quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef BazzieK het volgende:
Zat trouwens net in de friettent ergens bij de grens nog, toch maar even telefoon bekijken. 24 gemiste oproepen
Werk boos, moeders ongerust
Mag dalijk lekker onaangekondigd van 23 tot 07 gaan werken na een korte nacht slaap afgelopen nacht en een drukke dag vandaag, zal vast goed gaan
Ik doe iets met ICTquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
lekker werk heb je, waar werk je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je willen, dan kon je een stuk makkelijker sneller je geld verdienen.quote:
Makkelijker jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mocht je willen, dan kon je een stuk makkelijker sneller je geld verdienen.
Wat zou jij doen, als je leven ervan af hangt...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[ afbeelding ]
Rib is nog snel op leeftijd.
we kunnen wel weer zien welk vak bazziek beoefendquote:
Ach ja, sneller rennen dan mijn motor rijden kan zal niet lukken en zijn muziekinstrumenten rijden niet zo hardquote:
Als die van jou looptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, sneller rennen dan mijn motor rijden kan zal niet lukken en zijn muziekinstrumenten rijden niet zo hard
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
we kunnen wel weer zien welk vak bazziek beoefend
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als die van jou loopt
Denk dat zijn bolide ook wel wat meer topt
Zal wel een andere reden hebben. Schept verkeerde verwachtingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:07 schreef -XX- het volgende:
Die rood/witte SZR staat bizar vaak te koop! Volgens mij loopt die niet zo lekker meer...![]()
alleen die witte kontquote:
Lullig.quote:
Vuile beunkoe.quote:
Vanavond lopen zoeken naar TZR50quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
alleen die witte kont
vorm is
kleur moet ook oranje
Hij klapt er ook zo lekker af, wieeeej.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lullig.En dan opstaan en gelijk weer vallen.
![]()
niet doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanavond lopen zoeken naar TZR50kuipdelen.
Maar helaas net zo duur als motorfiets delen.![]()
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |