zeg ik ben mn moeder niet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ Ducktapet WL vast aan een half vergaan bankje in een gemeenteplantsoen, start zijn dieselaggregaat, sluit daar een decoupeerzaag op aan en begint vanaf onderaan WL (per centimeter) in te korten
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hij wacht express
[..]
zeg ik ben mn moeder niet hoor
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef kin238 het volgende:
hoe is duct tape, duck tape geworden?
Barra komt straks weerquote:
Ja fail Smokezzz hij was net al binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.quote:
Gaaf ik mis umquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
wat zeg je dat toch lekker charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
Omdat het van een eend is gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.
Omg wtf PedoBear anyone?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Doe niet zo fucking onaardig dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Pik eraf en opsluiten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.
Tjah.. zo jammer dat sommige landen echt zo onder-ontwikkeld zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |