Dat gaat over die $150.000 uitgeven aan kleding neem ik aan.quote:Ms. Huddleston, 21, co-president of the Wellesley Republicans, said, “I mean, how cool to have a young woman on the ticket who’s doing exactly what I want to do when I grow up.”
Je bent nu Bill aan het promoten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef Klopkoek het volgende:
Voor alle O'Reilly geilers. Klassiekertje.
O'Reilly.... een sneu figuur, de Andries Knevel van Amerika.
Wat is er VVD aan om voor een begrotingsevenwicht te zijn? Daar is helemaal niets VVD aan daar het vooral VVD kabinetten zijn geweest die de staatsschuld hebben laten exploderen (hé, ik zie een analogie met de VS).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een latent VVDer was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er VVD aan om voor een begrotingsevenwicht te zijn? Daar is helemaal niets VVD aan daar het vooral VVD kabinetten zijn geweest die de staatsschuld hebben laten exploderen (hé, ik zie een analogie met de VS).
Alleen al het feit dat ze een creatonistische nitwit is en elke vorm van genetische studies wil verbieden lijkt me al reden genoeg om deze vrouw zo snel mogelijk uit elke openbare functie te werenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:
Deze vrouw zit vol met ideeën waar ik het mee eens ben, of je het nou leuk vindt of niet.
verder ga je nu op mijn foe lijst
Kom dan met argumenten....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom toch keer op keer willen bewijzen dat je geen kaas hebt gegeten van politiek?
Heb ik je al vaker verteld, ik wil best met argumenten komen maar dan moet de reaktie waarop ik reageer er ook om vragen, jouw simplistisch geneuzel is niet met argumenten te bestrijden omdat er niks in gezegd wordt.quote:
Voor het instorten van het Amerikaanse Rijk bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
"Win or lose, many see Palin as future party"
![]()
Dat zou zo mooi zijn, die Palin als president.
Het is lachwekkend hoe je in praktisch alle topics loopt te schoppen tegen alles dat riekt naar rechts, maar in de topics over de Amerikaanse verkiezingen opeens fel tegen de kandidaat die nog enigszins links is loopt te ageren en de 'tax cuts for the rich' kandidaat steunt die er opvattingen op nahoudt waar je de gemiddelde Fokker die er dergelijke ideeën op nahoudt hier voor asociale hond uitmaakt. Schoppen is voor jou een doel op zich lijkt het.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er VVD aan om voor een begrotingsevenwicht te zijn? Daar is helemaal niets VVD aan daar het vooral VVD kabinetten zijn geweest die de staatsschuld hebben laten exploderen (hé, ik zie een analogie met de VS).
Palin spreekt de normale hardwerkende en gelovige mensen aan. De middelmoot van Amerika die het land opgebouwd hebben. Voor vrouwen is Palin ook interessant, het zou goed zijn een vrouw als president te hebben. Vrouwen kregen later stemrecht dan mannelijke ex-negerslaven (pas in 1920!!) . Amerika heeft emancipatie nodig en dat brengt Palin in dat opzich, voor de rest is zij geen boegbeeld van emancipatie overigens, maar is ze wel feminist naar eigen zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat vind je dan zo geweldig aan die vrouw? En waar haal je het vertrouwen in McCain en Palin vandaan?
Hoe zie je de VS erop vooruitgaan voor de gemiddelde Amerikaan, wanneer zij de macht krijgen (of eigenlijk gewoon behouden).?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor het instorten van het Amerikaanse Rijk bedoel je?
Dat is juist een goed punt van haarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze een creatonistische nitwit is en elke vorm van genetische studies wil verbieden lijkt me al reden genoeg om deze vrouw zo snel mogelijk uit elke openbare functie te weren
Weet je ook wat die ideeen inhouden? Je blijft namelijk (opzettelijk?) vaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Palin spreekt de normale hardwerkende en gelovige mensen aan. De middelmoot van Amerika die het land opgebouwd hebben. Voor vrouwen is Palin ook interessant, het zou goed zijn een vrouw als president te hebben. Vrouwen kregen later stemrecht dan mannelijke ex-negerslaven (pas in 1920!!) . Amerika heeft emancipatie nodig en dat brengt Palin in dat opzich, voor de rest is zij geen boegbeeld van emancipatie overigens, maar is ze wel feminist naar eigen zeggen.
Haar ideeën spreken mij aan, vooral mbt stemcel research, het huwelijk en wapenwetten.
je hebt echt geen idee waar je over praat hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is juist een goed punt van haar
Dus ben ik het even 100 procent oneens met je uitspraak.
Dat heeft ze volgens mij nooit beweerd, maar wat mij het meest stoort is dat ze niet alleen verschrikkelijk dom is, maar daar nog eens trots op is ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:49 schreef Re het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze een creatonistische nitwit is en elke vorm van genetische studies wil verbieden lijkt me al reden genoeg om deze vrouw zo snel mogelijk uit elke openbare functie te weren
Maar ze is kandidaat voor vice-president.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef laforest het volgende:
Voor vrouwen is Palin ook interessant, het zou goed zijn een vrouw als president te hebben.
Je kunt toch lezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:40 schreef Seneca het volgende:
[..]
Noem eens wat van die ideeen dan?
Oh, en Alaska heeft minder inwoners dan Amsterdam, dus gouverneur daarvan zijn is nou niet HEEL indrukwekkend te noemen
Nee, ze zal klaargestoomd worden voor 2012, zoals ook in de kranten staat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef waht het volgende:
[..]
Maar ze is kandidaat voor vice-president.
Jij verwacht dus ook dat McCain het loodje legt.
Omgekeerd verbaas ik me ook over rechtse mensen hier die Obama steunen. McCain hoor je taal uitratelen die je ook hier van de VVD hoort, zoals in dat interview van Foxnews: "Met Obama krijgen we een recessie, Obama wil nivelleren, Obama wil luie donders geld geven in plaats van dat ze gaan werken. Natuurlijk moeten we mensen die niet kunnen helpen als land, maar de belastingen kunnen veel lager"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is lachwekkend hoe je in praktisch alle topics loopt te schoppen tegen alles dat riekt naar rechts, maar in de topics over de Amerikaanse verkiezingen opeens fel tegen de kandidaat die nog enigszins links is loopt te ageren en de 'tax cuts for the rich' kandidaat steunt die er opvattingen op nahoudt waar je de gemiddelde Fokker die er dergelijke ideeën op nahoudt hier voor asociale hond uitmaakt. Schoppen is voor jou een doel op zich lijkt het.
Ja laforest, we weten dat ze ideeen heeft, maar wat zijn die ideeen dan precies?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef laforest het volgende:
[quote]
Haar ideeën spreken mij aan, vooral mbt stemcel research, het huwelijk en wapenwetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |