Ik heb het over online multiplayer aspect he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sof vond ik ook tegenvallen.
Been eraf schieten enzo was ff leuk, daarna was het de normaalste zaak van de game
source!quote:
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeftquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, hulde voor dat spel
Was je te proquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje mohaa in clanverband gespeeld
toffe game..totdat ik uit de clan gekicked werd
Nee man: Tactical Opsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb nooit MoH echt gespeeld..
Meer Soldier Of Fortune & Call Of Duty series en natuurlijk Counter-strike
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeft
Cod heeft gewoon ijzersterk verhaallijn vind ik. En vind ook dat je echt in de actie getrokken word. Uitdrukking op de gezichten enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb het over online multiplayer aspect he..
CoD is wel het enige spel waar ik de single player heb gespeelt zeg maar
(Far Cry not buiten gesloten)
Haha nee.. das tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas alleen iets minder als je bloedeigen vader die er aan verslaafd is het aan je zoontje van toen 11jr geeft
Source heb ik niet meer...Mijn oldschool account is gehackedquote:
quote:
Operation Flashpoint en Action Quake mogen we niet vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en niet vergeten...
Battlefield heb ik ook wel van genoten..
Ik heette altijd kamikaze indo en vloog ik als chinees met vliegtuig op zon basis
Enne Americas Army
Ook hele toffe gratis game..
Oh zoveel shooters gespeeld eigenlijk
eigenlijk wel... we hadden een idiote belgische clanleider... en die gast zat te zeiken als er iemand niet riep wanneer hij gefragged werd... dus ik loop achter hem aan een trap op... kom ik om het hoekje zie ik hem daar dood liggen... en ik daarna.....quote:
Ik heb beide..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Source heb ik niet meer...Mijn oldschool account is gehackedspeel nu alleen 1.6 af en toe
BF2 was wel ok en AA was eigenlijk ook wel vet iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja en niet vergeten...
Battlefield heb ik ook wel van genoten..
Ik heette altijd kamikaze indo en vloog ik als chinees met vliegtuig op zon basis
Enne Americas Army
Ook hele toffe gratis game..
Oh zoveel shooters gespeeld eigenlijk
Succesquote:
quote:
Wuahah!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eigenlijk wel... we hadden een idiote belgische clanleider... en die gast zat te zeiken als er iemand niet riep wanneer hij gefragged werd... dus ik loop achter hem aan een trap op... kom ik om het hoekje zie ik hem daar dood liggen... en ik daarna.....
dus ik vond dat hij iig het goede voorbeeld moet geven... 10 sec later was ik kicked from TS and the server![]()
Werk, werk... wat roep jij nou voor enge dingen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yeah right... maar wanneer moet je weer beginnen met werk?
quote:
Haha ja BF2 is wel lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
BF2 was wel ok en AA was eigenlijk ook wel vet idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |