zeg ik ben mn moeder niet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ Ducktapet WL vast aan een half vergaan bankje in een gemeenteplantsoen, start zijn dieselaggregaat, sluit daar een decoupeerzaag op aan en begint vanaf onderaan WL (per centimeter) in te korten
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hij wacht express
[..]
zeg ik ben mn moeder niet hoor
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef kin238 het volgende:
hoe is duct tape, duck tape geworden?
Barra komt straks weerquote:
Ja fail Smokezzz hij was net al binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet een typefout omdat ik graag de laatste post van het topic wilde hebben, grammarnazi. Dan let je daar niet zo op.
Mooie binnenkomer trouwens.
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.quote:
Gaaf ik mis umquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
wat zeg je dat toch lekker charmantquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barra komt straks weer
Ben toch maar ff gaan piesen
Omdat het van een eend is gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.
Omg wtf PedoBear anyone?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Huwelijk moslim met 12-jarige onderzocht
![]()
![]()
Doe niet zo fucking onaardig dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
grammer nazis mogen paar deuren verder samen met de cactussen op 1 kamer.
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Pik eraf en opsluiten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de radio hadden ze het erover dat hij nog 2x wou trouwen, met een meisje van 7 en een meisje van 9.
Tjah.. zo jammer dat sommige landen echt zo onder-ontwikkeld zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bahdat ze dat in zulke landen doen..bah
Ja ziek gewoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. zo jammer dat sommige landen echt zo onder-ontwikkeld zijn
nee, gewoon stenigen. zo gaat het daar nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pik eraf en opsluiten zou ik zeggen
Ja leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, gewoon stenigen. zo gaat het daar nl
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja fail Smokezzz hij was net al binnen
Het stomme is daar..quote:
Geen zorgen. Ik heb zelf ook geen flikker te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijk), dus was ie nog niet binnen.
Maar excuses hoor, ik dacht dat er weer zo'n figuur langskwam die alleen maar kwam zeiken op het feit dat wij het rustig hadden op ons werk
quote:
Dan nog FAIL want je begint al te BLABLA terwijl je niks weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen fail, niet alle vaste GRTDOJW'ers hadden hem al gezien (waaronder ik natuurlijk), dus was ie nog niet binnen.
Maar excuses hoor, ik dacht dat er weer zo'n figuur langskwam die alleen maar kwam zeiken op het feit dat wij het rustig hadden op ons werk
Sgele komt ook weer NA de koffiequote:
das mooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef kin238 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb zelf ook geen flikker te doen
Ik had die bij de reacties weggezet...maar die post is verwijderdquote:
ik zeg je , zweepslagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
O ja..mag ik dan de eerste steen gooienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Debs wat een agressieviteitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan nog FAIL want je begint al te BLABLA terwijl je niks weet![]()
Jij bent gewoon een FAIL
Hoe lang moet je nog werken Smokezz?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das mooi
wie ben jij
wat voor werk doe je
hoe oud ben je
ben je een vrouw ?![]()
STEL JE VOOR![]()
Het is hier zo druk dat ik gewoon af en toe maar wat wegzetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sgele komt ook weer NA de koffie
Omdat Duck Tape een van de bekendste merken is qua duct tapequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee geen type fout. Het was een serieuze vraag. Iedereen noemt het namelijk zo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier zo druk dat ik gewoon af en toe maar wat wegzet
Dat doen ze hier ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar hebben we die sgele weer
Hij ziet vast niet wat ie post
Ojoow...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Omdat Duck Tape een van de bekendste merken is qua duct tape
[ afbeelding ]
Wouterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das mooi
wie ben jij
wat voor werk doe je
hoe oud ben je
ben je een vrouw ?![]()
STEL JE VOOR![]()
Hoi sgelequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo?Ik dacht dat die gozer op spelling aan het letten was
wel met kiezelsteentjes,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja..mag ik dan de eerste steen gooien
Too much infoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pik eruit en afzuigen zou ik zeggen
he shit weer geen vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef kin238 het volgende:
[..]
Wouter
IT. Project klaar, dus weinig te doen.
23
Man
Krijg je zo'n lekkere plakbek vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef crazy987 het volgende:
zit hier trouwens in m`n eentje op kantoor een bak van die cola flesjes leeg te kanen
damn die dingen zijn verslavend
even colaatje erbij
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had die bij de reacties weggezet...maar die post is verwijderd
ach m`n vriendin is er toch nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Krijg je zo'n lekkere plakbek van
Hey GIlaquote:
Tyquote:
meen je dat nou ? ik wist echt niet dat het verboden was ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had die bij de reacties weggezet...maar die post is verwijderd
Dude bewaar dat lekker voor aanstaande vrijdagquote:
pssst. 20 min..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
Pffff nou in ieder geval nog maximaal anderhalf uur
Ach..tussen al die serieuze reacties kan je geen grapjes gaan maken natuurlijk hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? ik wist echt niet dat het verboden was ?
wel triest hoor.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
omg.. ik dike f5en is er een nieuwe page
Shit hadden wij vrijdag een afspraak dan? feeeeeck dubbelgeboekt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude bewaar dat lekker voor aanstaande vrijdag
Wat is verboden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? ik wist echt niet dat het verboden was ?
wel triest hoor.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
En bedankt hequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Shit hadden wij vrijdag een afspraak dan? feeeeeck dubbelgeboekt?
heb ik ook somsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
je kan ook gaan editen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ach..tussen al die serieuze reacties kan je geen grapjes gaan maken natuurlijk he![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Shit hadden wij vrijdag een afspraak dan? feeeeeck dubbelgeboekt?
Echt waar? Wie zegt dat? Waar staat dat?quote:
Je blijft een aap natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pfew, gelukkig ben ik niet alleen
ja maar...ja maar...quote:
De opmerkingen niet, schijnbaar was ie niet echt gepast bij het nieuws itemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Wie zegt dat? Waar staat dat?
Op de frontpage, daar moet je serieus blijvenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Wie zegt dat? Waar staat dat?
je had ook gewoon een van die plaatjes moeten postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
De opmerkingen niet, schijnbaar was ie niet echt gepast bij het nieuws item
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haha.. dik pedobear seal of approval gekregenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Right....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan nog FAIL want je begint al te BLABLA terwijl je niks weet![]()
Jij bent gewoon een FAIL
Hoe lang moet je nog werken Smokezz?
Dezequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat had je er neer gezet dan? Pedobear...blabla?
quote:
Whahaha ze kunnen ook niet tegen een geintjequote:
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Right....
Ik denk dat ik de komende tijd maar weer gewoon ga werken ofzo
NICEquote:
praat geen poep man!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Right....
Ik denk dat ik de komende tijd maar weer gewoon ga werken ofzo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
Heb 'm nog een keer gepost
Aargh p00pJe was me net voor
![]()
Whahahahaaaaaaaaaaaaa nou ja zegquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Hhahahahahah!!
Ook echt zo verkleed gaan op anime beurs
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
Damn jullie topique's gaan als de wind !
a/s/l ?quote:
Ik weet het, zeker de opening post op deze paginaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
Deze pagina is echt niet goed voor je als je op je werk zit...
Gelukkig zijn we naar een schone paginaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik weet het, zeker de opening post op deze pagina![]()
Aaaah wat lief..hijs nog heel jongquote:
nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we naar een schone pagina
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaaah wat lief..hijs nog heel jong
Let maar niet op haar, we brengen haar dit weekend weer terugquote:
Ze hebben hier weer witte Twixquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog wel
Net een mars achterover gewerkt
Dude...Barra is terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, we brengen haar dit weekend weer terug
Ze is wel heel lief hoor maar niet helemaal oke [ afbeelding ]
Ik heb het heel erg met haar te doen
Wij allemaal trouwens, maar dat ziet ze niet in..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, we brengen haar dit weekend weer terug
Ze is wel heel lief hoor maar niet helemaal oke [ afbeelding ]
Ik heb het heel erg met haar te doen
Wij allemaal trouwens, maar dat ziet ze niet in..
ja ik heb prive gesprekjes met hem..niet via fok ofzoquote:
Geen vermist topic dus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb prive gesprekjes met hem..niet via fok ofzomaar hijs terug.
Neeeej lief zegt maar 1 persoon tegen mijquote:
en zijn ze geil ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb prive gesprekjes met hem..niet via fok ofzomaar hijs terug.
who is your daddy bitch!quote:
Dan nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeej lief zegt maar 1 persoon tegen mij
pics or it dint happenquote:
Zei het toch...hoi liefquote:
Droxz probeert te gamen met 1 hand en lynda is nooit lief tegen mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. nope al hoe wel droxz misschien of lynda?
omfg...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef Runx het volgende:
hehe ik ben ook weer evenzit op madskillzz stageplek
Rustig aan debbie denk aan je hartquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zei het toch...hoi lief
Die Mooozzie zit te ouwehoeren dat ik gestoord ben enzo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Droxz probeert te gamen met 1 hand en lynda is nooit lief tegen mij
Werkse gozerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik denk toch serieus dat ik jullie voorlopig ff ga verlaten.
Werk vraagt eigenlijk wat meer aandacht dan dat ik ben gewend, en kom min of meer een beetje tijd tekort daarvoor... Als ik mezelf aanleer om nou níet iedere minuut ff te F5'en in GRTDOJW hou ik een stuk meer tijd over en kan ik m'n werk ook eens een keer afmaken
(Ja, dit is echt Sm0keZ die dit schrijft, en ik ben niet onder invloed oid)
Sm0kezquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Werk vraagt eigenlijk wat meer aandacht dan dat ik ben gewend, en kom min of meer een beetje tijd tekort daarvoor... Als ik mezelf aanleer om nou níet iedere minuut ff te F5'en in GRTDOJW hou ik een stuk meer tijd over en kan ik m'n werk ook eens een keer afmaken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zei het toch...hoi lief
Die Mooozzie zit te ouwehoeren dat ik gestoord ben enzo
chicks versierenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
omfg...
Wat doe je op iemands stage
Tja als het echt moet gaat werk voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar hier zitten toch mensen die vrij weinig te doen hebben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
chicks versieren, nee ik ging eerstnaar school , en ik en thomas gaan straks ergens heen vandaar dat ik eerst naar hem toe ga, dan kunnen we meten van uit hier vertrekken.
stalken bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
chicks versieren, nee ik ging eerstnaar school , en ik en thomas gaan straks ergens heen vandaar dat ik eerst naar hem toe ga, dan kunnen we meten van uit hier vertrekken.
nee smokezquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |