iig het kapsel van de oprichter van Volkswagenquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:37 schreef remlof het volgende:
Dat kind hoort echt vervoerd te worden in een Volkswagen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:13 schreef IHVK het volgende:
We weten ook gelijk, wie NIET aan kinderen moeten beginnen.
[ afbeelding ]
dit topic gaat nog leuke babies voortbrengen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:15 schreef Louisa.Leka het volgende:
Ik probeer Mariette Hamer & Wilders te combineren. Het wil niet lukken. Jammer.
TS: Is jouw vriend/lover 'dik'?quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:34 schreef starla het volgende:
Hier:
http://www.vw.com/vwhype/babymaker/en/us/
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
wat dacht je van haider?quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:38 schreef Louisa.Leka het volgende:
Adolf mag niet, en het woord 'Hitler' ook niet.
Dizkriminatie!
ziet er nog best schattig uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:53 schreef Louisa.Leka het volgende:
[ afbeelding ]
Ella & Geert =
[ afbeelding ]
ghehehe. wat verwacht je dan van twee mannen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:01 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Ja![]()
Aboutaleb (mom) + Wilders (dad) =
[ afbeelding ]
Eng wezentje
Nou ja, dat het twee mannen zijn hoeft niet zoveel uit te maken (blijkt). Zie Vogelaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. wat verwacht je dan van twee mannen.![]()
wel leuk dat je het geprobeerd hebt![]()
ik ga morgen los.
Geer en Goor's product:quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:20 schreef zoalshetis het volgende:
wat dacht je van bush en obama? vul je gewoon twee mannen in. geer en goor of palin en obama of bos en zalm.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 06:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Geer en Goor's product:
[ afbeelding ]
dacht je serieus dat natalie je trouw zou blijven?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:12 schreef Roi het volgende:
wtf waarom hebben natalie portman en ik een negroide kind![]()
...maar we zullen toch van 'm houden hoor ik netquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:27 schreef thumper het volgende:
Mijn ons kind is scheel WTF!!!1!eins
[ afbeelding ]
Zelfs dat programma weet dat jij de lul bent.quote:Op maandag 27 oktober 2008 06:18 schreef Orealo het volgende:. Wel gek dat mijn vriendin en ik véél blanker zijn dan ons volkswagen-kindje!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:48 schreef remlof het volgende:
Speciaal voor zhe-devilll:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:29 schreef Gokhan03 het volgende:
Nou begrijp ik joran
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Walter81 het volgende:
Heeft iemand dit tooltje eigenlijk al getest met foto's van z'n ouders?
Aach dat is zielig, die baby een mank pootje gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ken iemand ff marilyn monroe kruizen met einstein aub?
Einstein had gelijk.quote:"Zou het geen fantastisch idee zijn wanneer wij samen kinderen kregen", vroeg Marilyn Monroe aan Einstein. "Stelt u zich eens voor. Kinderen met uw hersens en met mijn lichaam."
Einstein dacht daar even over na en antwoordde toen dat hij het een slecht idee vond. "Waar ik bang voor ben is dat wij kinderen krijgen met uw hersens en mijn lichaam."
broodje aapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Einstein had gelijk.![]()
Ohja de kans dat dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden is heel groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |