quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:48 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Nog steeds ja
En morgen is ze een jaartje ouder, maar nog steeds buiten het bereik van Cageon-Gangsters & Cageon Wannabees
Zelfs te jong voor IOH en die doet echt allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet toch wat verzinnen om niet als pervers over te komen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:49 schreef Cageon het volgende:
kijk je wel uit Geerd, de bazziek's staan op de loer![]()
ik ben er pas vanaf 1 uur denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:48 schreef Cageon het volgende:
hm, heb je middag pauzemijn les begint om 1415.
ben er vanaf 1000, maar kan wel ff heen en weer wandelen rond 12u?
En als het aan mij ligt denkt ze dat nog 60 jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een leeftijd waarop ze denkt dat der doos alleen voor het plassen is
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen contact mee
Voordat je naar de les gaat ff regelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik ben er pas vanaf 1 uur denk ik
Op het moment dat ik met je kennis maakte en je kruin zag terwijl je voor stofzuiger speelde wist ik dat je verdoemd wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
moet toch wat verzinnen om niet als pervers over te komen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik met je kennis maakte en je kruin zag terwijl je voor stofzuiger speelde wist ik dat je verdoemd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
is goed, probeer rond kwart voor 1 1 uur aan te komen danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voordat je naar de les gaat ff regelen?
hebben we tel. contact rond die tijd, of zal ik ergens in de buurt van lokaal 99 rondhangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
is goed, probeer rond kwart voor 1 1 uur aan te komen dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dudequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kont
19 jaar oudquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:10 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het rubber was in 1989 nog niet van de huidige kwaliteit zal ik maar zeggen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef rib-1 het volgende:
Hmmmm...
Ik kom wel erg pervers over....
* rib-1 denkt aan foto met kleine dwerg
Vandaag wel een vacature opgezet, echter wel voor internquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef Cageon het volgende:
doet ie t?
Rib, zoeken jullie nog mensen die extern werken?
Kan maar zo zijn dat ik binnenkort werkzoekende ben
dat is mooi, over een 8 - 10 maanden ga ik beginnen met mijn (fulltime) carrierequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:21 schreef rib-1 het volgende:
Programmeurs hebben overigens wel de banen voor het uitzoeken op het moment. Als je boven het gemiddelde uitsteekt kan je binnen 2 jaar flink carriere maken
En luie ambtenaren?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:21 schreef rib-1 het volgende:
Programmeurs hebben overigens wel de banen voor het uitzoeken op het moment. Als je boven het gemiddelde uitsteekt kan je binnen 2 jaar flink carriere maken
Mijn tip is om niet bij een grote partij te gaan werken (atos/brunel/etc...) Je kan het beste bij een groot bedrijf gaan werken om de verschillende bedrijfsprocessen te leren kennen en structuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is mooi, over een 8 - 10 maanden ga ik beginnen met mijn (fulltime) carriere
Bovengemiddeld ben ik ook wel.(als ik mij vergelijk met anderen met dezelfde studie
of zelfs ervaring)
Je bent gezakt voor het maken van daderprofielenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Ben er trouwens achter dat ik echt moet leren photoshoppen
Met poging tot grabje over je dochter kom ik niet verder dan dit
Ik zie mijzelf niet in een groot formeel bedrijf werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mijn tip is om niet bij een grote partij te gaan werken (atos/brunel/etc...) Je kan het beste bij een groot bedrijf gaan werken om de verschillende bedrijfsprocessen te leren kennen en structuren.
Daarna kan je gelijk hoog binnenwandelen als sr. programmer /jr./sr. projectmanager of wat je wilt
Weet je niet waar het gemiddelde ligt bij ons bedrijfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor het maken van daderprofielen
Terug mijn bed in, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Die moeten ze naar hun land terugsturen
Toch
Laat me maar een keer weten wat je precies doet en wat je wil gaan doen, mogelijk kan ik je wat contacten doorschuivenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet in een groot formeel bedrijf werken.![]()
Liefst ga ik in de game development, beetje onderbetaald misschien, maarja dat is wel iets waar ik mijn ding in kan doen denk ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:38 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Laat me maar een keer weten wat je precies doet en wat je wil gaan doen, mogelijk kan ik je wat contacten doorschuiven
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38393quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je niet waar het gemiddelde ligt bij ons bedrijf![]()
We moeten maar eens wat organiseren, kunnen we weer foto's maken en later bewerkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Terug mijn bed in, was het maar zo'n feest
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevondenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38393
deed het pijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevonden
Ik heb daar mensen voorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef Cageon het volgende:
rib, jij bent goed met photoshop
Ik heb een roadrunner plaatje, maar ik wil hier een vector graphics plaatje van maken.
Toevallig tips?
quote:
You tell mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Jouw buren gezien te hebben waarschijnlijk ook de enigequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb daar mensen voor
* rib-1 heeft de leukste baan ter wereld in Europa in Nederland uit de straat
Oh die, de dader woont in de Oude steeg 23 te Schijndelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)Boxtel__.html?p=36,1
Daarmee bezig geweest de afgelopen dagen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Oh die, de dader woont in de Oude steeg 23 te Schijndel![]()
Truequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw buren gezien te hebben waarschijnlijk ook de enige
quote:
van de lada is nog niks af gevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als man met een lada moet jij toch begrijpen dat originele onderdelen er nog wel eens af willen denderen
heb al vector images ervanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb daar mensen voor
* rib-1 heeft de leukste baan ter wereld in Europa in Nederland uit de straat
Over citroens en afvallend onderdelen kan ik meepraten, wij zijn ooit een compleet uitlaatsysteem van een BX verloren op een afritquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van de lada is nog niks af gevallenvan de Visa is wel eens een strip afgewaaid op de snelweg
Weet het niet, vermoed dat het Majoor Aarskonijn was in de woonkamer met de kandelaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:56 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een nederlander is geweest
Draagt de dader een bril
passende smiliesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Danny heeft Rib-i in een put gegooid [ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:06 schreef Cageon het volgende:
opzich wel, maar niet helemaal mijn ding (webdev = veel HTML/CSS/JavaScript = horror (geen echte standaard))
Het is onderdeel van Muntz Marketing Communication Group met vestigingen in Apeldoorn en Amersfoortquote:en amersfoort is ook zo'n vervelend stuk rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |