Ga je is inlezen, nieuweling!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Ben je al aan het brainstormen voor een andere motor?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:01 schreef Cageon het volgende:
cocktailprikker bedankt
Vraag me alleen af in hoeverre die broek bescherming bied
lijkt op de stof van een zomerjas (en dan niet eentje die bedoeld is voor motor rijden)quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:40 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben ikookhier en ga dit topic volgen om dat het zo grappig isEn voor de banen
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
Al telang niet meer gepost hier, maar hoorde al van Cageon dat ik niet veel gemist had
. Gister terug gekomen uit China, voor die tijd geen leven door mn portfolio wat ik op mn vluchtdag naar China pas heb opgestuurd
. Volgende week weet ik daar meer van
![]()
China was super relaxd, vooral de mensen in Chongqing, die zien niet zo vaak een blank iemand van 2 meer ofzo. You so handsome, you so gentle, you so kind
. Voor de rest, super mooie tijd in Chongqing gehad, en Shanghai was ook heel relaxd. Nog een maatpak laten maken voor 50 euro, binnen 24 uur klaar
. En een paar keer een maasage gehad, 2 uur voor 5 euro
.
Hier op de heenweg naar Chongqing, dit was nog op- shanghai vliegveld
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
Chinees eten, varkenspiemel enzo:
[ afbeelding ]
Slang (was erg lekker overigens):
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
Maar zo aten we het merendeel van de tijd, gewoon zo'n grote draaischijf in het midden, met eten wat je eraf pakt, wel erg spicy vaak. Vooral in Chongqing. Somminge mensen konden dat niet echt handelen:
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar uiteraard werken de nederlanders hard![]()
[ afbeelding ]
Quad rijden op de kermis:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk viel het zadel eraf, en zat het stuur scheef![]()
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
Stukje van de skyline van Chongqing:
[ afbeelding ]
Stappen was ook altijd mooi, we werden vaak wel als VIP behandeld, vooral als je 2 meter bent, altijd in private clubs. Ging die dude's weg vrouwtjes halen, kwamen ze met een paar van die vrouwtjes aan, gingen ze weer nieuwe halen. Super vaag allemaal. Maar wel gezellig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sigaartje en cocktail op goed 400 meter, hoogste club ter wereld:
[ afbeelding ]
Zon nieuw gebouw, 493 meter ofzo. Nog in de top geweest, over een glazen tunnel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met de Maglev door shanghai![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net geen 3 weken, zit er nu wel aan te denken om stage te gaan doen in Azië. Maar niet in China, beter in Japan, die zijn iig nog innovatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest eigenlijk
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Net geen 3 weken, zit er nu wel aan te denken om stage te gaan doen in Azië. Maar niet in China, beter in Japan, die zijn iig nog innovatief.
Ik deed een project voor Lifan, die kopieerden echt gewoon, gelukkig had ik een vrij project, nouja het moest een scooter worden over 5 jaar voor de rest moest je het zelf weten....
Maar die arbeiders daar, dat was wel sick, vooral de motortestruimte, echt van die donkere hokken geen isolatie, zon gevangenis achtig iets. Stond helemaal blauw daar, muren helemaal zwart, was echt sick...
Propaganda op de muren, One who earns money in China is a winner, one who earns money overseas is a hero. We will lose hundreds of jobs without strict management. En nog een stuk of 30....
Vrouwtje wat naast met loopt was onze tolk:
[ afbeelding ]
Werkruimte van ons![]()
[ afbeelding ]
Paar schetjes van me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese vrouwtjes is altijd wel grappig trouwens, you so handsome, you so kind, you so gentle, you so tall. Goed voor je zelfvertrouwen
Varkenspeimol nee, krokkodil jahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:27 schreef -XX- het volgende:
Snelwagen!![]()
Mooie dat cultuur verschil denk!?
Alleen heb jij ook varkenspiemels en krokodillen voeten gegeten!?
Tsja, de chinezen spreken massaal geen Engels, kon me goed redden daar. Zelfs een keer de hele avond met de manager van de club gedronken op zijn kosten, met zn 5'en de hele tijd bestellen op zn kosten. Die dude sprak geen woord engels. Stonden uiteindelijk wel achter de draaitafels met die gast....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat proberen ze je in Japan ook duidelijk te maken, alleen spreekt daar zo'n 95% als het niet meer is geen Engels
Hou daar maar wel rekening mee, kan dus wel lastig zijn om je daar te redden zonder Japans te spreken
Nou ik hou het liever gewoon bij de hollandse tartaartjes, biefstuk en kipfileetjes...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Geerd het volgende:
Wou net zeggen gaat toch geen piemel eten man, ligt voor -xx- misschien anders maar:P
Ik ben maar een paar dagen in Tokyo geweest (2 dagen effectief), maar denk wel dat je je daar een half jaar kan vermaken hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tsja, de chinezen spreken massaal geen Engels, kon me goed redden daar. Zelfs een keer de hele avond met de manager van de club gedronken op zijn kosten, met zn 5'en de hele tijd bestellen op zn kosten. Die dude sprak geen woord engels. Stonden uiteindelijk wel achter de draaitafels met die gast....
Maar taal blijft in Azië wel een probleem ja, al spreken ze bij een groot bedrijf altijd wel Engels....
Maar jij was in Tokyo geweest ofniet? Is dat wat voor een half jaar denk je?
Ik ook wel, alleen kan ik absoluut niet tekenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:42 schreef ikookhier het volgende:
SnelwagenWelkom terug
goed bezig ,Wil ook wel zoeen tekentripje
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/70427.htmlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef Cageon het volgende:
rib, jij bent goed met photoshop
Ik heb een roadrunner plaatje, maar ik wil hier een vector graphics plaatje van maken.
Toevallig tips?
O wachtquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Ben er trouwens achter dat ik echt moet leren photoshoppen
Met poging tot grabje over je dochter kom ik niet verder dan dit
Tofjensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
Al telang niet meer gepost hier, maar hoorde al van Cageon dat ik niet veel gemist had
. Gister terug gekomen uit China, voor die tijd geen leven door mn portfolio wat ik op mn vluchtdag naar China pas heb opgestuurd
![]()
China was super relaxd, vooral de mensen in Chongqing, die zien niet zo vaak een blank iemand van 2 meer ofzo. You so handsome, you so gentle, you so kind
. Voor de rest, super mooie tijd in Chongqing gehad, en Shanghai was ook heel relaxd. Nog een maatpak laten maken voor 50 euro, binnen 24 uur klaar
.
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
Maar zo aten we het merendeel van de tijd, gewoon zo'n grote draaischijf in het midden, met eten wat je eraf pakt, wel erg spicy vaak. Vooral in Chongqing. Somminge mensen konden dat niet echt handelen:
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stappen was ook altijd mooi, we werden vaak wel als VIP behandeld, vooral als je 2 meter bent, altijd in private clubs. Ging die dude's weg vrouwtjes halen, kwamen ze met een paar van die vrouwtjes aan, gingen ze weer nieuwe halen. Super vaag allemaal. Maar wel gezellig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zon nieuw gebouw, 493 meter ofzo. Nog in de top geweest, over een glazen tunnel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kosten niks die meisjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tofjens![]()
Nog wat chineesjes genakt![]()
thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/70427.html
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/185896.html![]()
[..]
O wacht
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tofjens![]()
Nog wat chineesjes genakt![]()
wtfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....
Klinkt allemaal goed zegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
![]()
.
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan mooi droog, hi men nais to meet you, euh yeah u2 to. Canbei! Weer een glaasje liptopice+wiskey atten (Dat drinken ze daar veel) was wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....
Waar reageer je nou in godsnaam opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan mooi droog, hi men nais to meet you, euh yeah u2 to. Canbei! Weer een glaasje liptopice+wiskey atten (Dat drinken ze daar veel) was wel lekker
Whehehequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar wel bierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag lekker in Duitsland rondgekachelt. Heerlijk gereden alleen kkkkkkoud en niet pinnen bij de mac
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef BazzieK het volgende:
Zat trouwens net in de friettent ergens bij de grens nog, toch maar even telefoon bekijken. 24 gemiste oproepen
Werk boos, moeders ongerust
Mag dalijk lekker onaangekondigd van 23 tot 07 gaan werken na een korte nacht slaap afgelopen nacht en een drukke dag vandaag, zal vast goed gaan
Ik doe iets met ICTquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
lekker werk heb je, waar werk je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je willen, dan kon je een stuk makkelijker sneller je geld verdienen.quote:
Makkelijker jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mocht je willen, dan kon je een stuk makkelijker sneller je geld verdienen.
Wat zou jij doen, als je leven ervan af hangt...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[ afbeelding ]
Rib is nog snel op leeftijd.
we kunnen wel weer zien welk vak bazziek beoefendquote:
Ach ja, sneller rennen dan mijn motor rijden kan zal niet lukken en zijn muziekinstrumenten rijden niet zo hardquote:
Als die van jou looptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, sneller rennen dan mijn motor rijden kan zal niet lukken en zijn muziekinstrumenten rijden niet zo hard
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
we kunnen wel weer zien welk vak bazziek beoefend
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als die van jou loopt
Denk dat zijn bolide ook wel wat meer topt
Zal wel een andere reden hebben. Schept verkeerde verwachtingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef -XX- het volgende:
Die rood/witte SZR staat bizar vaak te koop! Volgens mij loopt die niet zo lekker meer...![]()
alleen die witte kontquote:
Lullig.quote:
Vuile beunkoe.quote:
Vanavond lopen zoeken naar TZR50quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
alleen die witte kont
vorm is
kleur moet ook oranje
Hij klapt er ook zo lekker af, wieeeej.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lullig.En dan opstaan en gelijk weer vallen.
![]()
niet doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanavond lopen zoeken naar TZR50kuipdelen.
Maar helaas net zo duur als motorfiets delen.![]()
[ afbeelding ]![]()
zo vuil zag je er trouwens óók weer niet uitquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
zo vuil zag je er trouwens óók weer niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |