Nee die hond is te klein gewoon...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef zarGon het volgende:
Neem de plaats in van je kat.
nog niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef heiden6 het volgende:
Pics?
Weet jij wel zeker dat het een kat is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee die hond is te klein gewoon...
Maar serieus waarom doet hij dit? Hij ziet toch wel dat het een kat is?
kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij wel zeker dat het een kat is?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wel!
Hoezo?
Misschien is de hond bijziend?
Hij ruikt ook aan haar kont, ze is nog maar 10 weken oud.
Illegaal topicquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Dit soort zaken zijn dus vanaf 1 januari 2009 verboden in Nederland. Vanaf die datum kan je je hond aangeven bij de politie.
Verwijving van de maatschappij treft ook onze huisdieren welicht. Want je mag niet discrimineren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt vaker voor...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt vaker voor...
Dominantie natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hou jij toch eens je mond, man, als jij een kutlemming maakt, kom er dan gewoon voor uit, en ga niet in het originele topic lopen zeikenquote:
ban waardige postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van dit topic: Hond gedraagt zich vreemd
RickRoll--->Banquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat er ook maar iemand is op fok die domweg op linkjes klikt zonder eerst even te kijken wat er achter zit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
Och ik ook, middelste muiswiel zodat het in een nieuw tabblad opende en gewoon rustig hier verder lezen. Gelukkig stond mijn geluid ook nog eens uitquote:
Ik zweer jullie dat dit geen lemming is en dat ik bloedserieus ben nu!quote:
en yeaassssssssss!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:04 schreef GieJay het volgende:
Komt je ondertitel trouwens uit little britain
zo man zo hondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:32 schreef Sjibble het volgende:
zhe-devilll topics, nooit serieus
zo man zo hond, hij zal je ook keihard nemen zonder te weten dat je tantoe lelijk bent
wtfquote:
Die tong.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook een vage kruizing wat en waarvan geen idee
Ik zie duidelijk overeenkomsten met de kut van je moeder...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook een vage kruizing wat en waarvan geen idee
Gezien de reacties aardig wat users.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat er ook maar iemand is op fok die domweg op linkjes klikt zonder eerst even te kijken wat er achter zit?
Maar ik kom er dan ook eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef miodzio het volgende:
[..]
Gezien de reacties aardig wat users.
Bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk overeenkomsten met de kut van je moeder...
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Ze leeft niet meer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kut
Gelukkig is ze niet begraven maar gecremeerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kut
En jij een trap in die lamme zak van jou om die domme smiley!quote:
Entschuldigen Sie bitte, entschuldigen Sie mich schrecklich!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij een trap in die lamme zak van jou om die domme smiley!
Aso jonk!
ok!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Entschuldigen Sie bitte, entschuldigen Sie mich schrecklich!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
laat die beesten ook hun plezier hebben. TS is jaloers dat die wel neuqen..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik had het ook niet over je moeder hoor, alleen dat die hond zo teringlelijk was, ik wilde je er niet mee beledigen hoor
Dit is echt een geniale aflevering, die koppen die ze ook trekken als een uiting van beleefdheidquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:20 schreef SpecialK het volgende:
[ [url=http://ferox.mine.nu/fun/Tnj4[1].jpg]afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |