abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:57:29 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62741700


Biografie
Wesley begon zijn carričre bij de Utrechtse amateurvereniging DOS alvorens hij naar Ajax vertrok. Daar maakte hij sinds het seizoen 2002/03 deel uit van de selectie van het eerste team. Zijn debuut in het eerste van Ajax maakte hij op 2 februari 2003 in de uitwedstrijd bij Willem II welke met 0-6 werd gewonnen. Ruim twee maanden later, op 13 april 2003 maakte hij zijn eerste doelpunt in de met 0-3 gewonnen uitwedstrijd tegen NAC Breda. Wesley maakte op 30 april 2003 tegen Portugal zijn debuut in het Nederlands Elftal. Hij kwam totaal 31 keer uit voor het Nederlands Elftal en scoorde daarin zes keer. Wesley is op 18 juni 2005 getrouwd met Ramona Streekstra en ze hebben 1 zoon, geboren op 4 september 2006. Geheel in de familietraditie eindigt zijn naam ook op \'ey\'. Na Jeffrey (oudere broer), Wesley en Rodney (jongere broer) hebben de voetballer en zijn vrouw gekozen voor Jessey.

Statistieken
seizoen club wedstrijden doelpunten
2002/03 Ajax 17 4
2003/04 Ajax 30 9
2004/05 Ajax 30 7
2005/06 Ajax 19 5
2006/07 Ajax 30 18
2007/08 Real Madrid 30 9
2008/09 Real Madrid 3 1

Interlands: 50 Doelpunten: 11



YouTube:
- compilatie
-top 7 doelpunten

Laatste nieuws: Wesley in Utrecht shirt

Links:Officiele website Wesley Sneijder - http://www.wesleysneijder.nl/
Statistieken op vi.nl - http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ff6bac
Sneijder op Ajax.nl - http://www.ajax.nl/web/sh(...)m=1/typeofpage=55719
Sneijder op UEFA.com - http://www.uefa.com/competitions/UCL/Players/Player=57132/




Goals voor Madrid:
2-1 tegen Atletico Madrid
0-2 tegen Villareal
0-4 tegen Villareal
2-0 tegen Almeria

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 28-10-2008 10:05:57 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:58:02 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62741706
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:50 schreef rubbereend het volgende:
staat Sneijder goed, een FC Utrecht shirt
Eh wat !?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62741747
Was bij DWDD.

Leuker vind ik het wat hij bij Madrid aan het presteren is. Ik zie altijd alleen maar fragmenten uit die competitie en de goals, maar hoe is de opinie over Sneijder?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62741844
De OP is een beetje out of date HN
pi_62742962
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:04 schreef sjimz het volgende:
De OP is een beetje out of date HN
Jij bent VBL-mod
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62743026
Wesley toch
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:54 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62743444
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jij bent VBL-mod
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62747598
Hala Madrid
AFC AJAX
pi_62747947
quote:
staat Sneijder goed, een FC Utrecht shirt
Pics?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62747993
Rugnummer 8 ligt voor hem klaar.
That's all folks!
pi_62748176
Ah:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:59:29 #12
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62748501
Wesley wat doe je
#FreeHat
pi_62748597

Wel leuk dat ie 'm aantrekt.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62748668
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Ah:

[ afbeelding ]

What's next, een Barcelona shirt?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:44:16 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62809885
Dat is wel humor .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:09:14 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62810651
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

What's next, een Barcelona shirt?
Goed plan dan kan ie straks ook varkens koppen gaan koppen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:14:46 #17
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62810819
Wel de goede maat
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:43:26 #18
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_62813453
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Ah:

[ afbeelding ]
Wesley: "Had je geen nummer 10?"
Frank: "Nee, was uitverkocht "
pi_62842651
Ik mag hem niet.
Maar ik mag geen een Amsterdammer dus dat scheelt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:12:43 #20
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62842660
Hoezo niet Ado?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62843018
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik mag hem niet.
Maar ik mag geen een Amsterdammer dus dat scheelt.
Je weet dat Sneijder uit utrecht komt?
pi_62843046
Trouwens, Sneijder blijft een held, maar hij had dat shirt nooit aan mogen trekken wat mij betreft. Tuurlijk is het een grapje en deed hij het met tegenzin, maar dan nog niet doen.
pi_62843894
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:12 schreef Houniet het volgende:
Hoezo niet Ado?
Omdat hij dan tof is bij zijn Ado matties .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62843956
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Omdat hij dan tof is bij zijn Ado matties .
Nee
pi_62854163
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens, Sneijder blijft een held, maar hij had dat shirt nooit aan mogen trekken wat mij betreft. Tuurlijk is het een grapje en deed hij het met tegenzin, maar dan nog niet doen.
Het zou ook wel kinderachtig zijn geweest om het niet te doen voor de camera vind je niet?
pi_62854265
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het zou ook wel kinderachtig zijn geweest om het niet te doen voor de camera vind je niet?
Nee, dat had ik heel mooi gevonden.
pi_62854423
Iedereen valt nou eenmaal voor Frank's charme he.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62858040
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

What's next, een Barcelona shirt?
Laten we het hopen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63639351
quote:
Spierblessure nekt Sneijder

MADRID - Wesley Sneijder heeft weinig kunnen klaarspelen in de wedstrijd tegen Getafe. De middenvelder van Real Madrid werd al na 17 minuten per brancard van het veld gedragen met een spierblessure.

Het lijkt erop dat de Nederlandse middenvelder opnieuw kampt met een hamstringblessure. Hij was net teruggekeerd van eenzelfde kwetsuur. Sneijder was niet de enige die al in de eerste helft gewisseld moest worden, ook Michael Torres moest met een kwetsuur van het veld af.

telegraaf


Kon er wel eens langdurig uitliggen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63639364
Zuur voor hem .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63654935
pi_63654971
Blijkbaar toch te snel gegaan allemaal..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63669883
quote:
Blessure Sneijder valt mee

MADRID - De spierblessure van Wesley Sneijder in zijn bovenbeen valt mee. Volgens zijn club Real Madrid is de middenvelder een dag of tien uit de roulatie.

De international viel zaterdag in de verloren uitwedstrijd tegen Getafe (3-1) na een kwartier uit.
De Portugees Pepe en de Spanjaard Miguel Torres hielden eveneens spierblessures over aan dat duel. Ook zij zijn ongeveer anderhalve week uitgeschakeld.

(ANP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997782


Te vroeg gebracht, weer 4 week uitgeschakeld volgens sport1.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63997867
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Te vroeg gebracht, weer 4 week uitgeschakeld volgens sport1.
Bekende fout met hamstrings.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63998819
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Te vroeg gebracht, weer 4 week uitgeschakeld volgens sport1.
Belachelijk, hij had de dag ervoor alleen een paar rondjes gelopen, verder niet getraind zei hij tegen de Sport1 journalist. Dat Ramos dan gewoon vd Vaart opstelt, lijkt me een meer dan redelijk alternatief.
pi_64002200
quote:
'We namen risico met Sneijder'

MADRID - De rentree van Wesley Sneijder bij Real Madrid duurde daardoor slechts 35 minuten. Toen viel de middenvelder tegen Barcelona met een hamstringblessure uit. Sneijder ontbrak de afgelopen weken al door een spierblessure aan zijn bovenbeen.

Trainer Juande Ramos besloot de nauwelijks herstelde Sneijder direct in de basis te zetten voor de kraker tegen de aartsrivaal. „We zaten krap in de spelers, daarom moesten we het riskeren”, verklaarde Ramos na het duel, dat Barcelona met 2-0 won. „We hadden afgesproken dat Wesley zou spelen tot hij niet meer verder kon.” De Madrilenen konden zondag nog niet zeggen hoe lang Sneijder uitgeschakeld is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64035683
quote:
Sneijder lijkt topper tegen Valencia te halen

Wesley Sneijder kan komende zaterdag waarschijnlijk gewoon zijn opwachting maken in de competitiewedstrijd van Real Madrid tegen Valencia. De kleine spelverdeler viel het voorbije weekend in de topper tegen Barcelona al na een half uur uit nadat hij opnieuw last had gekregen van zijn hamstring.

Een scan die maandag in het ziekenhuis werd gemaakt wees uit dat de Oranje-international niks heeft gescheurd, maar slechts een kleine verrekking in zijn rechterbovenbeen heeft opgelopen. In plaats van de gevreesde maand afwezigheid, lijkt de oud-Ajacied dan ook al binnen enkele dagen weer terug te kunnen keren op het veld.

Sneijder zal echter allereerst een individueel programma afwerken om de spier zo snel mogelijk weer in z’n geheel te laten herstellen. Mocht hij dit met goed gevolg afronden en ontvangt hij groen licht van de medische staf, dan zal coach Juande Ramos mogelijk een beroep op hem doen voor de laatste wedstrijd van het kalenderjaar.
pi_64035696
Heeft ie weer mazzel mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64035729
Jeeeuh, wedden dat hij tijdens die wedstrijd weer geblesseerd raakt?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64036295
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef _Mike_ het volgende:
Jeeeuh, wedden dat hij tijdens die wedstrijd weer geblesseerd raakt?
Inderdaad, je kunt die jongen nu toch beter rust geven zodat 'ie volledig hersteld is?

dat 'ie dan de wedstrijd tegen Valencia mist is slechts bijzaak
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 15 december 2008 @ 18:34:27 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64036697
Precies Real moet vol voor de Champions League gaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65291111
Arme Jessey,
quote:
Wesley en Ramona Sneijder uit elkaar

AMSTERDAM - Wesley Sneijder (24) gaat scheiden van zijn vrouw Ramona (25). De voetballer zou in Madrid een nieuw liefje hebben gevonden.

Het weekblad Privé laat weten dat Ramona sinds een maand weer terug is in Nederland met zoontje Jessey (2). De een zegt dat Wesley zijn oog heeft laten vallen op een sportjournaliste van een Spaans televisiestation, de ander praat over een pr-dame van Real Madrid...

Wesley en Ramona gaven elkaar op 18 juni 2005 hun ja-woord. Op 4 september 2006 kwam zoontje Jessey ter wereld. Twee jaar geleden tekende de voetballer een vijfjarig contract bij Real Madrid en vertrok hij met zijn gezin naar de Spaanse hoofdstad.
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:31:04 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_65291344
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef sjimz het volgende:
Arme Jessey,
[..]
Weekblad Privé
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:14:08 #45
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65301542
Ik geloof er geen reet van.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65301592
Bij de vrouwtjes schiet hij er dus ook op los?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65794694
quote:
Sneijder: 'Raśl wil mijn shirt pas wanneer ik goed speel'

06/02/2009 11:33

Wesley Sneijder worstelt met zijn vorm. De middenvelder van Real Madrid is ontevreden over zijn eigen spel en vindt zelfs dat hij momenteel niet in de basis van De Koninklijke thuishoort.

Sneijder spreekt openhartig over zichzelf in een interview met AS. De Oranje-international kampte de eerste maanden van het seizoen met een knieblessure, die hij in de voorbereiding had opgelopen tijdens een oefenduel met Arsenal. Sinds hij hersteld is, zoekt de voormalig Ajacied naar zijn vorm.

'Ik ben erg boos op mezelf', bekent Sneijder. 'Als ik thuis ben, dan denk ik Jeetje Wesley, wat doe je toch? Je hebt meer kwaliteit dan je laat zien. Je speelt niet goed. In de volgende wedstrijd móet je beter spelen.'

'Ik speelde erg goed op het EK, maar nadat ik drie maanden geblesseerd was heb ik mijn zelfvertrouwen verloren en niet meer goed gespeeld. Ik mis ritme. Ik zoek ernaar en ik blijf zoeken, maar als het niet komt… Het is ingewikkeld. Ik heb een goede wedstrijd nodig.'

Sneijder heeft dan wel een basisplaats onder coach Juande Ramos, maar hij geniet er amper van. 'Ik ben ontevreden, want ik speel niet op het niveau waarop ik wil spelen. Na mijn blessure heb ik nog steeds niet de vorm van vorig jaar. Daarom heb ik weinig reden tot tevredenheid of te lachen. Als ik beter speel, dan zal ik wel weer lachen op het veld.'

'Ik praat veel met mijn ploeggenoten. Met iedereen. Ik weet dat de gehele selectie vertrouwen in mij heeft. Zo vertelde Cannavaro me: Wes, als jij speelt, speelt Madrid beter. En vandaag (donderdag, red.) gebeurde er iets vreemds. Saviola vroeg me om mijn shirt. Ik heb het hem gegeven. Raśl was er ook bij en hij vertelde me: Ik wil ook een shirtje van je hebben, maar pas wanneer je weer speelt op jouw niveau.'

Na de 2-0 uitzege op Numancia van afgelopen zondag stak coach Ramos Sneijder een hart onder de riem, vertelt de 24-jarige Utrechter. 'Wesley, in deze partij heb je al beter gespeeld. Zoals in de tweede helft. Je had de bal, zocht passes tussen de linies, je liep vrij. Dit is de manier waarop ik moet spelen. Maar eerlijk gezegd verdien ik momenteel geen basisplaats, denk ik.'
pi_65796298
Raul
Saviola
pi_67820645
quote:
'Ik zie Wesley graag reserve zitten'

07/04/2009 15:00

Een fijne spanning als ik woensdagavond naar Nederland-Macedoniė ga kijken. Hopen dat Wesley Sneijder weer op de bank begint. Niemand zit mooier en verontwaardigder reserve dan Wesley. Boos op alles en iedereen. Op die rotstoelen, die veel te hoog in de dug-out zijn gemonteerd waardoor zijn beentjes net iets boven de grond bengelen.

Boos op Mark van Bommel, gewoon omdat het Mark van Bommel is. Boos op Kees Jansma, die net in de spelerstunnel even een arm om zijn schouder sloeg. Zo vernederend. Goed onthouden dat hij de volgende keer Jansma met zijn hoofd tegen een mengkraan gooit als ze hem in bad gooien. Niemand troost Wesley ongestraft.

Woede, daar is Sneijder goed in. Verontwaardiging als zijn grootheid niet wordt gevoeld. En dat is prachtig om naar te kijken. Een jaar of twee geleden zag ik Sneijder op een amateurveld uit de Ajax-bus stappen. Op hetzelfde moment werd er nog druk onderhandeld over zijn vertrek naar Real Madrid. Dat had hķj weer. Moest hij tussen zuur ruikende boeren door lopen, ergens in de bollenstreek.

Ook toen speelde Wesley niet, maar was de lichaamstaal heel anders. Hij vond het wel lekker zo. Henk ten Cate naast hem stond regelmatig op. Om aanwijzingen te geven, of om een jonge speler snel even naar de kant te roepen en uit te leggen hoe erg Nelson Mandela – ook een doorzetter, dus een goede vriend van Henk – had geleden voor de zwarte medemens.

Sneijder keek naar zijn knie. Mooie knie eigenlijk. Een echte Sneijderknie. Dus mooi. Vlak voor hem deed Kennedy Bakircioglu toen al erg zijn best om te verhullen dat hij eigenlijk een middelmatige, vroeg kalende handballer uit het derde district West is. Sneijder zag niets. Hij wilde hier weg. Weg naar een plek waar men zijn talent begreep. Daar waar men hem bewonderde.

Sneijder is de nieuwe Seedorf aan het worden. Altijd miskend, altijd boos, altijd onbegrepen. Ze zijn heel goed, want dat zegt iedereen in het buitenland. Ze hoeven in restaurants nooit te betalen, want ze zijn een door God zelf naar de aarde gezonden geschenk. Net als Clarence Seedorf kijkt Wesley Sneijder alsof hij op de reservebank het wereldvoedselprobleem zit op te lossen. Zulke lieve jonge jongens met zulke oude hoofden. Tobbers van in de twintig.

Altijd maar mensen om je heen hebben die je omarmen, dat doet iets met je. Vraag dat maar aan Glenn Helder. En hoe snel ze je arm weer van je af trekken. Sneijder is door het jarenlange gedweep gaan geloven in zijn eigen goddelijkheid. Jezelf zien als iets unieks, als iemand die met respect moet worden behandeld, dan ben je ver heen. Dan zie ik liever Willem van Hanegem die al een leven lang een arbeidersjongen acteert.

Wesley is de verwende dj die in Manilla aankomt en klaagt over de hitte van het asfalt. Dat is slecht voor zijn platen. Het is de misplaatste grandeur van iemand als Mart Smeets, die een medewerker dwars door Frankrijk schopt als de fles wijn op tafel niet met het etiket naar hem toe staat.

Sneijder beheerst dat allemaal. Hij lijkt me iemand die in Madrid verveeld op een bankje zit te wachten in modehuis Savage Royale, terwijl het personeel een leuke broek voor hem uitzoekt bij de grootste kindermaatjes.

Daarom was het genieten zaterdag. Ik zie Wesley graag reserve zitten. Met tegenzin warm lopen. Expres niet naar Bert van Marwijk kijken. De vernedering moeten ondergaan van een wissel. In Madrid halen ze hem er meestal uit, dus hij weet hoe het voelt. En dan ook nog erin komen voor Robin van Persie, die ooit zijn vrije trap pikte.

Toch gebeurde er iets moois. Wesley ontdooide toen de bal op hem af kwam rollen. Het instinct. De voetballer die geen weerstand kan bieden aan de naar hem toe rollende bal. Wesley reageerde eindelijk weer eens zoals een voetballertje hoort te reageren. Bal. Rollen. Leuk!

Hij accelereerde. Dartelde. Hij gaf een prachtig steekballetje op Klaas-Jan Huntelaar. Forceerde een strafschop. Hij lachte toen Dirk Kuijt de strafschop benutte. Wreef over hoofden. Gras, medespelers, doelpuntje. Er was weinig voor nodig om Wesley weer even gelukkig te maken. Na het laatste fluitsignaal was dat snel over. Sneijder zat al op de bank bij zijn ouders een oude aflevering van Frasier te kijken toen zijn medespelers in Oranje de fans nog bedankten. En toch is er hoop. Wesley schijnt een nieuwe vriendin te hebben.

Zo zit het dus. Wesley wilde gewoon aan haar laten zien dat hij best wel heel goed kan voetballen. Het was gewoon heerlijk schoolpleingedoe. Annelies van klas 3a komt langs en opeens beweegt alles soepeler. De keeper schiet uit en voor het eerst in je leven, omdat zij naar je kijkt, durf je te koppen. Je kijkt opzij en ze doet haar duim omhoog. Dat Wesley dit blijkbaar nog voelt maakt alles draaglijk. Hij gaat ons wereldkampioen maken omdat zijn meisje kijkt.

Nico Dijkshoorn
  woensdag 8 april 2009 @ 10:35:32 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67820891
ik vind hem wel goed
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 8 april 2009 @ 11:44:11 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67823290
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:35 schreef Dos37 het volgende:
ik vind hem wel goed
Idd
  woensdag 8 april 2009 @ 12:19:20 #52
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67824583
Leuk om te lezen

Nico
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68175779
quote:
Update 17.36: Spierscheurtje voor Sneijder
Inmiddels hebben scans in het ziekenhuis de ernst van de blessure duidelijk gemaakt. Sneijder heeft een spiertje gescheurd en zal als gevolg van deze kwetsuur vier tot vijf weken buitenspel staan. De Nederlander is naar verwachting op tijd fit voor de komende interlands van het Nederlands elftal in de WK-kwalificatie tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni).
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69318848
Volgend seizoen lijkt het erop of eronder te worden voor Sneijder. Ik vrees dat hij volgend seizoen een weinig verpletterende indruk zal maken en alsnog vertrekt. Als Madrid verstandig is verkopen ze hem nu hij nog veel op zal leveren.
quote:
"Er is nog geen enkele aanleiding om over een vertrek na te denken", vertelt de Oranje-international in de ochtendkrant. "Niemand zegt dat ik weg moet en ik heb het hier fantastisch naar mijn zin. Door een aantal vervelende blessures is het een verloren seizoen geweest, maar ik wil me na de zomer graag revancheren."
Inter zou belangstelling hebben.
pi_69321150
Inter .

Alsjeblieft niet naar Italie.
pi_69332968
quote:
Interesse Internazionale doet Sneijder weinig
23/05/2009 16:33

Internazionale is bij de zoektocht naar een creatieve middenvelder uitgekomen bij Real Madrid-speler Wesley Sneijder. 'Leuk om te horen', reageert de international in De Telegraaf.

'Er is geen geen aanleiding om aan een vertrek te denken', meldt Sneijder. 'Niemand zegt dat ik weg moet en ik heb het hier fantastisch naar mijn zin. Door een aantal vervelende blessures is het een verloren seizoen geweest, maar ik wil me na de zomer graag revancheren.'

Sneijder speelde op 18 april (1-0 zege op Recreativo) zijn laatste wedstrijd voor De Koninklijke. Dat duel eindigde hij met een pijnlijke linkerhamstring. Zondag zit Sneijder bij de wedstrijdselectie van Real als het aantreedt tegen Real Mallorca.
pi_69482593
quote:
Niet Bayern München maar Tottenham Hotspur lijkt met ingang van komende zomer de nieuwe werkgever van Wesley Sneijder te zullen worden. De Londense club heeft een bedrag van 22 miljoen euro over voor de Oranje-international, die zelf in de Spaanse hoofdstad wil blijven. De interesse van Internazionale lijkt afgekoeld maar kan door de aanstaande presidentsverkiezing op elk moment concreet worden. (AS)
pi_69482653
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef sjimz het volgende:

[..]
Oh dat zou geweldig zijn, past goed bij Spurs imo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69483250
Ik denk dat ie het totaal niet redt in het Engelse voetbal.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:11:50 #60
257476 Hank_Palmer
Nep bodyguard
pi_69484203
de spurs hebbe toch modric als creative middenvelder. waar zou snijeder dan passen? ik weet niet of hij daar nou echt iets kan doen
Dat dit kan in Nederland
pi_70901964
quote:
Pellegrini wil Sneijder behouden

Geschreven op zondag, 12 juli om 14:36

Er is nog altijd heel veel onduidelijkheid over de toekomst van de Nederlanders bij Real Madrid, maar Wesley Sneijder lijkt voorlopig veilig te zitten. Coach Manuel Pellegrini verklaarde dit weekend dat hij de aanvallende middenvelder graag wil behouden. “Hij is een zeer goede speler, die prima in dit team past”, aldus de Chileense oefenmeester.

De komst van Cristiano Ronaldo, Kakį en Karim Benzema hebben het leven van onze landgenoten in Madrid een stuk zwaarder gemaakt. In de Spaanse media het speculatie over hun vertrek dan ook schering en inslag. Vooralsnog trainen alle zes de Nederlanders echter gewoon mee met de selectie van De Koninklijke.

Waar Klaas-Jan Huntelaar echter de eerste lijkt die gaat vertrekken, mag Sneijder zich dus gaan richten op zijn derde seizoen in het witte tricot van de grootmacht. “Sneijder is een zeer goede speler, die prima in dit team past. We gaan proberen hem hier te houden”, verklaarde Pellegrini zaterdag ten overstaan van het Spaanse journaille.

“Er gaan momenteel veel stemmen op om alle Nederlanders weg te doen, maar dat is nog lang niet zeker. Zeker in het geval van Sneijder niet”, vervolgde de van Villarreal overgekomen coach. Voor Arjen Robben, Royston Drenthe, Rafael van der Vaart en Ruud van Nistelrooij is de nabije toekomst nog altijd onzeker, terwijl Huntelaar de overstap kan maken naar VfB Stuttgart. Real heeft zelfs al een bod van de Duitse Bundesliga-club geaccepteerd.
pi_71759428
Nog altijd geen duidelijkheid voor Sneijder; de concurrentie moet ie niet aangaan denk ik. Hij heeft er weinig te winnen.

Inter speelde recentelijk toch? Misschien past ie wel goed onder Mourinho, maar Italiė vind ik echt drie keer niks .
pi_71759677
Volgens Sneijder zelf is er geen enkele discussie over de vraag of hij blijft.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:46:23 #64
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837255
ik zie 10x liever een vdv in het nl elftal dan een sneijder

reden?

onbegrensde egoisme van sneijder die denkt dat het hele team om hem draait. Nare karaktertrekken, als de bal binnen straal van 30 meter van doel komt uithalen ipv passen naar medespeler die er beter voor staat. zichzelf verschrikkelijk goed vinden, terwijl vdv veel beter is op dit moment.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72017083
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84370:
quote:
Wesley Sneijder heeft reeds zijn laatste wedstrijd voor Real Madrid gespeeld, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdagavond. Jorge Valdano en Manuel Pellegrini, respectievelijk algemeen directeur en hoofdtrainer, hebben naar verluidt woensdagmorgen in een onderhoud besloten dat de Nederlander nog deze zomer zal moeten vertrekken. Sneijder wil echter in de Spaanse hoofdstad blijven.

Volgens Marca zal de Oranje-international vanavond in een oefenduel met Borussia Dortmund in Duitsland niet binnen de lijnen verschijnen. Eenmaal terug in Spanje zal de middenvelder apart van de selectie moeten trainen. Dat is echter tegen het zere been van Pellegrini, die Sneijder niet apart wil laten trainen. Sneijder zou inmiddels op de hoogte zijn van de plannen van Real en witheet van woede zijn.

Real Madrid zou afgelopen week achter de coulissen met Internazionale een akkoord hebben bereikt over een transfersom van 16,5 miljoen euro. Sneijder, die in Madrid wil blijven mits hij aan spelen toekomt, gaat echter niet akkoord met de financiėle voorwaarden die de Nerazzurri hem aanbieden. Zaakwaarnemer Sųren Lerby liet vorige week weten dat Sneijder toekomst heeft in Madrid, en de hoofdrolspeler beaamde dat.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:01:30 #66
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72017203
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72017256
Als dat waar is zeg. Maar dan ga ik hem zeker nog bekijken bij Inter.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:25:40 #68
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72017930
Naar Atletico dus
pi_72018653
Hehe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72018718
Hoezo kan Pellegrini niet bepalen waar Sneijder mag trainen maar moet Valdano dat doen?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:59:33 #71
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72020580
Real is wel met een uitstekende schoonmaak bezig hoor. Misschien dat het toch nog wat gaat worden met die club dit jaar.
pi_72021573
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Kopbal het volgende:
Naar Atletico dus
Dat dacht ik ook meteen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 augustus 2009 @ 22:48:31 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72024565
Bij de NOS nu.

Samenvatting van het bovenstaande dus bevestigd. Real zou rond zijn met Inter voor 15-20 miljoen. En Sneijder wordt verzocht bij Inter te tekenen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72025541
Wat een knakenclub is dat Real ook

Inter zou wel een mooie club zijn voor Sneijder, ben benieuwd of hij gaat tekenen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72025670
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat een knakenclub is dat Real ook

Inter zou wel een mooie club zijn voor Sneijder, ben benieuwd of hij gaat tekenen.
Inter is geen mooie club, dus ook niet voor Sneijder.

Laat 'm maar naar een club net onder de absolute top (Manchester United, Barcelona, Chelsea) gaan, waar 'ie gewoon altijd speelt en het team ook voor een deel aan hem wordt aangepast.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72025846
Hij begint nu wel erg aan zelfoverschatting te lijden. Op relationeel en voetbalgebied. Deze dwerg moet gewoon zijn plek kennen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:21:23 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72025892
Hij laat gewoon niet graag een spelletje met zich spelen. Ik snap Sneijder wel. Maar goed, jij snapte KJH in dezelfde situatie volgens mij ook niet .
2000 light years from home
pi_72025966
Laat United maar bieden, na vanavond is 't wel duidelijk dat er wat creativiteit mist. Al zie ik persoonlijk liever VdV komen, waarschijnlijk nog goedkoper ook.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72026046
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Merkie het volgende:
Hij laat gewoon niet graag een spelletje met zich spelen. Ik snap Sneijder wel. Maar goed, jij snapte KJH in dezelfde situatie volgens mij ook niet .
Als hij mee naar Z-afrika wil zal ie toch ergens aan de bak moeten. Ik las een week of 2 geleden een interview met hem in de VI waarin ik hem zo godsgruwelijk arrogant vond, totaal geen goed zelfbeeld.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:26:10 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72026069
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
Hij begint nu wel erg aan zelfoverschatting te lijden. Op relationeel en voetbalgebied. Deze dwerg moet gewoon zijn plek kennen.
Maar waarom zou hij weg moeten? Hij is een wereld voetballer, ik ken weinig spelers met zo'n handelingssnelheid, over links, of over rechts, maakt niks uit. Ik vind hem ook niet sympathiek, maar het is niet zo dat ik een donut met hem ga nuttigen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:27:07 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72026099
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Laat United maar bieden, na vanavond is 't wel duidelijk dat er wat creativiteit mist. Al zie ik persoonlijk liever VdV komen, waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Ik vind hem weer net iets te traag voor Engeland. Sneijder zie ik daar echt wel slagen, zeker bij Man u, de nieuwe Scholes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72026181
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij weg moeten? Hij is een wereld voetballer, ik ken weinig spelers met zo'n handelingssnelheid, over links, of over rechts, maakt niks uit. Ik vind hem ook niet sympathiek, maar het is niet zo dat ik een donut met hem ga nuttigen.

²
Sneijder en handelingssnelheid van een wereldtopper? Tel daarbij op een gebrek aan inzicht en te groot portie egoļsme en je hebt een subtopper, af en toe een leuke knal van afstand red hem. Was blij dat Bert voor van der Vaart koos in Oranje, komt het combinatiespel enorm ten goede.

Denk eigenlijk dat hij nu ook al over de top is, iedereen weet dat hij tig keer van afstand schiet, de verrassing is weg.
pi_72027463
lekker naar HSV gaan ofzo
pi_72031760
Ga maar gewoon weg bij die kutclub. Inter is ook kut maar nog niet zo erg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:01:38 #85
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72143477
Sneijder naar ManU zou een goede zet zijn van de engelsen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72143750
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Als hij mee naar Z-afrika wil zal ie toch ergens aan de bak moeten. Ik las een week of 2 geleden een interview met hem in de VI waarin ik hem zo godsgruwelijk arrogant vond, totaal geen goed zelfbeeld.
Ja dat artikel waarin meneer riep dat hij bepaalt waar ie heen gaat en hij zich nergens zorgen overmaakt.
Meneer had honger en zat te kanen met de verslaggever van VI en Yolanthe ....
Als ie naar Inter gaat dan kan ie tenminstte nog wat contact houden met KJH
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72181948
Zou nu dus toch ja hebben gezegd tegen Internazionale volgens Gazzetta. Vijftien miljoen transferbedrag en ongeveer 4 miljoen salaris.

Wel een 1 van de lelijkste clubs van Italiė trouwens, Inter.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 21:00:17 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72182744
quote:
Sneijder tekent voor vijf jaar bij Inter'

De transfer van Wesley Sneijder naar Inter lijkt rond te zijn. Volgens diverse Italiaanse media heeft de middenvelder met de Italiaanse club een akkoord bereikt over een contract voor vijf seizoenen. Inter bereikte enige tijd geleden met Real Madrid al overeenstemming over de transfersom, die vijftien miljoen euro bedraagt.

Sneijder speelde sinds medio 2007 voor Real Madrid, dat hem destijds voor 27 miljoen euro wegplukte bij Ajax. De middenvelder kwam de afgelopen twee seizoenen regelmatig aan spelen toe in de Spaanse hoofdstad, maar is na de komst van onder meer Cristiano Ronaldo, Kaka en Xabi Alonso overbodig geworden. De 25-jarige Utrechter kreeg voor het nieuwe seizoen zelfs geen rugnummer toebedeeld.

Inter bereikte eerder deze maand met Real al een akkoord over de transfersom voor Sneijder, maar de middenvelder twijfelde lang. Hij wilde voor zijn kans vechten in Spanje, maar lijkt nu toch eieren voor zijn geld te hebben gekozen. Sneijder wordt de achtste Nederlander ooit bij Inter. Faas Wilkes, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Aron Winter, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Andy van der Meyde gingen hem voor.
Zonde, had liever gezien dat ie naar Liverpool zou komen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72183655
Hopelijk voegt deze baas datgene toe wat Inter nodig heeft, zodat we mooi de CL kunnen gaan winnen. Het sluitstuk tussen verdediging en aanval is lange tijd afwezig geweest..
pi_72183684
Die sterft helemaal daar. Ik zou 10 liever naar AC gaan. Inter blijf ik net niet vinden...
Maar goed, bij AC hebben ze meer kwaliteit op het middenveld.
Maar nu kan ie met zijn mattie KJH Milaan onveilig maken.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72183733
Benieuwd hoe de supporters hierop reageren eigenlijk. In de media zijn natuurlijk voornamelijk berichten verschenen waarin hij zegt perse bij Real te blijven.
pi_72183797
Zaterdag gelijk tegen Milan. Leuke eerste werkdag

In de hoop dat hij meedoet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:49:57 #93
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72184168
Wat een godsgruwelijke kutclub dat Inter sowieso.. snap sowieso niet wat Sneijder in Italiė te zoeken heeft, der moet toch wel wat beters te vinden zijn voor hem. Yolanthe vindt Milaan zeker wel tof
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:54:21 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72184293
lama

[ Bericht 95% gewijzigd door Dos37 op 26-08-2009 22:04:27 ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72184428
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Bevin het volgende:
Wat een godsgruwelijke kutclub dat Inter sowieso.. snap sowieso niet wat Sneijder in Italiė te zoeken heeft, der moet toch wel wat beters te vinden zijn voor hem. Yolanthe vindt Milaan zeker wel tof
Inter is wel de club van Italie de laatste jaren. En over een kutclub gesproken, daar komt ie net vandaan.
Denk dat Inter hem wel gaat bevallen, veel meer warmte ook vanuit de club, dit in tegenstelling tot die geldmachine uit Madrid.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72184649
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Bevin het volgende:
Wat een godsgruwelijke kutclub dat Inter sowieso.. snap sowieso niet wat Sneijder in Italiė te zoeken heeft, der moet toch wel wat beters te vinden zijn voor hem. Yolanthe vindt Milaan zeker wel tof
Wat is er kut aan?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:11:16 #97
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72184770
Jammer, had het leuk gevonden als hij naar Engeland was gegaan. De Italiaanse competitie vind ik echt helemaal niks, maargoed, dat is smaak gebonden natuurlijk.
Als hij daar in de vergetelheid raakt wordt het voor v. Marwijk iig een stuk makkelijker
pi_72184782
Leuke club voor hem. Hopelijk gaat Inter weer eens echt meespelen in de CL.

Ben nu benieuwd naar vd Vaart, wat gaat het worden?
pi_72185009
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Blawh het volgende:
Zou nu dus toch ja hebben gezegd tegen Internazionale volgens Gazzetta. Vijftien miljoen transferbedrag en ongeveer 4 miljoen salaris.

Wel een 1 van de lelijkste clubs van Italiė trouwens, Inter.
Hij komt van een van de lelijkste clubs uit Spanje, dus het imago van z'n club doet 'm niet zoveel.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72185541
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef Hamilcar het volgende:
deze baas
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72186786
Is hij nu geslaagd bij Real?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:13:47 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72186871
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij nu geslaagd bij Real?
Nee, maar dat ligt meer aan Real dan aan Sneijder. Of je moet het hem kwalijk nemen dat Real hem niet beter acht dan Kakį.
2000 light years from home
pi_72186914
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, maar dat ligt meer aan Real dan aan Sneijder. Of je moet het hem kwalijk nemen dat Real hem niet beter acht dan Kakį. 25 andere spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:17:14 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187018
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Hoezo? Hij is een aanvallend ingestelde middenvelder, alsof Real er daar 25 van heeft lopen die allemaal mogen blijven? Wanneer hij fit was stond hij meestal gewoon in de basis. Als Real niet ineens honderden miljoenen had uitgegeven aan spelers had hij dat nog steeds geweest.
2000 light years from home
pi_72187190
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is een aanvallend ingestelde middenvelder, alsof Real er daar 25 van heeft lopen die allemaal mogen blijven? Wanneer hij fit was stond hij meestal gewoon in de basis. Als Real niet ineens honderden miljoenen had uitgegeven aan spelers had hij dat nog steeds geweest.
Als dat niet zo was wel ja, maar ik vroeg niet naar als
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72187194
Jammer dat je weer naar een kutclub gaat Wesley.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:22:44 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187235
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als dat niet zo was wel ja, maar ik vroeg niet naar als
Waar vroeg je dan wel naar? Hij is te goed (en dus te duur) voor de bank, en daarom moet hij weg. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen? Is het een schande om te duur te zijn voor de bank van Real? Lijkt me niet.
2000 light years from home
pi_72187240
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:21 schreef F1Bas het volgende:
Jammer dat je weer naar een kutclub gaat Wesley.
Daar zit hij al heel zijn leven, dus dat komt helemaal goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72187256
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar vroeg je dan wel naar?
Of hij geslaagd is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:24:09 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187288
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of hij geslaagd is
Had mijn post al bewerkt, maar wil het wel nog een keer neerzetten:

Hij is te goed (en dus te duur) voor de bank, en daarom moet hij weg. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen? Is het een schande om te duur te zijn voor de bank van Real? Lijkt me niet.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:24:31 #111
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187295
Hopelijk nu in Nederland wat meer aandacht voor de Serie A, nu Sneijder en Huntelaar er spelen.
><(({°>
pi_72187311
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of hij geslaagd is
Zolang het niet is wat je wilt horen blijf je er toch tegenin gaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72187352
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had mijn post al bewerkt, maar wil het wel nog een keer neerzetten:

Hij is te goed (en dus te duur) voor de bank, en daarom moet hij weg. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen? Is het een schande om te duur te zijn voor de bank van Real? Lijkt me niet.
Of gewoon zorgen dat je geen bankzitter wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:26:54 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187394
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of gewoon zorgen dat je geen bankzitter wordt
Want dat is zo makkelijk als 's werelds beste middenvelder je directe concurrent is . Neem je het nu Sneijder kwalijk dat hij slechter is dan Kakį?
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:26:57 #115
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187397
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of gewoon zorgen dat je geen bankzitter wordt
Gewoon even één van de duurste aankopen ooit uit de basis houden. Realistisch.
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:27:34 #116
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187423
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Want dat is zo makkelijk als 's werelds beste middenvelder je directe concurrent is . Neem je het nu Sneijder kwalijk dat hij slechter is dan Kakį?
Al was hij wél beter dan Kaka. Kaka is voor 4x zoveel gehaald dus die speelt.
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:28:22 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187446
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Al was hij wél beter dan Kaka. Kaka is voor 4x zoveel gehaald dus die speelt.
Dat ook ja.
2000 light years from home
pi_72187455
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Gewoon even één van de duurste aankopen ooit uit de basis houden. Realistisch.
Volgens mij wordt voetbal met 11 man gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:29:14 #119
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72187478
Er kunnen er maar 11 spelen, en hij is te duur voor de bank.

Iemand met zijn salaris heb je niet voor de bank / tribune, ook niet als invaller.

Rare club verder enzo, ben benieuwd waar VdV naar toe gaat
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72187479
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij wordt voetbal met 11 man gespeeld
Inderdaad, Sneijder had zich gewoon moeten richten op de plek van Centrale verdediger!
pi_72187481
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Want dat is zo makkelijk als 's werelds beste middenvelder je directe concurrent is . Neem je het nu Sneijder kwalijk dat hij slechter is dan Kakį?
Waar zeg ik dat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72187485
Ach, het was natuurlijk te verwachten. Hij heeft niet de kwaliteiten om een elftal beter te laten spelen en mist de individuele kwaliteiten om de meeste wedstrijden beslissend te zijn voor een Europese topclub, ongeschikt dus voor de top op de positie waar hij het liefste speelt. Misschien weten een aantal afstandschoten hem nog een tijdje te redden.
pi_72187519
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Ach, het was natuurlijk te verwachten. Hij heeft niet de kwaliteiten om een elftal beter te laten spelen en mist de individuele kwaliteiten om de meeste wedstrijden beslissend te zijn voor een Europese topclub, ongeschikt dus voor de top op de positie waar hij het liefste speelt. Misschien weten een aantal afstandschoten hem nog een tijdje te redden.
Zijn laatste was in oktober 2007 of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:31:28 #124
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72187550
kutspeler naar een kutclub

logische move

al had hij dan ook bij real kunnen blijven
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:31:35 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187556
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij wordt voetbal met 11 man gespeeld
Pff, Real heeft een overschot aan spelers, verwacht je nou echt dat Sneijder een speler uit de basis speelt op een bepaalde positie welke niet Sneijder's favoriete positie is ? Lul toch geen onzin, voetbal wordt doorgaans gespeeld met één aanvallend ingestelde middenvelder.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:31:51 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187561
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij wordt voetbal met 11 man gespeeld
Wat maak je je weer belachelijk . Wil je hem laten blijven als linksback?
><(({°>
pi_72187648
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Wil je hem laten blijven als linksback?
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:34:18 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187657
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Ik neem aan dat we spelers hier beoordelen op hun favoriete positie. Logischerwijs nam ik hierdoor aan dat Sneijder de bank enkel kan verlaten door Kakį uit de basis te spelen. Of gaan we straks de keeperskwaliteiten van Ronaldo betwisten?
2000 light years from home
pi_72187675
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Pff, Real heeft een overschot aan spelers, verwacht je nou echt dat Sneijder een speler uit de basis speelt op een bepaalde positie welke niet Sneijder's favoriete positie is ? Lul toch geen onzin, voetbal wordt doorgaans gespeeld met één aanvallend ingestelde middenvelder.
Ronaldo of Kaka dus?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72187689
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn laatste was in oktober 2007 of zo?
Nee in een oefenwedstrijd deze zomer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:35:28 #131
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72187695
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Wat maak je je weer belachelijk . Wil je hem laten blijven als linksback?
Mwoah, daar staat pinokkio Drenthe, en je doet het al snel beter
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72187698
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we spelers hier beoordelen op hun favoriete positie. Logischerwijs nam ik hierdoor aan dat Sneijder de bank enkel kan verlaten door Kakį uit de basis te spelen. Of gaan we straks de keeperskwaliteiten van Ronaldo betwisten?
Zijn de argumenten weer eens op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:35:33 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187699
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ronaldo of Kaka dus?
Ronaldo is geen middenvelder.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:35:37 #134
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187700
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ronaldo of Kaka dus?
Ronaldo en Kaka spelen niet op dezelfde positie. Dat weet jij net zo goed als iedereen.
><(({°>
pi_72187717
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ronaldo is geen middenvelder.
Aanvaller dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:36:30 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187742
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn de argumenten weer eens op?
Nee hoor, helemaal niet. Sneijder heeft Kaką als directe concurrent, nogal logisch dat hij dan geen basis is. Voor andere posities heeft Real betere spelers, maar dat is logisch.
2000 light years from home
pi_72187748
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee in een oefenwedstrijd deze zomer.
Bedankt voor deze nuttige bijdrage
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:37:19 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187764
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aanvaller dan?
Ja. Aanvallend ingestelde middenvelder + aanvaller kan toch prima? Dus niet Ronaldo of Kakį, maar Ronaldo én Kakį.
2000 light years from home
pi_72187857
En waar gaan Raul, Higuain, Robben dan spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:41:46 #140
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187903
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar gaan Raul, Higuain, Robben dan spelen?
Bespreek dat maar in het Real-topic.
><(({°>
pi_72187923
Uitgeluld dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:42:39 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187932
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar gaan Raul, Higuain, Robben dan spelen?
Robben is bank en mag weg, Raśl zal wel naast Ronaldo spelen als spits en Higuain hoeft dacht ik niet op een basisplek te rekenen maar dat weet ik niet zeker.

Maar goed, daar ging het niet om. Het ging er om dat Kakį en Sneijder op dezelfde positie spelen, en het is geen schande om je basisplek kwijt te raken aan Kakį. Alleen vind jij kennelijk dat hij op een andere positie zichzelf in de basis zou moeten spelen, dat vind ik nogal raar. Zoiets kan je misschien doen als je 20 bent, maar op de leeftijd van Sneijder moet hij gewoon spelen op zijn eigen positie. Simple as that.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:43:38 #143
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72187966
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus
OEHHH UITGELUUUULD!!!



Maar nee, ik zie gewoon niet in wat Robben, Raul en Higuain te maken hebben met Wesley Sneijder.
><(({°>
pi_72187984
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Robben is bank en mag weg, Raśl zal wel naast Ronaldo spelen als spits en Higuain hoeft dacht ik niet op een basisplek te rekenen maar dat weet ik niet zeker.

Maar goed, daar ging het niet om. Het ging er om dat Kakį en Sneijder op dezelfde positie spelen, en het is geen schande om je basisplek kwijt te raken aan Kakį. Alleen vind jij kennelijk dat hij op een andere positie zichzelf in de basis zou moeten spelen, dat vind ik nogal raar. Zoiets kan je misschien doen als je 20 bent, maar op de leeftijd van Sneijder moet hij gewoon spelen op zijn eigen positie. Simple as that.
Net alsof Sneijder ook maar op een positie heeft gespeeld

En net alsof Kaka gehaald is als linkshalf

En net of Benzema geen basisspeler wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:44:12 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187990
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus
Nee, hoezo? Feit blijft dat op de positie van Sneijder de voorkeur gegeven wordt aan Kakį. Dat kan. Is niet erg.
2000 light years from home
pi_72188013
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeluld dus
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:45:05 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188021
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof Sneijder ook maar op een positie heeft gespeeld

En net alsof Kaka gehaald is als linkshalf

En net of Benzema gaan basisspeler wordt
Het maakt mij niet uit waar Sneijder gespeeld heeft, op zijn leeftijd moet hij gewoon zijn spelen op de positie waar hij het best is, en op die positie speelt Kakį nu.

Of Benzema basisspeler wordt interesseert me niet.
2000 light years from home
pi_72188025
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, hoezo? Feit blijft dat op de positie van Sneijder de voorkeur gegeven wordt aan Kakį. Dat kan. Is niet erg.
Kaka gaat dus linkshalf spelen dit seizoen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72188055
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit waar Sneijder gespeeld heeft, op zijn leeftijd moet hij gewoon zijn spelen op de positie waar hij het best is, en op die positie speelt Kakį nu.

Of Benzema basisspeler wordt interesseert me niet.
Bij Inter staat hij dus iedere wedstrijd in de basis?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:46:14 #150
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72188056
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof Sneijder ook maar op een positie heeft gespeeld

En net alsof Kaka gehaald is als linkshalf

En net of Benzema geen basisspeler wordt
Kaka en Sneijder zijn beiden spelers voor de nummer 10-positie. Dat weet jij ook wel neem ik aan.
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:46:22 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188063
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kaka gaat dus linkshalf spelen dit seizoen?
Weet ik niet, vraag het Pellegrini.
2000 light years from home
pi_72188107
Fuck toch gek dat Sneijder in 95% van de gevallen de afgelopen 2 jaar als linkshalf speelde en Raul meestal achter Higuain/Huntelaar of Ruud speelde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72188112
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Inter staat hij dus iedere wedstrijd in de basis?
De kans is zeer groot dat hij inderdaad niet iedere wedstrijd van Inter in de basis staat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:47:57 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188117
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij Inter staat hij dus iedere wedstrijd in de basis?
Dat hoop ik wel voor hem.
2000 light years from home
pi_72188149
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel voor hem.
Ik zou maar eens de selectie van Inter bekijken en daarna het beleid van Inter bekijken de laatste 5 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:49:35 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188185
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou maar eens de selectie van Inter bekijken en daarna het beleid van Inter bekijken de laatste 5 jaar
Ok, zal ik doen.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:50:49 #157
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72188225
Maar DAM, als ik het goed begrijp probeer je nu dus door middel van het voorspellen of hij al dan niet een basisplaats krijgt bij Inter aan te geven dat Sneijder bij Real niet geslaagd is?
Ook niet echt sterk.
><(({°>
pi_72188272
Nee ik vroeg slechts of hij geslaagd is maar als je na 2 jaar op je 25e wordt verkocht voor 2/3e van de aankoopprijs ben je meestal niet geslaagd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:53:25 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188299
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee ik vroeg slechts of hij geslaagd is maar als je na 2 jaar op je 25e wordt verkocht voor 2/3e van de aankoopprijs ben je meestal niet geslaagd
Dat heb ik nergens ontkend.
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:55:09 #160
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72188354
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee ik vroeg slechts of hij geslaagd is maar als je na 2 jaar op je 25e wordt verkocht voor 2/3e van de aankoopprijs ben je meestal niet geslaagd
Nogmaals, als Real niet ineens voor enorm veel geld een internationaal bewezen topspeler had gehaald die qua spel vergelijkbaar is met Sneijder was Sneijder nog gewoon beoogd basisspeler. Iemand die voor ongeveer 70 miljoen ofzo is gehaald komt in de basis, daar kun je wel vanuit gaan. En dus kiest Wesley eieren voor zijn geld.
><(({°>
pi_72188363
Je beweert alleen dat hij wel geslaagd is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72188406
Die kerel wil ik wel bij Manchester united zien eigenlijk.
Controlerend op het middenveld .

Prima voor die gozer.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72188413
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Nogmaals, als Real niet ineens voor enorm veel geld een internationaal bewezen topspeler had gehaald die qua spel vergelijkbaar is met Sneijder was Sneijder nog gewoon beoogd basisspeler. Iemand die voor ongeveer 70 miljoen ofzo is gehaald komt in de basis, daar kun je wel vanuit gaan. En dus kiest Wesley eieren voor zijn geld.
Risico van het spelen bij een Europese topclub
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:57:44 #164
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72188443
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Risico van het spelen bij een Europese topclub
Daarom ben je niet meteen compleet mislukt. Of is Ruud ook mislukt bij Real als niet hij, maar Benzema de voorkeur krijgt?
><(({°>
pi_72188451
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fuck toch gek dat Sneijder in 95% van de gevallen de afgelopen 2 jaar als linkshalf speelde en Raul meestal achter Higuain/Huntelaar of Ruud speelde
Ik heb even de opstellingen van de laatste 5 wedstrijden waarin Sneijder gespeeld heeft bekeken op vi.nl. In niet één van die 5 wedstrijden speelde hij als linkshalf, maar misschien daarvoor wel (heb geen zin om al die opstellingen terug te kijken).
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:58:05 #166
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72188454
Benzema is géén basisspeler, er zijn betere spitsen, ook binnen de selectie van Real. Hij scoort er geen 15 dit seizoen. Wedden ????
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72188473
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Daarom ben je niet meteen compleet mislukt. Of is Ruud ook mislukt bij Real als niet hij, maar Benzema de voorkeur krijgt?
Denk dat Ruud wel iets meer gepresteerd heeft bij Real dan Sneijder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72188478
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Benzema is géén basisspeler, er zijn betere spitsen, ook binnen de selectie van Real. Hij scoort er geen 15 dit seizoen. Wedden ????
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:08:39 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188719
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je beweert alleen dat hij wel geslaagd is
Nee. Ik beweer enkel dat het geen schande is om niet te slagen als je Kakį voor je hebt.
2000 light years from home
pi_72188738
Weer een Nederlander bij Internazionale, gaat ook dit keer weer niet werken.
pi_72188790
Manchester !

Al is Robben beter.

En of Sneijder mislukt is of niet nee tuurlijk niet.
De enige die het niveau echt niet aankon dat was Van Der Vaart.

Dat heeft hij vorig seizoen al laten zien.


De rest heeft gewoon pech hoe het nu gaat.

Ik had ook verwacht dat Robben en Sneijder mochten blijven.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72188810
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef EddyAlbena het volgende:
Zaterdag gelijk tegen Milan. Leuke eerste werkdag

In de hoop dat hij meedoet.
Dat is 1 van de redenen dat ie gehaald is: De blessure van Cambiasso.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72188833
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef carloz187 het volgende:
Benieuwd hoe de supporters hierop reageren eigenlijk. In de media zijn natuurlijk voornamelijk berichten verschenen waarin hij zegt perse bij Real te blijven.
Meesten reageren op basis van zijn kwaliteiten en Inter heeft nog een groot gebrek aan creativiteit op het middenveld (of eigenlijk in de gehele ploeg).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72188856
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Nogmaals, als Real niet ineens voor enorm veel geld een internationaal bewezen topspeler had gehaald die qua spel vergelijkbaar is met Sneijder was Sneijder nog gewoon beoogd basisspeler. Iemand die voor ongeveer 70 miljoen ofzo is gehaald komt in de basis, daar kun je wel vanuit gaan. En dus kiest Wesley eieren voor zijn geld.
Zo is dat. Al vind ik dat Sneijder zich zelfs internationaal bewezen heeft. Hij was één van de beste middenvelders van het EK. En dat zal wel chauvinistisch klinken op een .nl site
Idioot beleid bij Real. Wesley gaat gewoon goed presteren bij Inter en maakt straks een lange vinger naar Real als ze in februari ver achter staan op Barcelona.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:14:06 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72188894
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef StefanoSanders het volgende:
Manchester !

Al is Robben beter.

En of Sneijder mislukt is of niet nee tuurlijk niet.
De enige die het niveau echt niet aankon dat was Van Der Vaart.

Dat heeft hij vorig seizoen al laten zien.


De rest heeft gewoon pech hoe het nu gaat.

Ik had ook verwacht dat Robben en Sneijder mochten blijven.
Ze zijn te waardevol voor de bank, het is niet dat ze te slecht zijn. Al zal DAM dit wel weer betwisten, maar of je hem nou serieus moet nemen?
2000 light years from home
pi_72189152
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef StefanoSanders het volgende:

De enige die het niveau echt niet aankon dat was Van Der Vaart.

Dat heeft hij vorig seizoen al laten zien.


De rest heeft gewoon pech hoe het nu gaat.

Ik had ook verwacht dat Robben en Sneijder mochten blijven.


Van der Vaart heeft geen eerlijke kans gehad. Sneijder wel.... en hij heeft de beleidsbepalers niet weten te overtuigen. de fans ook niet trouwens.. vooral het feit dat ie slecht is in het aannemen van de bal en de duizenden afstandschoten nemen ze hem kwalijk.
pi_72189263
Als hij er nu 6 į 8 per jaar in zou schieten dan werd het wel geaccepteerd maar op dat gemiddelde zat hij alleen de eerste 3 maanden. Zeg maar een soort van Mendez alleen scoorde die laatste wel in topwedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72189673
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:57 schreef stefan92 het volgende:

[..]

Ik heb even de opstellingen van de laatste 5 wedstrijden waarin Sneijder gespeeld heeft bekeken op vi.nl. In niet één van die 5 wedstrijden speelde hij als linkshalf, maar misschien daarvoor wel (heb geen zin om al die opstellingen terug te kijken).
Zou je even kunnen antwoorden Maradona? WIl graag weten of hij in al die andere wedstrijden wel linkshalf stond.
pi_72189873
Heb ik al beantwoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72189898
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee. Ik beweer enkel dat het geen schande is om niet te slagen als je Kakį voor je hebt.
Is hij voordat Kaka kwam wel geslaagd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:03:15 #181
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72189942
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is hij voordat Kaka kwam wel geslaagd?
Het eerste seizoen wel vind ik, het tweede seizoen niet echt vanwege blessures.
2000 light years from home
pi_72189979
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het eerste seizoen wel vind ik, het tweede seizoen niet echt vanwege blessures.
Moes ie om het 2e seizoen weg en waarom werd hij gekozen boven andere middenvelders?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:06:45 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72190005
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moes ie om het 2e seizoen weg en waarom werd hij gekozen boven andere middenvelders?
Geen idee. Ik ben Real niet.
2000 light years from home
pi_72190088
Daarom vroeg ik ook wat je denkt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72190100
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al beantwoord
Zie het nergens staan, behalve dan een eerdere post dat hij 95% als linkshalf speelde, maar als dan al blijkt dat hij in de laatste 5 wedstrijden die hij gespeeld heeft geen linkshalf stond, betwijfel ik dus of hij in al die andere wedstrijden WEL linkshalf stond.
pi_72190368
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]



Van der Vaart heeft geen eerlijke kans gehad. Sneijder wel.... en hij heeft de beleidsbepalers niet weten te overtuigen. de fans ook niet trouwens.. vooral het feit dat ie slecht is in het aannemen van de bal en de duizenden afstandschoten nemen ze hem kwalijk.
Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds maar met dit verhaal op de proppen te komen? Echt, wat een kolder.

De fans mochten hem niet, geleuter. In zijn 1e jaar groeide hij, gedurende periode, al snel uit tot een publiekslieveling. Dermate geliefd dat hij in die periode de meeste shirts verkocht. Sportief gezien deed hij het gewoon meer dan prima, zeker voor zijn debuutseizoen. 12+ doelpunten in alle competities plus een handvol assists, prima cijfers.

Zijn 2e seizoen verliep aanzienlijk minder. Maar toen was het, zoals al vaker gezegd, met name blessureleed wat hem teisterde.

Mits fit kan Sneijder absoluut van toegevoegde waarde zijn voor dit Real, idem voor Robben. Probleem is echter dat zij een van de slachtoffers zijn geworden onder de koopwoede van Florentino.
pi_72190778
Raar dat je verhaal ophoudt na het eerste seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 02:17:04 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72190805
Nee, hij is driekwart van het seizoen geblesseerd geweest.
2000 light years from home
pi_72190827
en dat wordt bij een echte topclub niet leuk gevonden

P.S. Niet gek natuurlijk als je van het formaat sleutelhanger bent en met de grote jongens mee wil doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 02:22:53 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72190835
Ok.
2000 light years from home
pi_72192458
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds maar met dit verhaal op de proppen te komen? Echt, wat een kolder.

De fans mochten hem niet, geleuter. In zijn 1e jaar groeide hij, gedurende periode, al snel uit tot een publiekslieveling. Dermate geliefd dat hij in die periode de meeste shirts verkocht. Sportief gezien deed hij het gewoon meer dan prima, zeker voor zijn debuutseizoen. 12+ doelpunten in alle competities plus een handvol assists, prima cijfers.

Zijn 2e seizoen verliep aanzienlijk minder. Maar toen was het, zoals al vaker gezegd, met name blessureleed wat hem teisterde.

Mits fit kan Sneijder absoluut van toegevoegde waarde zijn voor dit Real, idem voor Robben. Probleem is echter dat zij een van de slachtoffers zijn geworden onder de koopwoede van Florentino.
ow jee...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72192495
Wel lullig voor v. Nistelrooy dat ie na zoveel blessureleed de bank warm mag houden bij Real.
Toch gek dat Pelligrini Sneijder wilde behouden maar de clubleiding bepaalt wie er spelen, dan ben je als trainer ook niet erg sterk (hij is wel financieel binnen natuurlijk).
Robben is de volgende die vertrekt dus, althans dat wil de clubleiding dus dan gaat het gebeuren ook.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72192673
Had verwacht dat Robben wel wat meer krediet zou hebben, maar Sneijder is met de nieuwe aankopen natuurlijk niet onmisbaar. Vind Inter geen leuke club, maar hoop wel dat 'ie het goed gaat doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72192840
Robben staat dadelijk gewoon in de basis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72192865
Vroeger waren spelers bij als ze naar Inter Milan mochten.
pi_72192879
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robben staat dadelijk gewoon in de basis
Denk wel dat Van Gaal daarvoor kiest idd.
pi_72192898
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk wel dat Van Gaal daarvoor kiest idd.
Van Gaal is al een jaar of 7 geen bondscoach meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72193001
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk dat Ruud wel iets meer gepresteerd heeft bij Real dan Sneijder
Boeit niet. Die jongen is gewoon compleet mislukt
pi_72193003
Ben benieuwd waar Robben terecht komt, zal wel Engeland worden denk ik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72193116
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van Gaal is al een jaar of 7 geen bondscoach meer
Nee, zeg ik dat dan?
pi_72193121
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Boeit niet. Die jongen is gewoon compleet mislukt
Wie is compleet mislukt?
pi_72193134
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk wel dat Van Gaal daarvoor kiest idd.
Hoop het wel. Van der Vaart en Robben bij Bayern en ze doen weer mee.
Nu loopt er buiten Ribery niet veel soeps rond bij Bayern, allemaal middelmaat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72193461
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd waar Robben terecht komt, zal wel Engeland worden denk ik.
Die mag ook mee naar Inter
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:15:29 #204
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72193486
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:14 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Die mag ook mee naar Inter
Dat zou me niks verbazen.
pi_72193488
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie is compleet mislukt?
Iedereen die nu weg moet: Robben, Sneijder, Van der Vaart, Ruud...

Toch DAM?
pi_72193784
quote:
Real en Inter waren ruim een week geleden al tot overeenstemming gekomen. Voor 15 miljoen euro kon de middenvelder verhuizen. Volgens Italiaanse kranten gaat Sneijder er vier miljoen euro per seizoen verdienen. Dat is één miljoen euro meer dan hij bij Real kreeg en het was één van de belangrijkste eisen van de international om de overstap te maken.
Wel slim onderhandeld door Wesley en zo gaat hij er ook niet op achteruit als hij alimentatie moet betalen .
Get it and Bet it
pi_72193872
Eerst waren er berichten dat Wesley er anderhalf miljoen op achteruit zou gaan in salaris. Dan zou hij daar dus maar 1,5 miljoen per jaar gaan verdienen? Dat is wel erg weinig. Overigens geloof ik nooit dat Wesley "maar" 3 miljoen per jaar verdiende bij Real.
pi_72193924
1,5 miljoen per jaar erg weinig?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:35:09 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72193950
In de top van Europa wel kom op zeg. Hou je niet zo van de domme
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:35:17 #210
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72193953
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:34 schreef SCH het volgende:
1,5 miljoen per jaar erg weinig?
Voor een topvoetballer wel.
pi_72193961
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:34 schreef SCH het volgende:
1,5 miljoen per jaar erg weinig?
Wel voor een club als Real/ Inter.
pi_72193997
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:35 schreef Grulez het volgende:

[..]

Voor een topvoetballer wel.
Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zeg
pi_72194004
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:34 schreef SCH het volgende:
1,5 miljoen per jaar erg weinig?
Ja, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen als ik zo goed kon voetballen als Wesley.
Get it and Bet it
pi_72194030
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:34 schreef SCH het volgende:
1,5 miljoen per jaar erg weinig?
Doe niet zo debiel man. Tuurlijk is dat weinig. Als zelfs Luque bij Ajax al ruim 2 miljoen euro kreeg.
pi_72194063
Ik debiel omdat ik 1,5 miljoen per jaar een vorstelijk salaris vind? Het wordt steeds gekker
pi_72194071
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zeg
Het gaat er niet om dat wij het veel of weinig vinden. Het gaat erom dat er altijd wordt geroepen dat Ajax niet kan concurreren met bijv Real Madrid qua salarissen. Maar Wesley (en ook Klaas Jan lijkt me) gingen er dus qua salaris op achteruit? Dat geloof je toch zelf niet he
pi_72194073
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:Als zelfs Luque bij Ajax al ruim 2 miljoen euro kreeg.
Is toch ook belachelijk, moet ik dat maar normaal vinden dan?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:40:53 #218
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72194090
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zeg
Het is relatief weinig.
pi_72194094
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat wij het veel of weinig vinden.
Daar gaat het mij wel om.
pi_72194119
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Is toch ook belachelijk, moet ik dat maar normaal vinden dan?
Voor ons zou dat een fantastisch salaris zijn ja. Maar je bent toch niet nieuw in de voetbalwereld en je weet toch wel dat 1,5 miljoen euro voor een club als Real ontzettend weinig is?
pi_72194138
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaat het mij wel om.
Mooi, dan gaat het wel om jou! Prima. Case closed
pi_72194422
SCH lesje vraag en aanbod nodig?
Ik vraag me af of hij bij Inter in de basis speelt.
pi_72194577
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Rejected het volgende:
SCH lesje vraag en aanbod nodig?
Ik vraag me af of hij bij Inter in de basis speelt.
Waarschijnlijk wel. Dejan is niet de jongste meer plus toch een ander soort type speler. Wat Inter mist is de vooruitgeschoven middenvelder die de spitsen in stelling kan brengen en zelf ook eens een bal erin kan schieten. Het feit dat hij het met links en rechts kan doen maakt het sowieso lastig voor anderen om met hem te kunnen concurreren.
pi_72194822
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Rejected het volgende:
SCH lesje vraag en aanbod nodig?
Prima, geef ik jullie een lesje ethiek
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:12:12 #225
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72194838
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima, geef ik jullie een lesje ethiek


En de les realiteitszin?
pi_72194986
SCH hangt weer de koppige Fries uit. Iedereen is het met je eens dat het een vorstelijk salaris is. Echter niet bijzonder of abnormaal de andere salarissen bekeken.

Je hebt je punt gemaakt hoor SCH. Let it go.
pi_72195001
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef Grulez het volgende:

[..]



En de les realiteitszin?
Het gaat er om dat we het met zijn allen blijkbaar volstrek normaal zijn gaan vinden, die buitensporige en onzinnige bedragen en daarom is het zinvol om daar af en toe eens een kanttekening bij te zetten. 1,5 miljoen is een vorstelijk salaris, ook voor een topvoetballer, ook voor Wesley Sneijder.
pi_72195041
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat er om dat we het met zijn allen blijkbaar volstrek normaal zijn gaan vinden, die buitensporige en onzinnige bedragen en daarom is het zinvol om daar af en toe eens een kanttekening bij te zetten. 1,5 miljoen is een vorstelijk salaris, ook voor een topvoetballer, ook voor Wesley Sneijder.
En toch krijgt hij meer. Einde discussie.
pi_72195042
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:18 schreef Ungeheuer het volgende:
Echter niet bijzonder of abnormaal de andere salarissen bekeken.
En waarom moet dat er altijd bij gezegd worden? Zo van: ach het is nou eenmaal zo. Alsof iemand daar zelf geen verantwoordelijkheid in heeft en altijd perse meer moet willen. Je mag je bij jezelf ook wel eens afvragen of het niet idioot is en of je dat wel moet willen.
pi_72195144
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

En waarom moet dat er altijd bij gezegd worden? Zo van: ach het is nou eenmaal zo. Alsof iemand daar zelf geen verantwoordelijkheid in heeft en altijd perse meer moet willen. Je mag je bij jezelf ook wel eens afvragen of het niet idioot is en of je dat wel moet willen.
De mens is hebberig, dat weet je ook wel. Het salaris is een van de middelen voor een club om een speler aan je te binden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72195197
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

En waarom moet dat er altijd bij gezegd worden? Zo van: ach het is nou eenmaal zo. Alsof iemand daar zelf geen verantwoordelijkheid in heeft en altijd perse meer moet willen. Je mag je bij jezelf ook wel eens afvragen of het niet idioot is en of je dat wel moet willen.
Ik ben het helemaal met je eens en volgens mij vele anderen ook. Het is bizar veel. Maar daar gaat het niet om. Het punt was dat als het waar is dat ie 1,5 miljoen per jaar krijgt of dat weinig is of niet in relatie tot andere topclubspelers.
pi_72195268
Ik vraag me eigenlijk af of Sneijder wel absolute top is..
Ik denk dat een club als Sevilla of Valencia beter voor hem zou zijn, kan hij wekelijks aan de bak. (en verdient hij ook prima).

Wat dat betreft vind ik dat Heitinga een goede keus heeft gemaakt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72195308
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:31 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Sneijder wel absolute top is..
Ik denk dat een club als Sevilla of Valencia beter voor hem zou zijn, kan hij wekelijks aan de bak. (en verdient hij ook prima).
Twee-benig afstands kanon, kan iemand zo nu en dan voorbij dribbelen, heeft een strakke pass met beide benen en hij wil altijd winnen. Goede techiek, spelinzicht en is ook nogeens IPH.
pi_72195452
Goede techniek? Zelden tot nooit speelt Sneijder een bal in 1x door en heeft hij 1 of meerdere balbehandelingen nodig. Inzicht vind ik ook alles behalve overtuigend. Goed schot heeft hij, alleen is hij daar zelf zo van overtuigd dat hij veel teveel voor eigen succes gaat, het verrassingseffect daarvan is ook al grotendeels verdwenen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:39:29 #235
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72195467
Twee-benig afstandskanon inderdaad, die hij te pas en te onpas gebruikt.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:45:19 #236
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_72195606
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Blawh het volgende:
Goede techniek? Zelden tot nooit speelt Sneijder een bal in 1x door en heeft hij 1 of meerdere balbehandelingen nodig. Inzicht vind ik ook alles behalve overtuigend. Goed schot heeft hij, alleen is hij daar zelf zo van overtuigd dat hij veel teveel voor eigen succes gaat, het verrassingseffect daarvan is ook al grotendeels verdwenen.
_!
pi_72195613
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Blawh het volgende:
Goede techniek? Zelden tot nooit speelt Sneijder een bal in 1x door en heeft hij 1 of meerdere balbehandelingen nodig. Inzicht vind ik ook alles behalve overtuigend. Goed schot heeft hij, alleen is hij daar zelf zo van overtuigd dat hij veel teveel voor eigen succes gaat, het verrassingseffect daarvan is ook al grotendeels verdwenen.
Nou, als jij Sneijder een gebrekkige techniek verwijt dan heb je er niet zo veel kijk op.
Jij mag hem niet, is je goed recht maar dat zegt niets over zijn voetbalkwaliteiten.
Hij is gewoon een topmiddenvelder, de beste die we in NL. hebben waar Inter nog veel plezier aan gaat beleven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72195617
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:33 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Twee-benig afstands kanon, kan iemand zo nu en dan voorbij dribbelen, heeft een strakke pass met beide benen en hij wil altijd winnen. Goede techiek, spelinzicht en is ook nogeens IPH.
In de absolute top moet hij concurreren met spelers als Kaka, Xavi, Gerrard, Cesc etc.
Dat zijn allen speler die in mijn ogen toch echt een klasse beter zijn dan Sneijder.

Ik vind dat allemaal spelers die slimmer zijn dan Sneijder, een hogere handelingssnelheid hebben, en nog beter het spelletje kunnen lezen.

Misschien dat dat bij Sneijder ook nog wel komt, maar dan moet hij iedere week gewoon spelen op het hoogste niveau. Dan lijkt het me beter om bij een goede subtopper aan de slag te gaan. En onderschat die ploegen niet, zijn gewoon geweldige clubs die al op een enorm hoog niveau spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72195707
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:45 schreef Pedroso het volgende:
Nou, als jij Sneijder een gebrekkige techniek verwijt dan heb je er niet zo veel kijk op.
Jij mag hem niet, is je goed recht maar dat zegt niets over zijn voetbalkwaliteiten.
Onzin. Ik kan Robben en vooral Suarez nog minder uitstaan, maar geniet wel van hun voetbalkwaliteiten.
quote:
Hij is gewoon een topmiddenvelder, de beste die we in NL. hebben waar Inter nog veel plezier aan gaat beleven.


Twee voorbeelden/ momenten uit 1 interland die duidelijk maken waarom Sneijder voor mij geen top is.

1. Hoe vaak is Sneijder betrokken geweest bij een aanval als die vanaf 1:40?
2. Hoe vaak heeft Sneijder een steekpass gegeven als die bij 2:05?

En dan vind ik het tweede nog het beste voorbeeld. Sneijder zal nooit een bal die door de lucht met een stuit wordt aangespeeld in 1x strak over de grond met de juiste snelheid spelen. Voor zulke geniale momenten mist hij volgens mij de techniek en het inzicht.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:51:06 #240
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72195749
Sneijder is absoluut geen wereldklasse inderdaad, daarom ben ik benieuwd of hij het op langere termijn bij Inter wel gaat redden.
pi_72195830
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef Kopbal het volgende:
Sneijder is absoluut geen wereldklasse inderdaad, daarom ben ik benieuwd of hij het op langere termijn bij Inter wel gaat redden.
Geen wereldklasse inderdaad maar op Robben na is niemand van Nederland een speler van wereldklasse.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:57:07 #242
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72195928
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen wereldklasse inderdaad maar op Robben na is niemand van Nederland een speler van wereldklasse.
Van Bommel en Van Persie vind ik op hun positie toch ook wel spelers van wereldklasse.
pi_72195987
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Van Bommel en Van Persie vind ik op hun positie toch ook wel spelers van wereldklasse.
Een fitte Robben is de beste man van Nederland.
Van Persie en Van Bommel zijn net als Sneijder leuk voor de Europese subtop maar echt geen wereldklasse.
pi_72196034
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een fitte Robben is de beste man van Nederland.
Van Persie en Van Bommel zijn net als Sneijder leuk voor de Europese subtop maar echt geen wereldklasse.
Eens.. Hoewel V Persie misschien wel de potentie heeft om het te worden.
Maar spelers als Drogba, Eto'o, Torres, etc etc zijn toch echt een klasse beter op dit moment.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72196037
Van der Vaart kan uitgroeien tot wereldklasse, mits hij een tijd lang vertrouwen en minuten krijgt. Ik zou als trainer van Real eigenlijk ook liever spelen met van der Vaart dan Kaka achter spelers als Benzema, Ronaldo en Robben/ Ribery.

Maar dat gaat niet over Sneijder.
pi_72196150
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Onzin. Ik kan Robben en vooral Suarez nog minder uitstaan, maar geniet wel van hun voetbalkwaliteiten.
[..]



Twee voorbeelden/ momenten uit 1 interland die duidelijk maken waarom Sneijder voor mij geen top is.

1. Hoe vaak is Sneijder betrokken geweest bij een aanval als die vanaf 1:40?
2. Hoe vaak heeft Sneijder een steekpass gegeven als die bij 2:05?

En dan vind ik het tweede nog het beste voorbeeld. Sneijder zal nooit een bal die door de lucht met een stuit wordt aangespeeld in 1x strak over de grond met de juiste snelheid spelen. Voor zulke geniale momenten mist hij volgens mij de techniek en het inzicht.
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar. Dit waren inderdaad prima aanvallen maar dat is zeldzaam hoor bij Oranje. Sneijder heeft ook talloze goede steekballen gegeven en uitstekende balbehandelingen gehad.
Overigens is van der Vaart misschien wel genialer dan Sneijder maar Sneijder heeft weer andere kwaliteiten die hem een topmiddenvelder maken.
Let maar op, die gaat het maken bij Inter. Vorig seizoen heeft hij door blessures en prive-omstandigheden misschien een wat minder seizoen gedraaid maar een fitte Sneijder is (ok, samen met van der Vaart) het beste wat we op het middenveld hebben in NL.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72196151
SCH, als er wekelijks 80,000 mensen naar jou kwamen kijken, zou je misschien ook wel miljoenen verdienen.
><(({°>
pi_72196180
Overigens noem ik van Persie niet omdat hij een aanvaller is (ook top).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72196254
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Pedroso het volgende:
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar. Dit waren inderdaad prima aanvallen maar dat is zeldzaam hoor bij Oranje. Sneijder heeft ook talloze goede steekballen gegeven en uitstekende balbehandelingen gehad.
Ben wel benieuwd naar 1 steekbal van Sneijder zonder daarbij de bal minimaal 1x aan te nemen.
quote:
Overigens is van der Vaart misschien wel genialer dan Sneijder maar Sneijder heeft weer andere kwaliteiten die hem een topmiddenvelder maken.
Als je als '10' geen geniaal inzicht en techniek hebt ben je voor mij geen top op die positie. Op andere posities kun je het wellicht compenseren met andere kwaliteiten, maar daar niet.
quote:
Let maar op, die gaat het maken bij Inter. Vorig seizoen heeft hij door blessures en prive-omstandigheden misschien een wat minder seizoen gedraaid maar een fitte Sneijder is (ok, samen met van der Vaart) het beste wat we op het middenveld hebben in NL.
We zullen het zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 27-08-2009 12:14:35 ]
pi_72196377
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:08 schreef Blawh het volgende:
Ben wel benieuwd naar 1 steekbal van Sneijder zonder daarbij de bal minimaal 1x aan te raken.
Ik ook!
><(({°>
pi_72196394
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik ook!
Nemen.
pi_72196443
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar 1 steekbal van Sneijder zonder daarbij de bal minimaal 1x aan te nemen.
[..]

Na 40 seconde.
pi_72196704
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:16 schreef sjimz het volgende:

[..]


Na 40 seconde.
Ok, daar heb je gelijk.

Maar mijn punt blijft staan dat Sneijder zo goed als altijd eerst minstens 1 balaanname nodig heeft.
pi_72196720
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ok, daar heb je gelijk.

Maar mijn punt blijft staan dat Sneijder zo goed als altijd eerst minstens 1 balaanname nodig heeft.
Dat ben ik ook met je eens.
pi_72196760
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef sjimz het volgende:
Van Persie en Van Bommel zijn net als Sneijder leuk voor de Europese subtop maar echt geen wereldklasse.
Heb je hem ook weer met zijn 'echt geen wereldklasse'
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:29:36 #256
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72196813
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen wereldklasse inderdaad maar op Robben na is niemand van Nederland een speler van wereldklasse.
Ik vind Robin van Persie af en toe wel wereldklasse hoor.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72196905
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind Robin van Persie af en toe wel wereldklasse hoor.

²
Af en toe wel ja.
Maar ook vaak genoeg niet en daarom vind ik het (nog) geen wereldklasse.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:38:10 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72197023
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Af en toe wel ja.
Maar ook vaak genoeg niet en daarom vind ik het (nog) geen wereldklasse.
Hij heeft inderdaad de grilligheid van een Marokkaan. Maar heeft een techniek om van te smullen. Hij is wel een speler waar je continue aanziet dat hij extreem veel potentie heeft. Maar écht eruit komen, op het niveau van een C. Ronaldo of een Johan Servaes, nee.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72197024
Lekker boeiend of Robben, Van Bommel en Van Persie van wereldklasse zijn...

Dat bespreekt men maar lekker in hun topics.

OT: Inter is een prachtige club voor Wesley. Aankomend weekend een leuk debuut in de stadsderby tegen zijn maatje
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:48:38 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72197265
Ik vind Robben ook van wereldklasse. Als hij niet zo vaak geblesseerd was, zou hij nu wedijveren met C. Ronaldo en Messi. Ben ik van overtuigd. Echt waar? Ja, écht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_72197322
Piet Keizer was nog beter dan Robben. Als hij niet zo oud was, zou hij nu wedijveren met C. Ronaldo en Messi. Pfff flikker eens op met dat off topic gelul man.
pi_72197501
Tja, beter inderdaad om weer on-topic te gaan. Als mensen v. Bommel al wereldklasse gaan noemen dan zijn we aardig van het padje af.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:59:14 #263
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72197572
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Piet Keizer was nog beter dan Robben. Als hij niet zo oud was, zou hij nu wedijveren met C. Ronaldo en Messi. Pfff flikker eens op met dat off topic gelul man.
Ja, je vergeet echter het volgende.

1. Sneijder is 2-benig
2. Hij heeft een snelle behandeling
3. Hij is heel wendbaar
4. Hij heeft oog voor anderen'

Nadeel:

Hij schiet nogal graag.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:59:19 #264
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72197573
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Tja, beter inderdaad om weer on-topic te gaan. Als mensen v. Bommel al wereldklasse gaan noemen dan zijn we aardig van het padje af.
4 keer kampioen geworden van Nederland, 1 keer in Spanje en Duitsland, Champions League gewonnen, aanvoerder van Bayern Munchen. En dan vergeet ik vast nog wel iets.

Wat een prutser inderdaad
pi_72199783
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:18 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ow jee...
Dat jij nog hier je gezicht durft laten zien na je volstrekt te hebben gemaakt. Jij durft hoor.
pi_72199826
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Tja, beter inderdaad om weer on-topic te gaan. Als mensen v. Bommel al wereldklasse gaan noemen dan zijn we aardig van het padje af.
Inderdaad.

Jongens als Mascherano, Yaya en Senna. Dįt is wereldklasse.
pi_72199867
Yaya wereldklasse......
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72199924
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds maar met dit verhaal op de proppen te komen? Echt, wat een kolder.

De fans mochten hem niet, geleuter. In zijn 1e jaar groeide hij, gedurende periode, al snel uit tot een publiekslieveling. Dermate geliefd dat hij in die periode de meeste shirts verkocht. Sportief gezien deed hij het gewoon meer dan prima, zeker voor zijn debuutseizoen. 12+ doelpunten in alle competities plus een handvol assists, prima cijfers.

Zijn 2e seizoen verliep aanzienlijk minder. Maar toen was het, zoals al vaker gezegd, met name blessureleed wat hem teisterde.

Mits fit kan Sneijder absoluut van toegevoegde waarde zijn voor dit Real, idem voor Robben. Probleem is echter dat zij een van de slachtoffers zijn geworden onder de koopwoede van Florentino.
misschien de Oranje/Ajax-bril afzetten? hier een aantal quotes van Real fans:
quote:
Lets just say he will not be remembered here for his football ability, he did show some promise in some games but nothing worthy of the money we splashed out on him.

I wish him well though, i would love to know what Eto'o is thinking. After playing for years infront of Messi, Xavi and Iniesta, he's going to have Cambiasso and Sneijder who are both Real Madrid rejects supplying him with scoring chances. Salud THAT cabron
quote:
Bottom line is that Sneijder takes an easy pass along the ground, his first touch sends it five feet away, then he rockets it at a teammate's chest. The dude might be able to play good football, but his brain has been in retarded mode for a while now with us. He's completely incapable of playing the style this squad is going for.

Baptista-like technical ability for us in the last year and a half.
quote:
I hope the deal is done. Him staying just means he will take away time from players who can give more on the field.
quote:
I won't believe it until I see it on the club websites.

Wesley's bitch is probably calling him non-stop "Ay papi, don't leave." Forget about her Wes, you're a professional footballer and can bang any broad you want.

Go on Wesley, get the **** out!
quote:
Dribble? No

Pass? Not to the feet, but somewhere to the receiver's body even if close

Shoot? The fans at the stadium? Yeah he shoots them atleast 10 times a game.
quote:
Official: you've offloaded Sneijder
quote:
Ok Wes can bitch around as much as he likes to, but it will be his loss. No WC for him it is. Cant believe his arrogance, he reallyu thinks he can compete with teh rest. He needs a realitycheck
quote:
Loan his sorry ass out then, im not sure how that works but its gotta be easier than selling him. If that doesnt work then there is always la cantera.
quote:
Simple, he saw how much Sneijder sucks from up close. And came to the right conclusion of selling him... I dont realy think Pelle told Sneijder to fu(k of, those were Valdanos words.
en dit is alleen nog maar van de afgelopen paar dagen.
pi_72200062
Hehe zitten opzich wel komische reacties tussen:
quote:
I wish him well though, i would love to know what Eto'o is thinking. After playing for years infront of Messi, Xavi and Iniesta, he's going to have Cambiasso and Sneijder who are both Real Madrid rejects supplying him with scoring chances. Salud THAT cabron
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:14:27 #270
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72200064
quote:
The dude might be able to play good football, but his brain has been in retarded mode for a while now with us.
pi_72200119
Die reacties snijden wel hout.
pi_72200588
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen wereldklasse inderdaad maar op Robben na is niemand van Nederland een speler van wereldklasse.
Van der Sar toch wel?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:23 #273
267677 lumni
Brood moet in de oven
pi_72200729
Ja want fans van Real lijken me echt kenners van voetbal.

Als je fan bent van Real staat bijna vast dat je geen flauw benul hebt van hoe voetbal werkt. Hoe kan je een club met een dergelijk beleid nou serieus nemen.
Geheel in tegenspraak met het bij u terecht danwel onterecht bestaande verwachtingspatroon over het internet bestaat de bovenstaande post nimmer te nooit niet uit crapuleusheden, laat staan uit nodeloos boude uitspraken.
pi_72200798
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Van der Sar toch wel?
Ja inderdaad maar ik ging even van het Nederlands Elftal uit.
pi_72200936
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Yaya wereldklasse......
My bad, ik bedoelde Essien. Ik haal ze steeds door elkaar.

Wat Yaya betreft zal het niet lang duren voordat hij zich straks in dat rijtje mag toevoegen. Ontwikkeld zich echt fantastisch.
pi_72200989
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:10 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

misschien de Oranje/Ajax-bril afzetten? hier een aantal quotes van Real fans:
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

en dit is alleen nog maar van de afgelopen paar dagen.
Wooooooow slechts 10 citaten, i'm stunned.
pi_72201028
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:10 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

misschien de Oranje/Ajax-bril afzetten? hier een aantal quotes van Real fans:
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

en dit is alleen nog maar van de afgelopen paar dagen.
Als je goed zoekt vind je vast ook 10 negatieve posts van Ajax fans over Suarez.
pi_72201060
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Als je goed zoekt vind je vast ook 10 negatieve posts van Ajax fans over Suarez.
Wel meer hoor
pi_72201110
Als die jongen als prive weer op orde heeft bloeit hij gewoon weer helemaal op.
Bovendien liep Real erg slecht vorig jaar dus om nu als op hem af te schuiven is wel wat makkelijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72201116
Ay papi, don't leave

pi_72201154
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Af en toe wel ja.
Maar ook vaak genoeg niet en daarom vind ik het (nog) geen wereldklasse.
Wat is dan wel wereldklasse? van Persie heeft een geweldige trap (er wordt ook veel gescoord uit zijn vrije trappen en corners), goed spelinzicht en qua techniek zeker ook één van de beste, loopacties zijn ook prima (is alleen niet echt snel) en kan tegenwoordig ook met zijn rechterbeen scoren. Maar als je alleen Messi, C.Ronaldo en Kakį wereldklasse vindt, dan ben ik het er wel mee eens, anders niet. Maar je vindt Robben dus blijkbaar wel wereldklasse en van Persie niet.
pi_72201156
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Als je goed zoekt vind je vast ook 10 negatieve posts van Ajax fans over Suarez.
Anno 2009?
pi_72201170
Dit weekend wel een mooi potje overigens, Milan - Inter.
Denk niet dat Sneijder al een hele wedstrijd mee doet maar wel een gedeelte denk ik.
Wordt ook pas de eerste echte wedstrijd voor zowel Huntelaar als Sneijder.
Komt het nog op Sport1 eigenlijk ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72201288
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef stefan92 het volgende:

[..]

Wat is dan wel wereldklasse? van Persie heeft een geweldige trap (er wordt ook veel gescoord uit zijn vrije trappen en corners), goed spelinzicht en qua techniek zeker ook één van de beste, loopacties zijn ook prima (is alleen niet echt snel) en kan tegenwoordig ook met zijn rechterbeen scoren. Maar als je alleen Messi, C.Ronaldo en Kakį wereldklasse vindt dan ben ik het er wel mee eens, anders niet. Maar je vindt Robben dus blijkbaar wel wereldklasse en van Persie niet.
Dat dus.
En Robben is net als Ronaldo en Messi een klassieke speler die in zijn eentje een wedstrijd kan doen beslissen met zijn acties.
Acties die Van Persie niet in zich heeft.
Alleen jammer genoeg is Robben veel vaker geblesseerd dan Ronaldo en Messi.
pi_72201658
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef Pedroso het volgende:
Dit weekend wel een mooi potje overigens, Milan - Inter.
Denk niet dat Sneijder al een hele wedstrijd mee doet maar wel een gedeelte denk ik.
Wordt ook pas de eerste echte wedstrijd voor zowel Huntelaar als Sneijder.
Komt het nog op Sport1 eigenlijk ?
Yep.

Wordt hopelijk een fantastische speeldag met Manchester-Arsenal eerder op de dag.
pi_72201926
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Yep.

Wordt hopelijk een fantastische speeldag met Manchester-Arsenal eerder op de dag.
Mooi, jammer dat ze de rechten voor de Duitse competitie nog niet hebben, dan had je Bayern - Wolfsburg er ook nog tussen.
Aan de andere kant misschien maar goed ook, denk niet dat iedereen in mijn omgeving het waardeert als ik de hele dag voor de tv hang.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72202123
Overigens Robben voor 25 Miljoen Euri naar Bayern.
Die is dus volgens een aantal onder ons ook mislukt bij Real.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72206318
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef lumni het volgende:
Ja want fans van Real lijken me echt kenners van voetbal.

Als je fan bent van Real staat bijna vast dat je geen flauw benul hebt van hoe voetbal werkt. Hoe kan je een club met een dergelijk beleid nou serieus nemen.
Real fans geen voetbal kenners Wordt steeds gekker hier

Sneijder heeft net als Robben en Van Persie gewoon het probleem dat ze te vaak geblesseerd zijn om door te breken al hebben Van Persie en Robben wel laten zien dat ze geweldig kunnen voetballen en Sneijder alleen in de Nederlandse competite

Van Bommel is natuurlijk gewoon een hele goede voetballer maar dat moet ook wel als je zo'n CV hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:34:17 #290
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72206371
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef lumni het volgende:
Als je fan bent van Real staat bijna vast dat je geen flauw benul hebt van hoe voetbal werkt. Hoe kan je een club met een dergelijk beleid nou serieus nemen.
Wat een vage redenatie
pi_72206404
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef Pedroso het volgende:
Overigens Robben voor 25 Miljoen Euri naar Bayern.
Die is dus volgens een aantal onder ons ook mislukt bij Real.
Eerst zien maar dan geloven.

Maar als dat zo is dan geldt ongeveer het zelfde dan Sneijder met het verschil dat hij veel meer heeft laten zien en al van een Europese topclub af kwam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72207389
Ach het feit dat een trainer als Mourinho Sneijder er graag bij wil hebben zegt mij meer dan de mening van een aantal zogenaamde "voetbalkenners". Sneijder is absoluut een speler die bij de top hoort en het niveau van Inter gaat hij ook makkelijk redden. Real kan hij ook aan en hij kan nog groeien want zo oud is hij nog niet.

En dat gelul van dat hij minimaal 1 balaanname nodig heeft welke voetballer van wereldklasse heeft dat niet dan. Alsof Kaka alles met 1x raken doet. Tuurlijk is Kaka beter dan Sneijder maar we moeten niet net doen alsof Sneijder een middelmatige voetballer is.

off En van Bommel wereldklasse
pi_72207510
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef carloz187 het volgende:
Ach het feit dat een trainer als Mourinho Sneijder er graag bij wil hebben zegt mij meer dan de mening van een aantal zogenaamde "voetbalkenners". Sneijder is absoluut een speler die bij de top hoort en het niveau van Inter gaat hij ook makkelijk redden. Real kan hij ook aan en hij kan nog groeien want zo oud is hij nog niet.

En dat gelul van dat hij minimaal 1 balaanname nodig heeft welke voetballer van wereldklasse heeft dat niet dan. Alsof Kaka alles met 1x raken doet. Tuurlijk is Kaka beter dan Sneijder maar we moeten niet net doen alsof Sneijder een middelmatige voetballer is.

off En van Bommel wereldklasse
Niets aan toe te voegen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72207517
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef carloz187 het volgende:
En dat gelul van dat hij minimaal 1 balaanname nodig heeft welke voetballer van wereldklasse heeft dat niet dan.
Xavi, Iniesta en in ons eigen land Van der Vaart om maar een paar voorbeelden te noemen.
pi_72207638
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Xavi, Iniesta en in ons eigen land Van der Vaart om maar een paar voorbeelden te noemen.
Ja, Kaka is ook maar een miezerig voetballertje. Eenmaal raken is zijn specialiteit ook niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72207730
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ja, Kaka is ook maar een miezerig voetballertje. Eenmaal raken is zijn specialiteit ook niet.
Kaka heeft natuurlijk veel meer loopvermogen, snelheid, techniek passeeracties, etc. Die teert niet grotendeels op z'n schoten van afstand. Maar ik ben het wel met je eens dat ik liever een type van der Vaart zou zien achter Benzema, Ronaldo en Robben/ Ribery dan een type Kaka.
pi_72207776
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Xavi, Iniesta en in ons eigen land Van der Vaart om maar een paar voorbeelden te noemen.
Xavi en Iniesta zijn idd beter dan Sneijder maar ook die doen niet alles met 1x raken. Hun handelingssnelheid is wat sneller maar dat is geen schande.
En van der Vaart blinkt ook zeker niet uit op gebied van handelingssnelheid. Ik meen mij ook te herinneren dat hij vorig jaar erg weinig speelde en ze van hem nog sneller afwilde dan van Sneijder en daar komt bij dat Sneijder nu nog geen club heeft. Dus laat de feiten spreken ipv je eigen mening zou ik zeggen.
pi_72208374
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef carloz187 het volgende:
Ik meen mij ook te herinneren dat hij vorig jaar erg weinig speelde
Veelal als invaller, maar toch 32 wedstrijden.
quote:
en ze van hem nog sneller afwilde dan van Sneijder en daar komt bij dat Sneijder nu nog geen club heeft.
Zijn vrouw wordt behandeld voor borstkanker in Madrid, kan me voorstellen dat hij geen haast heeft.
quote:
Dus laat de feiten spreken ipv je eigen mening zou ik zeggen.
Zo kun je feiten in ieders voordeel laten spraken. Van der Vaart is (reserve)aanvoerder bij Oranje, heeft bewezen een topspeler te zijn in zowel de Bundesliga en Eredivisie (Sneijder alleen Eredivisie), etc.
pi_72209114
Van der Vaart 272 wedstrijden - 123 goals
Sneijder 223 wedstrijden - 66 goals

Sneijder is wel 16 maanden jonger maar als je scorend vermogen zoekt ga je gewoon voor Van der Vaart en hij heeft zich inderdaad ook in de Bundesliga bewezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72210280
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef SCH het volgende:
Vroeger waren spelers bij als ze naar Inter Milan mochten.
Die club bestaat niet.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_72210353
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Vaart 272 wedstrijden - 123 goals
Sneijder 223 wedstrijden - 66 goals

Sneijder is wel 16 maanden jonger maar als je scorend vermogen zoekt ga je gewoon voor Van der Vaart en hij heeft zich inderdaad ook in de Bundesliga bewezen
Van der Vaart heeft natuurlijk ook weleens in de spits gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')