quote:
quote:
Je gaat er dus vanuit weer salaris te ontvangen van je werkgever, waarop is dit gebaseerd/trek je deze conclusie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef chevere het volgende:
[..]
Zo gauw ik weer salaris ontvang begin ik met een cursus arbeidsrecht bij de loi. Ik heb geen angst dat ik geen werk zal vinden, een goede werkgever zal deze kwestie juist in mijn voordeel kunnen zien. Misschien kan ik uiteindelijk bij een vakbond gaan werken, ik denk niet dat ik onredelijk ben in deze kwestie. Een werkgever die mij een negatief oordeel geeft na deze kwestie is het waarschijnlijk niet waard om mijn werkgever te worden.
Ik was ook wel heel benieuwd hoe dit nou verder is gegaan.quote:Laatste bezoek: 2 dagen, 4 uur geleden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:59 schreef THEFXR het volgende:
en nog nieuws,na deze 2 maanden van stilte?
Was sympathieker geweest als je dat dan ook even had laten weten in plaats van de "nog updates?" vraag gewoon maar onbeantwoord te laten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:36 schreef chevere het volgende:
Aloha, ik ben er nog. En de zaak loopt ook nog steeds. Ik vond het op een gegeven moment niet zo verstandig om mijn hele verhaal hier te doen terwijl ik midden in die zaak zat.
Fok was niet het eerste wat mij bezighield de afgelopen maanden. Maar bij deze dan alsnog..quote:Op maandag 27 april 2009 01:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Was sympathieker geweest als je dat dan ook even had laten weten in plaats van de "nog updates?" vraag gewoon maar onbeantwoord te laten.
En.... Kan het al??quote:Op maandag 27 april 2009 12:58 schreef chevere het volgende:
[..]
Fok was niet het eerste wat mij bezighield de afgelopen maanden. Maar bij deze dan alsnog..
Weinig nieuws wat ik jullie nu kan veretellen, zodra het kan geef ik iets meer openheid..
quote:
Waarschijnlijk wil mijn wergever gaan procederen tegen het advies van zijn eigen advocaat in. Het geeft de kwestie wel weer een hele vreemde wending. Ik vondt de hele kwestie op zich al vreemd ( het conflict waar niet over gesproken kon worden), maar nu wordt het helemaal onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:44 schreef aaipod het volgende:
In principe als het aanbod er lag voor x bedrag en jij hebt het aanvaard binnen een redelijke termijn en hij trok het DAARNA pas terug dan valt hier ook zeker iets mee te doen. Succes!
Verstoorde arbeidsrelatie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef chevere het volgende:
Nog een laatse udate,
De werkgever gaat een ontbindingsverzoek indienen. Dus het gaat allemaal alsong een rechtzaak worden. Ik moet zegen dat ik de procedure met vertrouwen tegemoed zie, en ben ook benieuwt op welke gronden hij mij wil o9ntslaan.
Krijg je nu dan doorbetaald of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef chevere het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil mijn wergever gaan procederen tegen het advies van zijn eigen advocaat in. Het geeft de kwestie wel weer een hele vreemde wending. Ik vondt de hele kwestie op zich al vreemd ( het conflict waar niet over gesproken kon worden), maar nu wordt het helemaal onbegrijpelijk.
Het vervelende van procederen is dat het allemaal weer onnodig lang gaat duren, maar gelukkig zijn de temperaturen lekker in de zomer.
Ja dus:quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Krijg je nu dan doorbetaald of hoe werkt dat?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:20 schreef chevere het volgende:
Ik zit nu min of meer thuis met behoud van loon.
Even uit nieuwsgierigheid, zal op dit geval de oude kantonrechtersformule gebruikt worden (omdat de zaak al zolang speelt) of wordt de nieuwe kantonrechtersformule gebruikt (omdat de zaak nu pas voor de rechter komt)?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |