zeg ik ben mn moeder niet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ Ducktapet WL vast aan een half vergaan bankje in een gemeenteplantsoen, start zijn dieselaggregaat, sluit daar een decoupeerzaag op aan en begint vanaf onderaan WL (per centimeter) in te korten
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hij wacht express
[..]
zeg ik ben mn moeder niet hoor
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef kin238 het volgende:
hoe is duct tape, duck tape geworden?
Barra komt straks weerquote:
Ja fail Smokezzz hij was net al binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.quote:
Gaaf ik mis umquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
wat zeg je dat toch lekker charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
Omdat het van een eend is gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.
Omg wtf PedoBear anyone?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Doe niet zo fucking onaardig dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Pik eraf en opsluiten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.
Tjah.. zo jammer dat sommige landen echt zo onder-ontwikkeld zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Ja ziek gewoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. zo jammer dat sommige landen echt zo onder-ontwikkeld zijn
nee, gewoon stenigen. zo gaat het daar nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pik eraf en opsluiten zou ik zeggen
Ja leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, gewoon stenigen. zo gaat het daar nl
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja fail Smokezzz hij was net al binnen
Het stomme is daar..quote:
Geen zorgen. Ik heb zelf ook geen flikker te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijk), dus was ie nog niet binnen.
Maar excuses hoor, ik dacht dat er weer zo'n figuur langskwam die alleen maar kwam zeiken op het feit dat wij het rustig hadden op ons werk
quote:
Dan nog FAIL want je begint al te BLABLA terwijl je niks weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijk), dus was ie nog niet binnen.
Maar excuses hoor, ik dacht dat er weer zo'n figuur langskwam die alleen maar kwam zeiken op het feit dat wij het rustig hadden op ons werk
Sgele komt ook weer NA de koffiequote:
das mooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef kin238 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb zelf ook geen flikker te doen
Ik had die bij de reacties weggezet...maar die post is verwijderdquote:
ik zeg je , zweepslagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
O ja..mag ik dan de eerste steen gooienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Debs wat een agressieviteitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan nog FAIL want je begint al te BLABLA terwijl je niks weet![]()
Jij bent gewoon een FAIL
Hoe lang moet je nog werken Smokezz?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das mooi
wie ben jij
wat voor werk doe je
hoe oud ben je
ben je een vrouw ?![]()
STEL JE VOOR![]()
Het is hier zo druk dat ik gewoon af en toe maar wat wegzetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sgele komt ook weer NA de koffie
Omdat Duck Tape een van de bekendste merken is qua duct tapequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier zo druk dat ik gewoon af en toe maar wat wegzet
Dat doen ze hier ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hebben we die sgele weer
Hij ziet vast niet wat ie post
Ojoow...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Omdat Duck Tape een van de bekendste merken is qua duct tape
[ afbeelding ]
Wouterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das mooi
wie ben jij
wat voor werk doe je
hoe oud ben je
ben je een vrouw ?![]()
STEL JE VOOR![]()
Hoi sgelequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef Sgele het volgende: