Reporting for duty, Sir!quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
voor in de OP
# Waar we Debbie_19 haar billen willen zien!
misschien ook ff aanpassen, aangezien het geen maandag meer isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
voor in de OP
# Waar we Debbie_19 haar billen willen zien!
koffie halenquote:
debbie faalt met de OPquote:
iedereen faalt met de OP tegenwoordigquote:
jij faalde de eerste keer met theoriequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
iedereen faalt met de OP tegenwoordig
is gewoon een failquote:
yoyo, wassup gangstah ? alluz ghoed? ju wait tog ?? Gquote:
nou heel goed hoor meissiequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Debs
[ afbeelding ]
moet zijn
[ code verwijderd ]
Wassaaawp my Texas Ghetto Pimpah, How ya doin' ya thing?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yoyo, wassup gangstah ? alluz ghoed? ju wait tog ?? G
Jaja....quote:
Ima doin fine, howz it hanging wit urs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wassaaawp my Texas Ghetto Pimpah, How ya doin' ya thing?
Major failquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Debs
[ afbeelding ]
moet zijn
[ code verwijderd ]
quote:
That du shit nigga, been pimpin da horze's with ya lasso?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ima doin fine, howz it hanging wit urs?
Massssolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar een introductie bijeenkomst..laturrsss
Laterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hallo..praat geen aapsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
That du shit nigga, been pimpin da horze's with ya lasso?
Daaaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb em nu tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij faalde de eerste keer met theoriesorry
klopt, wie faalt niet meer met de OP
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry, hoi debsie wat las ik nou ga jij foto van je billen posten
mooi voor in de Opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry, hoi debsie wat las ik nou ga jij foto van je billen posten
De aanhouder wintquote:
Was het lekker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
Pff had gister niet tot 1:00 moeten blijven bij het meissie
Ben nu nog moe
1 van haar kinderen is ziek..tenminste gister welquote:
pfffquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
Pff had gister niet tot 1:00 moeten blijven bij het meissie
Ben nu nog moe
Basisschool gesprekkenquote:
owquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 van haar kinderen is ziek..tenminste gister wel
Gelukkig zijn jullie erg volwassenquote:
heb jij dr adres ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe mijn naam er ook maar bij!
Ergens in enschede...doe maar gewoon aan Logi..dan komt het wel aanquote:
Heul welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie erg volwassen
en dat zal die bezoringsservice kennenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ergens in enschede...doe maar gewoon aan Logi..dan komt het wel aan
Jah dat lukt vast welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en dat zal die bezoringsservice kennen
ik zie ze al staan:
Pakket voor ene Logi in enschede....![]()
Ik heb gvd nog veeeeeeeeel minder zin ja!quote:
quote:
Hehe.. ach nie zeikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veeeeeeeeel minder zin ja!![]()
Net eerste fysio gehad, doet fucking fucking fucking pijn...
p.s
Mogguh!
Dr.Droxz neem ik aan toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Mogguh!
Niet zeiken, niet zeiken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. ach nie zeiken!
Het moet er beter van worden hahah!
Zijn andere account is stukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dr.Droxz neem ik aan toch?
Ben je aan het klonen jonge
Hoe gaat het met je pols btw?
Dude, zo vroeg al? Ongekendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Mogguh!
Nee hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet zeiken, niet zeiken...
Zullen we van pols ruilen dan?
Ieman vond het leuk om te proberen mijn wachtwoord te raden,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dr.Droxz neem ik aan toch?
Ben je aan het klonen jonge
Hoe gaat het met je pols btw?
Hoi luie donderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen party people
alles goed met iedereen .
Had om 08:00 al fysio jaquote:
GADVER!quote:
Wacht, ik heb een leuke foto... zal ik jullie eens vrolijk mijn pols incl. hechtingen laten zien, of is dat te erg?...quote:
kan je weer al je posts opnieuw makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ieman vond het leuk om te proberen mijn wachtwoord te raden,
toen is mijn wachtwoord gereset... naar een maila dres wat niet meer bestaat
Die admins hier zitten lekker aan hun sjonnie te trekken,
want die geven geen antwoord op mail... dan maar een nieuw account
Ik kom hier niet om in de dag top10 te komen hoor hahahahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kan je weer al je posts opnieuw maken
maar mogge drox
naast je pols zijnde alles goed ?
Was ook meer een grapje hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
zo inmiddels op het werk
van mij mag je dat in een spoiler zetten hoor droxz, ik kan gewoon echt niet tegen dat soort dingen ha ha
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
zo inmiddels op het werk
van mij mag je dat in een spoiler zetten hoor droxz, ik kan gewoon echt niet tegen dat soort dingen ha ha
nee jongens niet zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dnek het wel anders blijf je niet tot 1:00
quote:
"filmpje kijken", dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee jongens niet zo
maar goed, planning was tot 23:00 maar jah, nog filmpje opgezet
Maar de vermoeidheid komt meer door de slaapschema van afgelopen week
Willen wij het zien..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was ook meer een grapje hoor
En zet die foto's van mijn pols, als iemand daar om vraagt (die foto's dan), altijd netjes in een spoiler![]()
Mogguh draakje!
Lol okequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ieman vond het leuk om te proberen mijn wachtwoord te raden,
toen is mijn wachtwoord gereset... naar een maila dres wat niet meer bestaat
Die admins hier zitten lekker aan hun sjonnie te trekken,
want die geven geen antwoord op mail... dan maar een nieuw account
Ja hoor, geen bloed ofzo, alleen een iets dikker pols met wat hechtigen die je amper zietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Willen wij het zien..
Nee wacht andere vraag is het te handelen op een nchetere maag in de vroege ochtend?!
Ongekend zegquote:
+quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm de bips van debbie!
Ik gemailt naar: danny@fok.nl, breuls@fok.nl, forum@fok.nl en frontpage@fok.nl...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol oke
Snakey reageert meestal wel, of spammen naar forum@fok.nl werkt ook altijd
Maarja nieuw account is ook leuk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Hoi iedereen!!!
Ben alleen bang dat ik weinig zal posten, van de wk een halve waarschuwing gehad nl.![]()
Maar ik lees alles wel mee hooooor![]()
![]()
Mijn arme kind ligt thuis alleengelukkig hoef ik maar tot 12u
Een waarschuwing?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Hoi iedereen!!!
Ben alleen bang dat ik weinig zal posten, van de wk een halve waarschuwing gehad nl.![]()
![]()
Hey logiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Hoi iedereen!!!
![]()
Mogguh!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Hoi iedereen!!!
![]()
Hehe...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Nu droxz, kom op met de pics.
En droxz, Far Cry is binnen
Nu nog tijd vinden om te gamen
Even kaartje halen beneden, en even online zettenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
Nu droxz, kom op met de pics.
En droxz, Far Cry is binnen
Nu nog tijd vinden om te gamen
Lol dan mogen ze je gewoon nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik gemailt naar: danny@fok.nl, breuls@fok.nl, forum@fok.nl en frontpage@fok.nl...
Na 4 dagen geen 1 reactie gehad
Dan maar opnieuw...
Ze mogen me echt niet nee, ik mag hun ook niet... dus ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol dan mogen ze je gewoon niet
Danny reageert via PM gelijk en forum@fok.nl moet je gewoon spammen (elke dag opnieuw sturen) en dat werkt ook
BWhehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep in de trant van " I hope youre not posting on that' ...
Allemaal FC2ers hieroquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Even kaartje halen beneden, en even online zetten
p.s heb gisteren stiekem al even gespeeld.
oja, gisteren lag de ams-ix er even uit he
Erg he... nou schijn ik wel wat aan mijn "dag" te hebben... ofzo....quote:
had ik gelezen jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Even kaartje halen beneden, en even online zetten
p.s heb gisteren stiekem al even gespeeld.
oja, gisteren lag de ams-ix er even uit he
Jammerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep in de trant van " I hope youre not posting on FOK!' ...
Doen ze dat danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mogen me echt niet nee, ik mag hun ook niet... dus ...![]()
Dan moeten ze niet zeuren dat ik een nieuw account aanmaak toch?
Ik vind hem er wel mooi uitzien, alleen de gameplay....quote:
Dan doen ze zelf ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mogen me echt niet nee, ik mag hun ook niet... dus ...![]()
Dan moeten ze niet zeuren dat ik een nieuw account aanmaak toch?
Nog niet, we zullen zien... wie weet krijg ik volgend jaar een mailtje terugquote:
Yeah right... maar wanneer moet je weer beginnen met werk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he... nou schijn ik wel wat aan mijn "dag" te hebben... ofzo....
Goeie morgen dracuslettetjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
zo 1 account weer bijgewerkt nu op naar de volgende
vrees dat daar meer werk in zit
maar dan heb ik tenminste wel wat te doen
Ja er zijn een paar minpuntjes aan de game..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel mooi uitzien, alleen de gameplay....
Vind COD4 toch beter hoor![]()
(gisteren ook maar even "getest")
Wuahha... ach zoals ze zeggen beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog niet, we zullen zien... wie weet krijg ik volgend jaar een mailtje terug
was iemand die vond Moh serrie beter dan codquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel mooi uitzien, alleen de gameplay....
Vind COD4 toch beter hoor![]()
(gisteren ook maar even "getest")
typ je reply eerst in notepad en dan ctrl-c/ctrl-v ofzo en dan op invoeren klikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep in de trant van " I hope youre not posting on that' ...
dat ben ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was iemand die vond Moh serrie beter dan cod
Tempting isn't it?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef Logician het volgende:
oh kut ik ging NIET posten dat was het
quote:
Heb nooit MoH echt gespeeld..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ben ikalthans allied assault en de addons
nah had laatst ook nog met noob collega overquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:
Sof vond ik ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb nooit MoH echt gespeeld..
Meer Soldier Of Fortune & Call Of Duty series en natuurlijk Counter-strike
Inderdation, hulde voor dat spelquote:
ik heb nog een tijdje mohaa in clanverband gespeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hax0rquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje mohaa in clanverband gespeeld
toffe game..totdat ik uit de clan gekicked werd
Ik heb het over online multiplayer aspect he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sof vond ik ook tegenvallen.
Been eraf schieten enzo was ff leuk, daarna was het de normaalste zaak van de game
source!quote:
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeftquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, hulde voor dat spel
Was je te proquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje mohaa in clanverband gespeeld
toffe game..totdat ik uit de clan gekicked werd
Nee man: Tactical Opsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb nooit MoH echt gespeeld..
Meer Soldier Of Fortune & Call Of Duty series en natuurlijk Counter-strike
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeft
Cod heeft gewoon ijzersterk verhaallijn vind ik. En vind ook dat je echt in de actie getrokken word. Uitdrukking op de gezichten enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb het over online multiplayer aspect he..
CoD is wel het enige spel waar ik de single player heb gespeelt zeg maar
(Far Cry not buiten gesloten)
Haha nee.. das tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeft
Source heb ik niet meer...Mijn oldschool account is gehackedquote:
quote:
Operation Flashpoint en Action Quake mogen we niet vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en niet vergeten...
Battlefield heb ik ook wel van genoten..
Ik heette altijd kamikaze indo en vloog ik als chinees met vliegtuig op zon basis
Enne Americas Army
Ook hele toffe gratis game..
Oh zoveel shooters gespeeld eigenlijk
eigenlijk wel... we hadden een idiote belgische clanleider... en die gast zat te zeiken als er iemand niet riep wanneer hij gefragged werd... dus ik loop achter hem aan een trap op... kom ik om het hoekje zie ik hem daar dood liggen... en ik daarna.....quote:
Ik heb beide..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Source heb ik niet meer...Mijn oldschool account is gehackedspeel nu alleen 1.6 af en toe
BF2 was wel ok en AA was eigenlijk ook wel vet iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en niet vergeten...
Battlefield heb ik ook wel van genoten..
Ik heette altijd kamikaze indo en vloog ik als chinees met vliegtuig op zon basis
Enne Americas Army
Ook hele toffe gratis game..
Oh zoveel shooters gespeeld eigenlijk
Succesquote:
quote:
Wuahah!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eigenlijk wel... we hadden een idiote belgische clanleider... en die gast zat te zeiken als er iemand niet riep wanneer hij gefragged werd... dus ik loop achter hem aan een trap op... kom ik om het hoekje zie ik hem daar dood liggen... en ik daarna.....
dus ik vond dat hij iig het goede voorbeeld moet geven... 10 sec later was ik kicked from TS and the server![]()
Werk, werk... wat roep jij nou voor enge dingen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeah right... maar wanneer moet je weer beginnen met werk?
quote:
Haha ja BF2 is wel lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
BF2 was wel ok en AA was eigenlijk ook wel vet idd
BCC, mag ik u bij deze feliciteren met u eerste lange kwaliteitspost!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eigenlijk wel... we hadden een idiote belgische clanleider... en die gast zat te zeiken als er iemand niet riep wanneer hij gefragged werd... dus ik loop achter hem aan een trap op... kom ik om het hoekje zie ik hem daar dood liggen... en ik daarna.....
dus ik vond dat hij iig het goede voorbeeld moet geven... 10 sec later was ik kicked from TS and the server![]()
Hallo je vergeet er 1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Operation Flashpoint en Action Quake mogen we niet vergeten natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah!
Ook echt moeten zeggen als je gefragged ben![]()
Bedoel dat zie je in console.. beetje jammer stelletje falerts
Jah is grappig..quote:
Ik heb zeker 6 jaar zitten CSén jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Cod heeft gewoon ijzersterk verhaallijn vind ik. En vind ook dat je echt in de actie getrokken word. Uitdrukking op de gezichten enzo.
MOHaa heb ik ook gespeeld, vooral landing op normandie vond ik een gaaf level. Toch heeft cod dit level weer ruim overtroffen.
Counter strikes was voor mietjes
Echte gasten speelde tactical ops
MOH:AAquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BCC, mag ik u bij deze feliciteren met u eerste lange kwaliteitspost!
Serieus, over welk spel hebben we het?
Ja.. check je mapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet de locatie en waar de opp. zit
echt niet! briljant spel., vooral deel2quote:
Dude heb jij tijd te veel ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah is grappig..
Ik heb het uitgespeeld in co-op met vriend van mij via xbox live..
Echt een heerlijk over de top game
Ik speel vanaf 1.1...in 't begin nog wel eens meegedaan met toernooien op Drome en Regroup enzo...hoogste plaats was kwartfinalequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb zeker 6 jaar zitten CSén ja
(vanaf eerste beta, en daarvoor action quake2... die later dus CS hebben gemaakt)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BCC, mag ik u bij deze feliciteren met u eerste lange kwaliteitspost!
Serieus, over welk spel hebben we het?
whatevahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja die is cool
Ps. Rapid waters btw
Hij heeft net een week vakantie gehad ;')quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude heb jij tijd te veel ofzo
Hij is toch vrij nieuw?
Nieuw...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude heb jij tijd te veel ofzo
Hij is toch vrij nieuw?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt niet! briljant spel., vooral deel2
lekker snipers kniven in de bergen
Nobody steals our chicks... and lives!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hallo je vergeet er 1
"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum. "
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whatevah![]()
is ong 7 jaar geleden voor me!
ja laten we maar weer over jouw billen beginnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:gister hebben we het toch al de HEULE ochtend over games gehad
Oh ja, we gingen 't vandaag over jouw achterwerk hebben en de pics daarvan enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:gister hebben we het toch al de HEULE ochtend over games gehad
Nee verstandig van je, gewoon afwachten wat de bedrijfsarts gaat zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Werk, werk... wat roep jij nou voor enge dingen!
Eerst even fysio, donderdag weer. Heb nu ook veel pijn,
en met deze pijn ga ik niet werken![]()
Moet over 2 weken bij de bedrijfsarts zijn, we zien het wel....
Nee alleen over fablequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:gister hebben we het toch al de HEULE ochtend over games gehad
En nu weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:gister hebben we het toch al de HEULE ochtend over games gehad
Oke oke okequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nieuw...
Hijs al bijna 2 weken oud.. nog 3 dagen ofzo
Enne ik had vakantie he..
Eerst foto'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja laten we maar weer over jouw billen beginnen
Dude neejquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen 't vandaag over jouw achterwerk hebben en de pics daarvan enzo
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja laten we maar weer over jouw billen beginnen
t is nu de oldschool gamesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:gister hebben we het toch al de HEULE ochtend over games gehad
Make up your mind...'t is 't een of 't anderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Laat maar danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Make up your mind...'t is 't een of 't ander
hail to the king babyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nobody steals our chicks... and lives!!
Hear Hearquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is nu de oldschool games
we kunnen het ook over je ass hebben als je dat liever hebt?
Jongens wie wil het over debbie der billen hebben raise your hands
Op zich wel, voel me vrij fit vandaagquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Aaaightquote:
Oke ik twijfelde evenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Op zich wel, voel me vrij fit vandaag
ok okquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
Bekijk dit niet als je niet tegen hechtingen kan!
Het valt echt mee, geen bloed, je ziet eigenlijk erg weinig... maar een waarschuwing plaatsen we altijd netjes.Valt zeker meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt toch best mee?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Pas op met slechte maag!
Je ziet geen bloed ofzo hoor, je ziet eigenlijk geen moer... maar tochIK had erger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
fosho!quote:
Past mooi naast die andere die je rechts aan de zijkant zietquote:
quote:
Not too bad iddquote:
Reclame? Zie ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Past mooi naast die andere die je rechts aan de zijkant ziet
Zie je, het valt wel mee... alleen de consequenties he...quote:
Die zijn dan weer behoorlijk jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je, het valt wel mee... alleen de consequenties he...
details.. details...
nee, andere littekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Reclame? Zie ik nietHeb Ad Block Plus met mijn Firefox
Pas op met slechte maag!
Je ziet geen bloed ofzo hoor, je ziet eigenlijk geen moer... maar tochOooow ik denk we krijgen echt iets engs te zien! Valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Toevallig niet Stigmata?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee, andere litteken
Er zit er rechts van mijn pols nog 1, die is van de vorige operatie.
dat was het mooiste van het spel...quote:
Ook een super spelquote:
Jah fijn zal het niet zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je, het valt wel mee... alleen de consequenties he...
details.. details...
Ik heb het aankomende weekend dus ook een LANquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wij hebben trouwens komend weekend een oldskool lan met duchunt en alles
en een ut99 compo
Geniaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was het mooiste van het spel...
en in DN TTK (time to kill) zag je in een kamer ook nog het pakje van lara croft hangen...
en als je dan de use button gebruikte op een payphone hoorde je een vrouw kreunen en dan zei de king:
lara is that you?
Een LAN is altijd leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb het aankomende weekend dus ook een LAN
Een LAN waar ik niet kan gamen
Ben goed opweg zullen we maar zeggen, nu alleen die fucking (minimaal) 7 maanden fysioquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow ik denk we krijgen echt iets engs te zien! Valt mee
toch ook niet in sprundel he ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hoiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
zo zijn we weer 3 kwartier verder , koude koffie , maar wel een tevreden gebruiker![]()
Hoi runx kom je ons nou vertellen dat je hebt gewerktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
zo zijn we weer 3 kwartier verder , koude koffie , maar wel een tevreden gebruiker![]()
Ik wil er eigenlijk een osdorp logo hebbenquote:
Hey runxquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen aan iedereen die ik geen goedemorgen heb gewenst![]()
1 keer per jaar smoke ik hash, whiskey gaat mee... gaat dus een LAM party worden voor mijquote:
kan je al je games deinstalleren en je harddisk volgooien met pron van de restquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
over een paar maanden organiseer ik er weer 1quote:
Nee, daar hebben we het volgens mij al eens over gehad.quote:
heb zaterdag nog een neiuwe teraschijf gekocht voor m`n nieuwe SATA2 Hotswapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je al je games deinstalleren en je harddisk volgooien met pron van de rest
ja ik snap het ook niet , volgens mij miscommunicatie in het bedrijf ? dat ze allochtonen laten werken schandequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi runx kom je ons nou vertellen dat je hebt gewerkt?
Aaaightquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
over een paar maanden organiseer ik er weer 1
ik heb de trauma heliocpter al laten circelen boven 010quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 keer per jaar smoke ik hash, whiskey gaat mee... gaat dus een LAM party worden voor mij
Whahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk een osdorp logo hebben![]()
Eerste outlines staan al...
Ook niet verkeerd tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1 keer per jaar smoke ik hash, whiskey gaat mee... gaat dus een LAM party worden voor mij
MOooooOOOoOOOOoooozzie , mijn smilequote:
Ik zou klagen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik snap het ook niet , volgens mij miscommunicatie in het bedrijf ? dat ze allochtonen laten werken schande
hahahahhahahaha WTF!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1 keer meegemaakt, tijdens Regroup, dat er een gast serieus zat te rukken in de zaal...en dan ook nog niet eens op porno, maar op X-Men...Mystique
*fap* *fap* *fap*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1 keer meegemaakt, tijdens Regroup, dat er een gast serieus zat te rukken in de zaal...en dan ook nog niet eens op porno, maar op X-Men...Mystique
entree is 20 eurootjes voor 47 uurquote:
hash ? ik vind wiet lekkerderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de trauma heliocpter al laten circelen boven 010
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je al je games deinstalleren en je harddisk volgooien met pron van de rest
t is een bepaalde sfeer en diep gevoel een gevoel dat terug gaat tot in the oldschoolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk een osdorp logo hebben![]()
Eerste outlines staan al...
x-men x-menquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
DUde iewwwwwquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Droxz.nl pakt alvast zijn rocketlauncher inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de trauma heliocpter al laten circelen boven 010
NEEEEE, zeg dat je liegtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben goed opweg zullen we maar zeggen, nu alleen die fucking (minimaal) 7 maanden fysio![]()
Past mooi bij dat andere litteken zullen we maar zeggen....
Je/ik moet er maar om lachen, wat moet je anders?quote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha
Vorige lan had ik een dataverkeer van 4 a 5 terrabite ofzo, lan kaartje stond standaard op 100% te draaien, ze vinden mijn games, muziek en films wel relaxt volgens mij
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha
Vorige lan had ik een dataverkeer van 4 a 5 terrabite ofzo, lan kaartje stond standaard op 100% te draaien, ze vinden mijn games, muziek en films wel relaxt volgens mij
Had ik hier net ook, even foto zoeken en online pleuren, bakkie koffie... 2 pagina's verder!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
heb ik hier de mail bijgewerkt zitten jullie alweer 2 pagina's verder
quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je/ik moet er maar om lachen, wat moet je anders?
na natuurlijk. ik heb hem gelijk opgeslagen in zon box,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |