Bij Tele2 heb je dus niet Kanaal 1 tm 5 maar Kanaal Ajax, Ado, etc. etc. (tenminste vorig seizoen was het zo..Ik kijk tegenwoordig via sat en internet)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij normale Tele2 gebruikers bestaat het wel..voor de andere niet
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
* Dit is de vijfde wedstrijd van deze avond; aangezien er vier kanalen beschikbaar zijn, wordt deze wedstrijd als enige NIET live uitgezonden. sc Heerenveen-Vitesse is wel live te volgen via www.eredivisielive.nl en op Tele 2 (wel op Kanaal 5).
Ga weg waarvoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:05 schreef Sieps het volgende:
Gelieve gifjes van goals in spoilers te plaatsen!
Je kan wel je provider opbellen dan krijg je misschien een euro terug ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
? Ik dacht toch echt dat tele2 eredivisie iets van vorig jaar was en ik nu 10 euro betaal voor Eredivisie Live... waarom zij wel en ik niet?
Ik wil álles live kunnen zien anders vraag ik mn geld terug
Zal me niets verbazen als de ruststand 'gewoon' 1-0 voor Sparta is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een druk op de goal van sperma! Zal me verbazen als we niet binnen 10 minuten op voorsprong staan.
spermaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een druk op de goal van sperma! Zal me verbazen als we niet binnen 10 minuten op voorsprong staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:11 schreef giovannie het volgende:
Die hoeft niet tussen spoilers hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Gaat om 't principe héquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je kan wel je provider opbellen dan krijg je misschien een euro terug ofzo(Telefoonkosten zullen wel hoger zijn
)
ja hij kan beter 100 meter spinter wordenquote:
Die kanalen zijn verbonden aan contracten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gaat om 't principe hé
Maar ik heb wel een of ander Eredivisie Live Portal kanaal dat 't niet goed doet... pleur die wedstrijd daar dan op...
En als je vantevoren het schema krijgt van dit jaar als zender, pak dan 5 kanalen ipv 4
Komt zo wel een briljante counterquote:
geen last vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
FC Twente Radio hapert bij mij nogal, bij jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |