Jij ook weer blij!quote:
Zozoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:39 schreef cultheld het volgende:
Als dit PSV kampioen wordt, eet ik mijn Prada's op.
Joh echt, geen woord van overdreven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus weer een kans verprutst
Had al 3-1 kunnen zijn sinds haags kwartiertje
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Kut he, die Nick speelt toch lekker de laatste wedstrijden
Vind je het gek? Die heeft voor 5 seizoenen aan goals gescoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi speelt de laatste weken maaaatig.
Met een PSV shirt kom je niet de grens over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als PSV kampioen wordt ga ik op vakantie in een PSV shirt
MISSCHIEN IS HIJ ZIJN LENZEN KWIJT!!!11!lollerEINS11L:dquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Lens snapt niets van het spel van AZ!!
Het is officiëlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
De Koef?![]()
Bij gebrek aan beter hem maar tot "held" gedoopt?
Bij AZ was ie al De Koef hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is officiël
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Koevermans
Bijnaam De Koef
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Matige ploeg gezien zeg vanavond. Gelijkspel was op zijn minst verdiend geweestquote:
Het wordt tijd voor de sterkere tegenstanders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:51 schreef fanneke het volgende:
En de 6e overwinning op rij voor AZ.
Ja, dat is toch netjes.quote:
Hadouir?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Waarom heeft Roda geen goedgeintegreerde Marokkanen? Er heeft welles een slecht geintegreerde Yoegoslaaf rondgelopen maar die was gelijk ook bezig met het team aan het oplichten tijdens kaartspelletjes. Keept nu nog voor AC Milan als ik me niet vergis...
Koevermansquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef Stevie_G het volgende:
wie had assist op bakkal?
AZ doet niet meer aan verliezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Angelob het volgende:
Ach, AZ moet gewoon weer een keer verliezen en dan komen ze weer in een downswing. Niets aan de hand
Hou toch op man, Roda is nu ook al kut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de sterkere tegenstanders.
Idem voor Groningen en NACquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:52 schreef Angelob het volgende:
Ach, AZ moet gewoon weer een keer verliezen en dan komen ze weer in een downswing. Niets aan de hand
Roda is al heel lang kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hou toch op man, Roda is nu ook al kut?
Dat is meestal een manier voor Ajacieden om te ontkennen dat andere clubs beter dan hun zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Euh ze wankelen behoorlijk nog dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd en kutploegen winnen van PSVquote:
Succes morgen Kopbal. Tegen de club van Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is meestal een manier voor Ajacieden om te ontkennen dat andere clubs beter dan hun zijn.
Gelukkig lul jij maar wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd en kutploegen winnen van PSV
En willem II is al heel lang kut en daarvan verliest Ajax als opening van de competitie..
Zegt helemaal niets, H'veen schat ik hoger in dan Ajax.
En Twente schat ik hoger in dan PSV, Roda schat ik hoger in dan F'noord.
Zegt allemaal niets... We zullen wel zien..
Gelukkig zijn er nog regelmatig verrassingen in de competitie, maar -cliché- uiteindelijk liegt de stand nooit na 34 wedstrijden en staat iedereen waar ie hoort te staan. En op basis daarvan is Roda al een behoorlijk tijdje kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd en kutploegen winnen van PSV
En willem II is al heel lang kut en daarvan verliest Ajax als opening van de competitie..
Zegt helemaal niets, H'veen schat ik hoger in dan Ajax.
En Twente schat ik hoger in dan PSV, Roda schat ik hoger in dan F'noord.
Zegt allemaal niets... We zullen wel zien..
Dat moet wel, wanneer Alves komt zitten ze echt met te veel spitsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat er in de winterstop aardig wat spelers vertrekken bij AZ
Ik ben niet voor Sparta.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Succes morgen Kopbal. Tegen de club van Rotterdam.
Als ze deze lijn houden gewoon nul. AZ hoeft niet te verkopen vanwege Scheringa. En gaan dat ook niet doen. In de zomerstop zal het wel een ander verhaal worden. Maargoed, we zijn pas 8 wedstrijden onderweg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat er in de winterstop aardig wat spelers vertrekken bij AZ
Dat is inderdaad een leuke voetbal avond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag wordt het leuk voor de voetbal liefhebber
18.45-20.30 - LIVE: FC Twente-Ajax
20.45-22.30 - LIVE: sc Heerenveen-AZ
19.45-21.30 - LIVE: NAC-FC Groningen
19.45-21.30 - LIVE: PSV-Willem II (voor mij persoonlijk natuurlijk)
Die ban heeft je echt gek gemaakt hé. Dat ik dit ooit van jouw mag lezen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Als vanavond nou eens Feyenoord / Heerenveen en Ajax gingen winnen, Ben ik een tevreden man
Hij is anti-Heracles sinds hij zijn perskaartje niet meer krijgt in Almelo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:06 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Die ban heeft je echt gek gemaakt hé. Dat ik dit ooit van jouw mag lezen...
Heb je weer gegokt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Als vanavond nou eens Feyenoord / Heerenveen en Ajax gingen winnen, Ben ik een tevreden man
Heeft Jorien een nog grotere hekel aan Heracles dan aan Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is anti-Heracles sinds hij zijn perskaartje niet meer krijgt in Almelo.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb je weer gegokt?
Welkom terug trouwens
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
markoquote:
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
Heb niet veel vertrouwen in vanavond.. Veel blesserus, en dan kiest Jans ook nog eens voor Matthijs..
Ja.quote:
Nette capsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef giovannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Jan-Joost bestaat Eredivisie Live 5 wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die bestaat niet dus 1 wedstrijd zal niet uitgezonden worden
Jan Joost zei anders gister toch anders... stond ook op z'n schermpje en toen zei ie 'ja we maken er gewoon gebruik van'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die bestaat niet dus 1 wedstrijd zal niet uitgezonden worden
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens Jan-Joost bestaat Eredivisie Live 5 wel.
Is 3 euro voor eredivisie live je teveel knulletje?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Sieps het volgende:
Gelieve gifjes van goals in spoilers te plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
? Ik dacht toch echt dat tele2 eredivisie iets van vorig jaar was en ik nu 10 euro betaal voor Eredivisie Live... waarom zij wel en ik niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere niet
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
* Dit is de vijfde wedstrijd van deze avond; aangezien er vier kanalen beschikbaar zijn, wordt deze wedstrijd als enige NIET live uitgezonden. sc Heerenveen-Vitesse is wel live te volgen via www.eredivisielive.nl en op Tele 2 (wel op Kanaal 5).
Bij Tele2 heb je dus niet Kanaal 1 tm 5 maar Kanaal Ajax, Ado, etc. etc. (tenminste vorig seizoen was het zo..Ik kijk tegenwoordig via sat en internet)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere niet
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
* Dit is de vijfde wedstrijd van deze avond; aangezien er vier kanalen beschikbaar zijn, wordt deze wedstrijd als enige NIET live uitgezonden. sc Heerenveen-Vitesse is wel live te volgen via www.eredivisielive.nl en op Tele 2 (wel op Kanaal 5).
Ga weg waarvoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Sieps het volgende:
Gelieve gifjes van goals in spoilers te plaatsen!
Je kan wel je provider opbellen dan krijg je misschien een euro terug ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
? Ik dacht toch echt dat tele2 eredivisie iets van vorig jaar was en ik nu 10 euro betaal voor Eredivisie Live... waarom zij wel en ik niet?
Ik wil álles live kunnen zien anders vraag ik mn geld terug
Zal me niets verbazen als de ruststand 'gewoon' 1-0 voor Sparta is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een druk op de goal van sperma! Zal me verbazen als we niet binnen 10 minuten op voorsprong staan.
spermaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een druk op de goal van sperma! Zal me verbazen als we niet binnen 10 minuten op voorsprong staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:11 schreef giovannie het volgende:
Die hoeft niet tussen spoilers hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Gaat om 't principe héquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je kan wel je provider opbellen dan krijg je misschien een euro terug ofzo(Telefoonkosten zullen wel hoger zijn
)
ja hij kan beter 100 meter spinter wordenquote:
Die kanalen zijn verbonden aan contracten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gaat om 't principe hé
Maar ik heb wel een of ander Eredivisie Live Portal kanaal dat 't niet goed doet... pleur die wedstrijd daar dan op...
En als je vantevoren het schema krijgt van dit jaar als zender, pak dan 5 kanalen ipv 4
Komt zo wel een briljante counterquote:
geen last vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
FC Twente Radio hapert bij mij nogal, bij jullie ook?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Happel het volgende:
Tijd voor de 1-0 bij Sparta - Feyenoord.
Wacht nou eerst maar eens af met dit soort uitspraken totdat er eentje inligt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt zo'n wedstrijd om een keer of 5 te scoren. Goed voor het zelfvertrouwen.... Maar dan moet je ze wel maken.
Had al zeker 2-0 moeten staanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af met dit soort uitspraken totdat er eentje inligt.![]()
Maar het staat nog 0-0, en zometeen valt de 1-0 zoals altijd.quote:
horzelvoetbalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:20 schreef Ungeheuer het volgende:
Haha Leo Driessen over het 'horzelvoetbal' van Grunn. Mooie metafoor. Groningen zit NEC voluit op te jagen op het veld.
haal die gek nie anquote:
Dat NEC maar puntjes van Groningen af mag snoepen, het moet ondertussen maar eens gedaan zijn met die subtoppers aan de top.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:25 schreef TvhN het volgende:
NEC komt amper van eigen helft af, aldus Langs de Lijn.
Win zelf eerst maar eens van Heracles; 1-1 nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:27 schreef toma het volgende:
[..]
Dat NEC maar puntjes van Groningen af mag snoepen, het moet ondertussen maar eens gedaan zijn met die subtoppers aan de top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |