Dan ben je totaal niet ingelezen en roep je maar wat. Als iets onterecht is, zijn we de eerste die toegeven dat een topic open hoort. Users zat die dat kunnen beamen. Maar goed, blijf lekker eigenwijs.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef Crane het volgende:
Ik zie niet in waarom ik daar moeite voor zou doen als toch al vast staat dat je er niets mee doet.
Waarom kap je dan b.v. niet direct die vreselijke HBO/WO-topics af en lopen er standaard wel een paar anti-Hyves topics?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan ben je totaal niet ingelezen en roep je maar wat. Als iets onterecht is, zijn we de eerste die toegeven dat een topic open hoort. Users zat die dat kunnen beamen. Maar goed, blijf lekker eigenwijs.
Omdat we niet alleen kijken naar een onderwerp, maar ook naar het verloop. En KLB is te druk om alles te zien. En soms zien we het later. En soms niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom kap je dan b.v. niet direct die vreselijke HBO/WO-topics af en lopen er standaard wel een paar anti-Hyves topics?
Geen hond die er normaal in reageerde.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van dit topic: Hond gedraagt zich vreemd
oke, maar als ik diezelfde zou posten. Dan zeker wel een ban van 48uur?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:15 schreef Biogarde het volgende:
Browser-verneukende-versie only. Tenzij overdaad.
Jij wel idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oke, maar als ik diezelfde zou posten. Dan zeker wel een ban van 48uur?
Ziek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:38 schreef Kreator het volgende:
Heeft de_boswachter er geen zin meer in ofzo? Ik zie em maar zelden in KLB.
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar is er ook nog iets nieuws, waardoor hij niet meer kan modden?
Mijn post was eigenlijk niet bedoeld om te baggeren. Ik plaatste dat omdat ik het storend vind dat hij over iedere scheet die ie laat een topic opent hier in KLB. Als jullie daar anders denken dan vind ik dat prima, maar zeg dat dan gewoon even hier en ga niet m'n post verwijderen.quote:
Dat snap ik, maar om de discussie niet meer op te doen laaien en daarna te laten verbaggeren heb ik besloten om alle postings die er enigszins mee te maken hadden of konden hebben te verwijderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Mijn post was eigenlijk niet bedoeld om te baggeren. Ik plaatste dat omdat ik het storend vind dat hij over iedere scheet die ie laat een topic opent hier in KLB. Als jullie daar anders denken dan vind ik dat prima, maar zeg dat dan gewoon even hier en ga niet m'n post verwijderen.
Ok, prima, ik (probeer) zijn topics wel gewoon links te laten liggen dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar om de discussie niet meer op te doen laaien en daarna te laten verbaggeren heb ik besloten om alle postings die er enigszins mee te maken hadden of konden hebben te verwijderen.
En jij hebt gelijk, het is storend dat sommige mensen om elke scheet een topic open in KLB, net alsof ze geen leven hebben en alles wat ze meemaken maar hier denken te moeten dumpen
Maar goed die mogelijkheid biedt FOK! nou eenmaal, en zolang die personen de policy niet overschrijden is het best.
Niet alleen de topics die hij opent, aan andere topics voegt ie ook niks inhoudelijk toe. Zit alleen maar te flamen en relreacties uit te lokken. Zie bijvoorbeeld z'n posts in Deze generatie is triestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Mijn post was eigenlijk niet bedoeld om te baggeren. Ik plaatste dat omdat ik het storend vind dat hij over iedere scheet die ie laat een topic opent hier in KLB. Als jullie daar anders denken dan vind ik dat prima, maar zeg dat dan gewoon even hier en ga niet m'n post verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |