Nette capsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef giovannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Jan-Joost bestaat Eredivisie Live 5 wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die bestaat niet dus 1 wedstrijd zal niet uitgezonden worden
Jan Joost zei anders gister toch anders... stond ook op z'n schermpje en toen zei ie 'ja we maken er gewoon gebruik van'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die bestaat niet dus 1 wedstrijd zal niet uitgezonden worden
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens Jan-Joost bestaat Eredivisie Live 5 wel.
Is 3 euro voor eredivisie live je teveel knulletje?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Sieps het volgende:
Gelieve gifjes van goals in spoilers te plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
? Ik dacht toch echt dat tele2 eredivisie iets van vorig jaar was en ik nu 10 euro betaal voor Eredivisie Live... waarom zij wel en ik niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere niet
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
* Dit is de vijfde wedstrijd van deze avond; aangezien er vier kanalen beschikbaar zijn, wordt deze wedstrijd als enige NIET live uitgezonden. sc Heerenveen-Vitesse is wel live te volgen via www.eredivisielive.nl en op Tele 2 (wel op Kanaal 5).
Bij Tele2 heb je dus niet Kanaal 1 tm 5 maar Kanaal Ajax, Ado, etc. etc. (tenminste vorig seizoen was het zo..Ik kijk tegenwoordig via sat en internet)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere niet
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
* Dit is de vijfde wedstrijd van deze avond; aangezien er vier kanalen beschikbaar zijn, wordt deze wedstrijd als enige NIET live uitgezonden. sc Heerenveen-Vitesse is wel live te volgen via www.eredivisielive.nl en op Tele 2 (wel op Kanaal 5).
Ga weg waarvoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Sieps het volgende:
Gelieve gifjes van goals in spoilers te plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |