Stond net lucht te vangen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Fuckbuddy, die Romero van jou, *ik* vind hem nog steeds niet goed hoor.
Was geen gele kaart van hem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus AZ komt weer goed weg met de Zeeuw
Ik vind hem veel meer voetballer, Meerdink heeft wat minder overzicht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik word fan van vd Velden. Doet me beetje denken aan Meerdink.
Dat nummer bij Ado zingen achter de keeperquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef Noshiba het volgende:
Ik zocht even op 'hij zit erin' voor volendam krijg je opeens dit:
Nou bij ons in t uitvak zie ik dit niet zo snel gebeuren
Ah, ik had even de laatste 2 minuten van de eerste helft gemist. Dacht dat het om een mogelijke kaart ging.quote:
Je bent gek!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Fuckbuddy, die Romero van jou, *ik* vind hem nog steeds niet goed hoor.
Romero heeft weinig ballen klemvast, komt vaak raar uit en bij corners zit ie soms lucht te keepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je bent gek!
Wat is er nou op zijn akties aan te merken!?
Solide en speelt goed mee..
Trouwens AZ heeft Deckers naar het 1e overgeheveld.
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Romero heeft weinig ballen klemvast, komt vaak raar uit en bij corners zit ie soms lucht te keepen.
Omdat hij normaal graag naar voren looptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, ik had even de laatste 2 minuten van de eerste helft gemist. Dacht dat het om een mogelijke kaart ging.
Maar De Zeeuw staat toch niet voor jan lul op de lijn, hoezo geluk?
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.
Jan van Halst had het gogme genoemd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij normaal graag naar voren loopt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, hij neukt de vriendin van De Zeeuw niet, maar dat doet Schaars bijvoorbeeld ook niet.
Winst AZ, 1-2 en Holman erin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?
Niet zijn 180's? Die had ie laatst aan, wat ziet dat er toch onwijs debiel uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
Jan Joost van Gangelen, immer stijlvol met z'n Nike Air Maxjes in de studio.
En z'n mooie woordspelingen. Over een Volendammer. Platje die scoort waar hij alleen kan scoren in het kruis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
SCHquote:
Hij zit er altijd een beetje gay bij zo met die beentjes over elkaar heen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef TC03 het volgende:
Kan ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niet zijn 180's? Die had ie laatst aan, wat ziet dat er toch onwijs debiel uit.
Laat die dingen in de kleedkamer staan!!
Kun je aub je avatar veranderen, je hebt er niets aan als je hier de boel krols loopt te maken. Ik reken op je medewerking.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua verloop en dus de einduitslag?
Ze doen wat ze kunnen iigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Spougle het volgende:
Doet ADO het een beetje goed tegen PSV ?
Niet doen, dat zijn meestal net de momenten dat er juist wordt gescoord, heb het net ondervonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Ungeheuer het volgende:
Is Roda - AZ een leuke wedstrijd om te zien? Ado - PSV is geen ruk aan. Misschien zo maar overschakelen dan.
Je "wilt" Graziano weer he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je aub je avatar veranderen, je hebt er niets aan als je hier de boel krols loopt te maken. Ik reken op je medewerking.²
Zeg dat het Demouge was?quote:
Ik ben niet zo zeker, ze hebben Farfan niet meer, die scoorde dan meestal rond de 80ste minuut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef denthemen het volgende:
psv gaat gewoon winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |