Hou jij toch eens je mond, man, als jij een kutlemming maakt, kom er dan gewoon voor uit, en ga niet in het originele topic lopen zeikenquote:
ban waardige postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van dit topic: Hond gedraagt zich vreemd
RickRoll--->Banquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat er ook maar iemand is op fok die domweg op linkjes klikt zonder eerst even te kijken wat er achter zit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
Och ik ook, middelste muiswiel zodat het in een nieuw tabblad opende en gewoon rustig hier verder lezen. Gelukkig stond mijn geluid ook nog eens uitquote:
Ik zweer jullie dat dit geen lemming is en dat ik bloedserieus ben nu!quote:
en yeaassssssssss!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:04 schreef GieJay het volgende:
Komt je ondertitel trouwens uit little britain
zo man zo hondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:32 schreef Sjibble het volgende:
zhe-devilll topics, nooit serieus
zo man zo hond, hij zal je ook keihard nemen zonder te weten dat je tantoe lelijk bent
wtfquote:
Die tong.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook een vage kruizing wat en waarvan geen idee
Ik zie duidelijk overeenkomsten met de kut van je moeder...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook een vage kruizing wat en waarvan geen idee
Gezien de reacties aardig wat users.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat er ook maar iemand is op fok die domweg op linkjes klikt zonder eerst even te kijken wat er achter zit?
Maar ik kom er dan ook eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef miodzio het volgende:
[..]
Gezien de reacties aardig wat users.
Bedankt voor je reactie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk overeenkomsten met de kut van je moeder...
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
Ze leeft niet meer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kut
Gelukkig is ze niet begraven maar gecremeerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hond zag er ook uit als een jarenlange weggerotte kut
En jij een trap in die lamme zak van jou om die domme smiley!quote:
Entschuldigen Sie bitte, entschuldigen Sie mich schrecklich!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij een trap in die lamme zak van jou om die domme smiley!
Aso jonk!
ok!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Entschuldigen Sie bitte, entschuldigen Sie mich schrecklich!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |