Jaaaaaaaaaaa, foto's!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik vind haar ook niks. Die bediende van Ashby's ex daarentegen.....
Ja, denk het wel. Zou niet weten waar die anders vandaan zou moeten komen?quote:
Hoe lekt zoiets uit?quote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Zou niet weten waar die anders vandaan zou moeten komen?
Showtime is een soort van film 1 in wat je hier in Nederland hebt. Alleen is dat een stuk uitgebreider en kan je zelf kiezen wanneer je bepaalde programma wil zien. On Demand heet dat. En via dat On Demand kun je de nieuwste aflevering al een week eerder zien voordat ie normaal op tv komt.quote:
Pardon? Jij vindt Karen niet leuk? Ik weet dat het persoonlijk is maar voor mij komt ze in de buurt van m'n droomvrouw.quote:
lump = bult. Hoogstwaarschijnlijk zit er dus iets op z'n ballenquote:Op maandag 24 november 2008 13:11 schreef petrelli het volgende:
Wat betekent die lump dan waarschijnlijk? Infectie aan ze lul? Prostaatkanker ofzo?
Ik dacht ook meteen aan kanker.quote:Op maandag 24 november 2008 13:11 schreef petrelli het volgende:
Wat betekent die lump dan waarschijnlijk? Infectie aan ze lul? Prostaatkanker ofzo?
Klopt. Ook erg knap hoe hij die Jane Jones wist af te wimpelenquote:Op maandag 24 november 2008 14:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Me 3. Wel leuke twist, kan een hoop leuke verhaallijnen creeeren..
quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Teelbalkanker.
ik weet niet wat voor een soa's jij allemaal hebt gehad, maar ehmm,..lumps?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:36 schreef pfaf het volgende:
Leuke aflevering. En Hank, sukkel. Hoe kun je Karen nu boven Jane verkiezen!? Nu maar hopen dat het een soa is en geen kanker ofzo.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:23 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een soa's jij allemaal hebt gehad, maar ehmm,..lumps?!
Waarom gaat iedereen gelijk uit van kanker? Dat zou de serie toch redelijk verpesten. Het kan ook iets 'onschuldigs' zijn als een opgezwollen lymfeklier of zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
What the fuck is dat nou weer voor een downer einde... balkanker
Ja en dat dan blijkt dat-ie door die complicatie nog steeds niet steriel is en er intussen vijf vrouwen zwanger zijn van 'm.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
Hoezo zou het de serie verpesten? Met één bal kan ook geneukt worden.
Kan ook een complicatie zijn van z'n sterilisatie.
Ik denk dat er inderdaad nog een oude verhaallijn/personage word teruggehaald.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dat dan blijkt dat-ie door die complicatie nog steeds niet steriel is en er intussen vijf vrouwen zwanger zijn van 'm.
je mag in je handjes knijpen als jouw vrouw op die leeftijd er nog zo goed uitziet.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Trystar het volgende:
Voor de gene die niet kunnen wachten;
Californication S02E10 PRE-AIR, staat inmiddels op usenet.
Kwaliteit is om van te jankenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Trystar het volgende:
Voor de gene die niet kunnen wachten;
Californication S02E10 PRE-AIR, staat inmiddels op usenet.
Ik zelf wacht tot maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |