De paal zal vast geen assist erbij krijgen, dus denk het wel jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef xFriendx het volgende:
Pelle![]()
Tis hem ook niet gegund. Telt dit nou wel als assist?
Ja loopt 20 seconden later met de TVquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je via eredivisie live keek?
Heb geen hekel aan Mounir, heb een hekel aan AZquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom heeft Amsterdam zo'n hekel aan Mounir eigenlijk?!
Cyberia/Noshiba..
He enne Noshiba, nu maakt ie hem dus ook tegen Roda, of is dat ook nog steeds een kleine club !?
Gloryhunters toch?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan Mounir, heb een hekel aan AZ
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV speelt nog niet goed of wel ?
Wel meer schoten zag ik.
Nee jammer genoeg nietquote:
Als je meer schoten hebt win je?quote:
Nog niet..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef RayMania het volgende:
Is Roda nou 1-1?
Meerdink mogen jullie wel terug hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik word fan van vd Velden. Doet me beetje denken aan Meerdink.
Afgelopen 2 wedstrijden wonnen ze ook niet met slecht spelen, dus laten we die traditie doorzettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee met slecht spelen
Maar was maar een grapje
Melvin Platje scoordequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Volendam 1-0
Ik zou vanmiddag nog op WOS, die gaan winnen vandaag![]()
Als ze winnen hebben ze hun eerste 3 puntenquote:
Van mij mag het, gekke competitie,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Afgelopen 2 wedstrijden wonnen ze ook niet met slecht spelen, dus laten we die traditie doorzetten
Nee johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Dit is echt zo'n typische 0-1 - wedstrijd van PSV.
Hij is beter dan Watermanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Fuckbuddy, die Romero van jou, *ik* vind hem nog steeds niet goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |