quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef TommyGun het volgende:
Boeruh
"Pelle heeft een mooiere diadeem dan Vormer"...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Kah heeft een langere lul dan El Hamdaoui"
Nou hebben er al 2 mensen geel en ik heb nog geen gele kaart poppetje gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef Noshiba het volgende:
Borisz kom er maar in....
De verlosser inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie nu pas dat Manco op de bank zit
Manco
De laatste vrije trap was gewoon terecht hoor.quote:
man, ik hou het niet bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef _Mike_ het volgende:
Veel doelpunten vanavond.
Marcellis had al geel moeten hebben voor deze actiequote:
Stream loopt 20 seconden achter ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De laatste vrije trap was gewoon terecht hoor.
Net zei je nog dat je via eredivisie live keek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stream loopt 20 seconden achter ofzo
De paal zal vast geen assist erbij krijgen, dus denk het wel jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef xFriendx het volgende:
Pelle![]()
Tis hem ook niet gegund. Telt dit nou wel als assist?
Ja loopt 20 seconden later met de TVquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je via eredivisie live keek?
Heb geen hekel aan Mounir, heb een hekel aan AZquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom heeft Amsterdam zo'n hekel aan Mounir eigenlijk?!
Cyberia/Noshiba..
He enne Noshiba, nu maakt ie hem dus ook tegen Roda, of is dat ook nog steeds een kleine club !?
Gloryhunters toch?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan Mounir, heb een hekel aan AZ
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV speelt nog niet goed of wel ?
Wel meer schoten zag ik.
Nee jammer genoeg nietquote:
Als je meer schoten hebt win je?quote:
Nog niet..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef RayMania het volgende:
Is Roda nou 1-1?
Meerdink mogen jullie wel terug hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik word fan van vd Velden. Doet me beetje denken aan Meerdink.
Afgelopen 2 wedstrijden wonnen ze ook niet met slecht spelen, dus laten we die traditie doorzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee met slecht spelen
Maar was maar een grapje
Melvin Platje scoordequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Volendam 1-0
Ik zou vanmiddag nog op WOS, die gaan winnen vandaag![]()
Als ze winnen hebben ze hun eerste 3 puntenquote:
Van mij mag het, gekke competitie,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Afgelopen 2 wedstrijden wonnen ze ook niet met slecht spelen, dus laten we die traditie doorzetten
Nee johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Dit is echt zo'n typische 0-1 - wedstrijd van PSV.
Hij is beter dan Watermanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Fuckbuddy, die Romero van jou, *ik* vind hem nog steeds niet goed hoor.
Stond net lucht te vangen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Was geen gele kaart van hem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus AZ komt weer goed weg met de Zeeuw
Ik vind hem veel meer voetballer, Meerdink heeft wat minder overzicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik word fan van vd Velden. Doet me beetje denken aan Meerdink.
Dat nummer bij Ado zingen achter de keeperquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
Ik zocht even op 'hij zit erin' voor volendam krijg je opeens dit:
Nou bij ons in t uitvak zie ik dit niet zo snel gebeuren
Ah, ik had even de laatste 2 minuten van de eerste helft gemist. Dacht dat het om een mogelijke kaart ging.quote:
Je bent gek!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Romero heeft weinig ballen klemvast, komt vaak raar uit en bij corners zit ie soms lucht te keepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je bent gek!
Wat is er nou op zijn akties aan te merken!?
Solide en speelt goed mee..
Trouwens AZ heeft Deckers naar het 1e overgeheveld.
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Romero heeft weinig ballen klemvast, komt vaak raar uit en bij corners zit ie soms lucht te keepen.
Omdat hij normaal graag naar voren looptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, ik had even de laatste 2 minuten van de eerste helft gemist. Dacht dat het om een mogelijke kaart ging.
Maar De Zeeuw staat toch niet voor jan lul op de lijn, hoezo geluk?
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.
Jan van Halst had het gogme genoemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij normaal graag naar voren loopt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.
Winst AZ, 1-2 en Holman erin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?
Niet zijn 180's? Die had ie laatst aan, wat ziet dat er toch onwijs debiel uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
Jan Joost van Gangelen, immer stijlvol met z'n Nike Air Maxjes in de studio.
En z'n mooie woordspelingen. Over een Volendammer. Platje die scoort waar hij alleen kan scoren in het kruis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
SCHquote:
Hij zit er altijd een beetje gay bij zo met die beentjes over elkaar heen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
Kan ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niet zijn 180's? Die had ie laatst aan, wat ziet dat er toch onwijs debiel uit.
Laat die dingen in de kleedkamer staan!!
Kun je aub je avatar veranderen, je hebt er niets aan als je hier de boel krols loopt te maken. Ik reken op je medewerking.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?
Ze doen wat ze kunnen iigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Spougle het volgende:
Doet ADO het een beetje goed tegen PSV ?
Niet doen, dat zijn meestal net de momenten dat er juist wordt gescoord, heb het net ondervonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Ungeheuer het volgende:
Is Roda - AZ een leuke wedstrijd om te zien? Ado - PSV is geen ruk aan. Misschien zo maar overschakelen dan.
Je "wilt" Graziano weer he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je aub je avatar veranderen, je hebt er niets aan als je hier de boel krols loopt te maken. Ik reken op je medewerking.²
Zeg dat het Demouge was?quote:
Ik ben niet zo zeker, ze hebben Farfan niet meer, die scoorde dan meestal rond de 80ste minuut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef denthemen het volgende:
psv gaat gewoon winnen
Heeft die uberhaubt al minuten gemaakt? :squote:
Tja..Dik eigen schuldquote:
Let jij wel op?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef neilpad het volgende:
Wat een fokking huillie die Verhoek..
Surequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef neilpad het volgende:
Wat een fokking huillie die Verhoek..
Hij schoot 30 meter overquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen voor de keeper hoog over rammen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Cyber2003 het volgende:
En maar liggen bij ADO, k*t tokkies.
Gebeurd in de premier league ook veel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt schrikbarend om te zien hoe ongelofelijk slecht het schot van de gemiddelde eredivisiespeler is. Ik zie altijd zoveel ballen hoog over of veel te hard gaan, niet normaal.
FOUTquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe weten ze bij AZ zo zeker dat Pelle eigenlijk wel een spits is?
:[²
Dankje, heb net Addo zien scoren. 0-Einz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet doen, dat zijn meestal net de momenten dat er juist wordt gescoord, heb het net ondervonden.²
Iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef Frasier het volgende:
Ik neem aan dat hierbij verder zal blijven
Precies, die wil ik nog wel eens zien spelen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef Cyber2003 het volgende:
Nu het Peruaanse wonderkind Reimond Manco erin.
Verdedigende middenvelder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Vormer is een Sneijder-achtige speler.²
Sure...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Vormer is een Sneijder-achtige speler.²
Ik heb ze na rust genoeg gehoord iig. Eerste helft niet gezien...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ze zijn heel stil geweest tot nu toe"
Vrees niet makker, Roda heeft er gemiddeld 25 nodig om de bal ook maar in de buurt van het voetbalveld te krijgen. Niettemin moeten ze winnen van AZ. Gewoon omdat het moet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Hoeveel hoekschoppen heeft Roda al gehad?!
Amehoela Sjakie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Vrees niet makker, Roda heeft er gemiddeld 25 nodig om de bal ook maar in de buurt van het voetbalveld te krijgen. Niettemin moeten ze winnen van AZ. Gewoon omdat het moet!
Ey, wie noem jij hier Sjakie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Amehoela Sjakie!
Dat gaat niet gebeuren, Lens gaat zich bewijzen en maakt de 0-2
En welke size mag dat dan wel zijn? En wat heeft dat met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Die griet laat gewoon zien welke size ze kan handlen.....
Lens zal niets makker. Die mag blij zijn als ie voorbij de waterdrager van Roda komt. En die man is minstens 92quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Amehoela Sjakie!
Dat gaat niet gebeuren, Lens gaat zich bewijzen en maakt de 0-2
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Lens zal niets makker. Die mag blij zijn als ie voorbij de waterdrager van Roda komt. En die man is minstens 92
Die gaat in de winterstop gewoon weer terug naar NEC.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lens krijgt ook veel te weinig speeltijd
Als je El Hamdaoui en Dembélé hebt is de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lens krijgt ook veel te weinig speeltijd
Eerlijke Belg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef fuckbuddy het volgende:
Banshee, je bent erg op het uiterlijk gefocust bij AZ, Dan is het Holman, dan Pelle nu weer Martens.
Martens is een eerlijke Belg en die zien er zo uit!
Ja, maar Dembele is geblesseerd en die niet-scorende Italiaan is gewoon nog altijd niet echt overtuigend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je El Hamdaoui en Dembélé hebt is de keuze snel gemaakt.
Jouw oudtante heeft geen tuintje meer, ei. Daar hebben ze sinds pas beton gestort om er een glasbak neer te zetten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Kijk Roda heeft best goede schoffelaars (Kah en Bodor) maar die zitten op zondag ook het tuintje van mijn demente oudtante aan te harken.Op het veld In het stadion maken die niets paraat.
Ik zie niet in wat eerlijke belgen met die hitsige meid in je avatar van doen hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef fuckbuddy het volgende:
Martens is een eerlijke Belg en die zien er zo uit!
Inderdaad, derde ringquote:
Dat wel, maar je gaat een speler natuurlijk ook niet gelijk passeren, omdat hij één wedstrijd niet goed speelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar Dembele is geblesseerd en die niet-scorende Italiaan is gewoon nog altijd niet echt overtuigend.
Maar zoals Kopbal al zei, in de winterstop terug naar NEChet liefst samen met Holman
Best redelijk tegen Volendam is toch ook niet alles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar je gaat een speler natuurlijk ook niet gelijk passeren, omdat hij één wedstrijd niet goed speelt.
Tegen Volendam speelde Pellè best redelijk.
OHOOHOHHOHOH SJONGE JONGE JONGE PATRICK KLUIVERT!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
HIJ ZIT ER IN HIJ ZIT ER INNNNN
Niet liegen, het waren er 31quote:
Dat hebben toch alle voetballers?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Gommans, was dat nou die ene met die blonde stoot als vriendin?
Zat ze alvast maar in de marinade. Eet wat beter aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:39 schreef cultheld het volgende:
Als dit PSV kampioen wordt, eet ik mijn Prada's op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |