Pre-air?quote:Op zondag 23 november 2008 16:10 schreef Teteteterek het volgende:
Voor de die-hards is episode 9 hiero te streamen. De kwaliteit is verre van denderend, maar ik stel ook niet zulke hoge eisen bij dit soort series.

Jaaaaaaaaaaa, foto's!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik vind haar ook niks. Die bediende van Ashby's ex daarentegen.....

Ja, denk het wel. Zou niet weten waar die anders vandaan zou moeten komen?quote:

Hoe lekt zoiets uit?quote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Zou niet weten waar die anders vandaan zou moeten komen?

Showtime is een soort van film 1 in wat je hier in Nederland hebt. Alleen is dat een stuk uitgebreider en kan je zelf kiezen wanneer je bepaalde programma wil zien. On Demand heet dat. En via dat On Demand kun je de nieuwste aflevering al een week eerder zien voordat ie normaal op tv komt.quote:

Pardon? Jij vindt Karen niet leuk? Ik weet dat het persoonlijk is maar voor mij komt ze in de buurt van m'n droomvrouw.quote:

lump = bult. Hoogstwaarschijnlijk zit er dus iets op z'n ballenquote:Op maandag 24 november 2008 13:11 schreef petrelli het volgende:
Wat betekent die lump dan waarschijnlijk? Infectie aan ze lul? Prostaatkanker ofzo?

Ik dacht ook meteen aan kanker.quote:Op maandag 24 november 2008 13:11 schreef petrelli het volgende:
Wat betekent die lump dan waarschijnlijk? Infectie aan ze lul? Prostaatkanker ofzo?

Klopt. Ook erg knap hoe hij die Jane Jones wist af te wimpelenquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Me 3. Wel leuke twist, kan een hoop leuke verhaallijnen creeeren..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |