Dat is nog best netjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
230 op de tellermaar dat schijnen er 200 echt van te zijn
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:48 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nog steeds ja
En morgen is ze een jaartje ouder, maar nog steeds buiten het bereik van Cageon-Gangsters & Cageon Wannabees
Zelfs te jong voor IOH en die doet echt allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet toch wat verzinnen om niet als pervers over te komen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:49 schreef Cageon het volgende:
kijk je wel uit Geerd, de bazziek's staan op de loer![]()
ik ben er pas vanaf 1 uur denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:48 schreef Cageon het volgende:
hm, heb je middag pauzemijn les begint om 1415.
ben er vanaf 1000, maar kan wel ff heen en weer wandelen rond 12u?
En als het aan mij ligt denkt ze dat nog 60 jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een leeftijd waarop ze denkt dat der doos alleen voor het plassen is
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen contact mee
Voordat je naar de les gaat ff regelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik ben er pas vanaf 1 uur denk ik
Op het moment dat ik met je kennis maakte en je kruin zag terwijl je voor stofzuiger speelde wist ik dat je verdoemd wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet toch wat verzinnen om niet als pervers over te komen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik met je kennis maakte en je kruin zag terwijl je voor stofzuiger speelde wist ik dat je verdoemd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
is goed, probeer rond kwart voor 1 1 uur aan te komen danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voordat je naar de les gaat ff regelen?
hebben we tel. contact rond die tijd, of zal ik ergens in de buurt van lokaal 99 rondhangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
is goed, probeer rond kwart voor 1 1 uur aan te komen dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dudequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |