brood en wijn.![]()
Owja, alleen de apostelen kunnen lezen. De nieuwelingen mogen blij zijn met Zijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoeven we ze toch niet op voorhand te vertellen?
Ik heb een nieuwequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Als jij je trendy hoed maar opzet en The Mask-imitaties doet vind ik het al lang best
vreselijk, maar neerbuigend over nieuwe users is geen probleem zo te lezen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we 't gezellig houden en niemand doodwensen.
We hebben meteen een locatie te pakken: de zwemschool van die cavia.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet met mijn cavia naar zwemles.
Kan er dus helaas WEER niet bij zijn!
Desondanks veel plezier allemaal!
Die zijn er om steeds bier te halen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef PKfotografie het volgende:
neerbuigend over nieuwe users is geen probleem zo te lezen?
Als jij nou doet of je een krokodil bent.....quote:
Ik kan misschien wel aan een paarse krokodil komenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jij nou doet of je een krokodil bent.....
Aanvragen in het FOT-fb-topic, daar ligt nog een stapeltjequote:Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel aan een paarse krokodil komen
zien! op de meet bedoel ikquote:Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel aan een paarse krokodil komen
Jij gaat gewoon komenquote:
Ik kan me niet herinneren dat jij ooit niet voor mokkel kon doorgaan!quote:Op zondag 20 september 2009 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Mits het doorgaat en ik voor mokkel kan doorgaan, wil ik wel eens overwegen een drankje en hapje mee te doen.
Klinkt ook als een goed idee.quote:Op zondag 20 september 2009 17:11 schreef Xilantof het volgende:
Misschien combineren met een middagje straatfotografie in utrecht? Er loopt hier een topic over, dus er zijn mensen die dat leuk vinden. Daarna lekker eten/zuipen. En als je dan niet wilt kan met het fotograferen vooraf schuif je gewoon wat later aan...
Sja. Dan kom ik ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat is vrij snel besloten.....ik kan niet
Ja kan ook hoor. Stairway?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:29 schreef ..bennie het volgende:
Utrecht klinkt prima, maar kunnen we niet beter in een kroegje verzamelen?
jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Is er ook ooit een Fok!meet die niet in Stairway is?
Dat klinkt wel leuk, maar goed ik ga toch niet mee dus dat is iets voor een volgende keer hopelijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
we gingen met fot eerder richting de ierse pub
King Arthur of die pub waar men niet meer welkom is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
we gingen met fot eerder richting de ierse pub
quote:Op zondag 20 september 2009 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah...ik kan dus ook niet blijkt :s Ik moet 's avonds een concertje fotograferen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Iemand heeft je gedwongen dat te doen? Je hebt geen vrije wil? schandalig zeg.
Ik zou meteen aangifte doen
Ierse Pub klinkt ook geweldigquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef ..bennie het volgende:
[..]
King Arthur of die pub waar men niet meer welkom is?
Lijkt mij een goed planquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ierse Pub klinkt ook geweldig.. Geen idee welke dan, maar adres gegevens zijn welkom..
Bennie.. kom je ook?
Niet jezelf de schuld gevenquote:Op zondag 27 september 2009 14:20 schreef ..bennie het volgende:
Tja, als ik post gaan topics dood, dus ik heb inmiddels andere plannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |