19 jaar oudquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:10 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het rubber was in 1989 nog niet van de huidige kwaliteit zal ik maar zeggen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kont
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef rib-1 het volgende:
Hmmmm...
Ik kom wel erg pervers over....
* rib-1 denkt aan foto met kleine dwerg
Vandaag wel een vacature opgezet, echter wel voor internquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef Cageon het volgende:
doet ie t?
Rib, zoeken jullie nog mensen die extern werken?
Kan maar zo zijn dat ik binnenkort werkzoekende ben
dat is mooi, over een 8 - 10 maanden ga ik beginnen met mijn (fulltime) carrierequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:21 schreef rib-1 het volgende:
Programmeurs hebben overigens wel de banen voor het uitzoeken op het moment. Als je boven het gemiddelde uitsteekt kan je binnen 2 jaar flink carriere maken
En luie ambtenaren?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:21 schreef rib-1 het volgende:
Programmeurs hebben overigens wel de banen voor het uitzoeken op het moment. Als je boven het gemiddelde uitsteekt kan je binnen 2 jaar flink carriere maken
Mijn tip is om niet bij een grote partij te gaan werken (atos/brunel/etc...) Je kan het beste bij een groot bedrijf gaan werken om de verschillende bedrijfsprocessen te leren kennen en structuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is mooi, over een 8 - 10 maanden ga ik beginnen met mijn (fulltime) carriere
Bovengemiddeld ben ik ook wel.(als ik mij vergelijk met anderen met dezelfde studie
of zelfs ervaring)
Je bent gezakt voor het maken van daderprofielenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Ben er trouwens achter dat ik echt moet leren photoshoppen
Met poging tot grabje over je dochter kom ik niet verder dan dit
Ik zie mijzelf niet in een groot formeel bedrijf werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mijn tip is om niet bij een grote partij te gaan werken (atos/brunel/etc...) Je kan het beste bij een groot bedrijf gaan werken om de verschillende bedrijfsprocessen te leren kennen en structuren.
Daarna kan je gelijk hoog binnenwandelen als sr. programmer /jr./sr. projectmanager of wat je wilt
Weet je niet waar het gemiddelde ligt bij ons bedrijfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor het maken van daderprofielen
Terug mijn bed in, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Die moeten ze naar hun land terugsturen
Toch
Laat me maar een keer weten wat je precies doet en wat je wil gaan doen, mogelijk kan ik je wat contacten doorschuivenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet in een groot formeel bedrijf werken.![]()
Liefst ga ik in de game development, beetje onderbetaald misschien, maarja dat is wel iets waar ik mijn ding in kan doen denk ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:38 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Laat me maar een keer weten wat je precies doet en wat je wil gaan doen, mogelijk kan ik je wat contacten doorschuiven
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38393quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je niet waar het gemiddelde ligt bij ons bedrijf![]()
We moeten maar eens wat organiseren, kunnen we weer foto's maken en later bewerkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Terug mijn bed in, was het maar zo'n feest
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevondenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38393
deed het pijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevonden
Ik heb daar mensen voorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef Cageon het volgende:
rib, jij bent goed met photoshop
Ik heb een roadrunner plaatje, maar ik wil hier een vector graphics plaatje van maken.
Toevallig tips?
quote:
You tell mequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En jij met een bloedende en zere kont
Jouw buren gezien te hebben waarschijnlijk ook de enigequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb daar mensen voor
* rib-1 heeft de leukste baan ter wereld in Europa in Nederland uit de straat
Oh die, de dader woont in de Oude steeg 23 te Schijndelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet wat je vraag is, maar nee ik heb ze nog niet gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)Boxtel__.html?p=36,1
Daarmee bezig geweest de afgelopen dagen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Oh die, de dader woont in de Oude steeg 23 te Schijndel![]()
Truequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw buren gezien te hebben waarschijnlijk ook de enige
quote:
van de lada is nog niks af gevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als man met een lada moet jij toch begrijpen dat originele onderdelen er nog wel eens af willen denderen
heb al vector images ervanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb daar mensen voor
* rib-1 heeft de leukste baan ter wereld in Europa in Nederland uit de straat
Over citroens en afvallend onderdelen kan ik meepraten, wij zijn ooit een compleet uitlaatsysteem van een BX verloren op een afritquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van de lada is nog niks af gevallenvan de Visa is wel eens een strip afgewaaid op de snelweg
Weet het niet, vermoed dat het Majoor Aarskonijn was in de woonkamer met de kandelaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:56 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een nederlander is geweest
Draagt de dader een bril
passende smiliesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Danny heeft Rib-i in een put gegooid [ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:06 schreef Cageon het volgende:
opzich wel, maar niet helemaal mijn ding (webdev = veel HTML/CSS/JavaScript = horror (geen echte standaard))
Het is onderdeel van Muntz Marketing Communication Group met vestigingen in Apeldoorn en Amersfoortquote:en amersfoort is ook zo'n vervelend stuk rijden.
Ga je is inlezen, nieuweling!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Ben je al aan het brainstormen voor een andere motor?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:01 schreef Cageon het volgende:
cocktailprikker bedankt
Vraag me alleen af in hoeverre die broek bescherming bied
lijkt op de stof van een zomerjas (en dan niet eentje die bedoeld is voor motor rijden)quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:40 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben ikookhier en ga dit topic volgen om dat het zo grappig isEn voor de banen
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
Al telang niet meer gepost hier, maar hoorde al van Cageon dat ik niet veel gemist had
. Gister terug gekomen uit China, voor die tijd geen leven door mn portfolio wat ik op mn vluchtdag naar China pas heb opgestuurd
. Volgende week weet ik daar meer van
![]()
China was super relaxd, vooral de mensen in Chongqing, die zien niet zo vaak een blank iemand van 2 meer ofzo. You so handsome, you so gentle, you so kind
. Voor de rest, super mooie tijd in Chongqing gehad, en Shanghai was ook heel relaxd. Nog een maatpak laten maken voor 50 euro, binnen 24 uur klaar
. En een paar keer een maasage gehad, 2 uur voor 5 euro
.
Hier op de heenweg naar Chongqing, dit was nog op- shanghai vliegveld
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
Chinees eten, varkenspiemel enzo:
[ afbeelding ]
Slang (was erg lekker overigens):
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
Maar zo aten we het merendeel van de tijd, gewoon zo'n grote draaischijf in het midden, met eten wat je eraf pakt, wel erg spicy vaak. Vooral in Chongqing. Somminge mensen konden dat niet echt handelen:
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar uiteraard werken de nederlanders hard![]()
[ afbeelding ]
Quad rijden op de kermis:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk viel het zadel eraf, en zat het stuur scheef![]()
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
Stukje van de skyline van Chongqing:
[ afbeelding ]
Stappen was ook altijd mooi, we werden vaak wel als VIP behandeld, vooral als je 2 meter bent, altijd in private clubs. Ging die dude's weg vrouwtjes halen, kwamen ze met een paar van die vrouwtjes aan, gingen ze weer nieuwe halen. Super vaag allemaal. Maar wel gezellig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sigaartje en cocktail op goed 400 meter, hoogste club ter wereld:
[ afbeelding ]
Zon nieuw gebouw, 493 meter ofzo. Nog in de top geweest, over een glazen tunnel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met de Maglev door shanghai![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net geen 3 weken, zit er nu wel aan te denken om stage te gaan doen in Azië. Maar niet in China, beter in Japan, die zijn iig nog innovatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest eigenlijk
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Net geen 3 weken, zit er nu wel aan te denken om stage te gaan doen in Azië. Maar niet in China, beter in Japan, die zijn iig nog innovatief.
Ik deed een project voor Lifan, die kopieerden echt gewoon, gelukkig had ik een vrij project, nouja het moest een scooter worden over 5 jaar voor de rest moest je het zelf weten....
Maar die arbeiders daar, dat was wel sick, vooral de motortestruimte, echt van die donkere hokken geen isolatie, zon gevangenis achtig iets. Stond helemaal blauw daar, muren helemaal zwart, was echt sick...
Propaganda op de muren, One who earns money in China is a winner, one who earns money overseas is a hero. We will lose hundreds of jobs without strict management. En nog een stuk of 30....
Vrouwtje wat naast met loopt was onze tolk:
[ afbeelding ]
Werkruimte van ons![]()
[ afbeelding ]
Paar schetjes van me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese vrouwtjes is altijd wel grappig trouwens, you so handsome, you so kind, you so gentle, you so tall. Goed voor je zelfvertrouwen
Varkenspeimol nee, krokkodil jahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:27 schreef -XX- het volgende:
Snelwagen!![]()
Mooie dat cultuur verschil denk!?
Alleen heb jij ook varkenspiemels en krokodillen voeten gegeten!?
Tsja, de chinezen spreken massaal geen Engels, kon me goed redden daar. Zelfs een keer de hele avond met de manager van de club gedronken op zijn kosten, met zn 5'en de hele tijd bestellen op zn kosten. Die dude sprak geen woord engels. Stonden uiteindelijk wel achter de draaitafels met die gast....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat proberen ze je in Japan ook duidelijk te maken, alleen spreekt daar zo'n 95% als het niet meer is geen Engels
Hou daar maar wel rekening mee, kan dus wel lastig zijn om je daar te redden zonder Japans te spreken
Nou ik hou het liever gewoon bij de hollandse tartaartjes, biefstuk en kipfileetjes...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Geerd het volgende:
Wou net zeggen gaat toch geen piemel eten man, ligt voor -xx- misschien anders maar:P
Ik ben maar een paar dagen in Tokyo geweest (2 dagen effectief), maar denk wel dat je je daar een half jaar kan vermaken hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tsja, de chinezen spreken massaal geen Engels, kon me goed redden daar. Zelfs een keer de hele avond met de manager van de club gedronken op zijn kosten, met zn 5'en de hele tijd bestellen op zn kosten. Die dude sprak geen woord engels. Stonden uiteindelijk wel achter de draaitafels met die gast....
Maar taal blijft in Azië wel een probleem ja, al spreken ze bij een groot bedrijf altijd wel Engels....
Maar jij was in Tokyo geweest ofniet? Is dat wat voor een half jaar denk je?
Ik ook wel, alleen kan ik absoluut niet tekenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:42 schreef ikookhier het volgende:
SnelwagenWelkom terug
goed bezig ,Wil ook wel zoeen tekentripje
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/70427.htmlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:41 schreef Cageon het volgende:
rib, jij bent goed met photoshop
Ik heb een roadrunner plaatje, maar ik wil hier een vector graphics plaatje van maken.
Toevallig tips?
O wachtquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Ben er trouwens achter dat ik echt moet leren photoshoppen
Met poging tot grabje over je dochter kom ik niet verder dan dit
Tofjensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
Al telang niet meer gepost hier, maar hoorde al van Cageon dat ik niet veel gemist had
. Gister terug gekomen uit China, voor die tijd geen leven door mn portfolio wat ik op mn vluchtdag naar China pas heb opgestuurd
![]()
China was super relaxd, vooral de mensen in Chongqing, die zien niet zo vaak een blank iemand van 2 meer ofzo. You so handsome, you so gentle, you so kind
. Voor de rest, super mooie tijd in Chongqing gehad, en Shanghai was ook heel relaxd. Nog een maatpak laten maken voor 50 euro, binnen 24 uur klaar
.
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
Maar zo aten we het merendeel van de tijd, gewoon zo'n grote draaischijf in het midden, met eten wat je eraf pakt, wel erg spicy vaak. Vooral in Chongqing. Somminge mensen konden dat niet echt handelen:
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stappen was ook altijd mooi, we werden vaak wel als VIP behandeld, vooral als je 2 meter bent, altijd in private clubs. Ging die dude's weg vrouwtjes halen, kwamen ze met een paar van die vrouwtjes aan, gingen ze weer nieuwe halen. Super vaag allemaal. Maar wel gezellig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zon nieuw gebouw, 493 meter ofzo. Nog in de top geweest, over een glazen tunnel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kosten niks die meisjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tofjens![]()
Nog wat chineesjes genakt![]()
thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/70427.html
http://www.brandsoftheworld.com/search/69612482/185896.html![]()
[..]
O wacht
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tofjens![]()
Nog wat chineesjes genakt![]()
wtfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....
Klinkt allemaal goed zegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
Ni hao,
![]()
.
[ afbeelding ]
Eerste chinese biertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderhandjes![]()
[ afbeelding ]
Bloed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese werkstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chinese hummer:
[ afbeelding ]
Hightech alomonium:
[ afbeelding ]
Krotje hier en daar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan mooi droog, hi men nais to meet you, euh yeah u2 to. Canbei! Weer een glaasje liptopice+wiskey atten (Dat drinken ze daar veel) was wel lekkerquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee wel met dat ene meisje met rood t shirt gezoend, die wat vage foto, ze was 24. 5 minuten later kwam dr man dr aan.....
Waar reageer je nou in godsnaam opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan mooi droog, hi men nais to meet you, euh yeah u2 to. Canbei! Weer een glaasje liptopice+wiskey atten (Dat drinken ze daar veel) was wel lekker
Whehehequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
maar wel bierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag lekker in Duitsland rondgekachelt. Heerlijk gereden alleen kkkkkkoud en niet pinnen bij de mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |