Valt wel mee hoor, is een QuickCam die nu ook nog in de winkel te krijgen is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
die webcam is echt geen 40 euro hoor, het is een heel oud model, wij verkopen in de winkel waar ik werk betere webcams voor 25 euro, van logitech
zie mediamarkt dan praat je al snel tussen 10 - 80 euroquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, is een QuickCam die nu ook nog in de winkel te krijgen is.
Ik vermoed tussen de 10 en 20 euro, en niet 40 of 75 euro
Zijn jij zus van Freddy ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef RadioSlut het volgende:
Zullen we deze topic doorsturen als 'ie vol is?
OMGquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
ooh ik ben fan van Freddy! Ik kijk echt elke dag op marktplaats om te kijken of hij nog wat nieuws in de aanbieding heeft![]()
Één van mijn Persoonlijke favorieten:
Die magnetron uit '83 uit de "Classie Collectie" voor slechts 85 Euro!!!
http://link.marktplaats.nl/202390194
Het is even wachten tot hij er weer wat nieuws op zet, maar ik zal hem even een mailtje sturen + antwoord zal ik hier posten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef Kerol het volgende:
Komen er nog nieuwe stukjes met onze held in de hoofdrol ?
Dat is zeker weten de zelfde!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Karina het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die vent echt is. Die naam ook, Freddy.
Ik weet niet of het dezelfde is, maar ik vond dit ook wel grappig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:58 schreef GambinoT het volgende:
Uw e-mail is verstuurd naar de adverteerder.
Ja dat is dezelfdequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Karina het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die vent echt is. Die naam ook, Freddy.
Ik weet niet of het dezelfde is, maar ik vond dit ook wel grappig.
Ik blijf in dit topic rondhangen totdat hij weer vrijgezel is, als hij dat ooit weer wordt ga ik hem versieren en zal ik hier jammer genoeg nooit meer terugkomen op FOK! omdat ik vanaf dan alleen nog maar op Marktplaats rondhangquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Sorry pik voor het schokkende nieuws
Ik hoop dat hij zo niet veel Fans verliest
Het kan nog erger, ik woon ook in Veghelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
eek! hij is 1 dag voor mij jarig.. die engnek
Ik heb daarop gemailt, wachten op antwoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/202653219
Smerig, een pispotje, kleur geel![]()
![]()
Vraag me af oftie dat altijd al was, wel koopprijsje voor Freddy begrippen; 11 euro!
Die piemel kan "normaal"nederlands typen..quote:hallo allemaal
ik ben freddy zwinkels
ik ben 35 jaar oud
ik woon in nijmegen
ik ben 1,85 lang
ik weeg 59 kilo
ik heb bruin kort haar
geen baard of een snor
ik heb grijs blauw ogen ik drag een bril
ik heb al 9 maanden een vaste relatie met benno vendelmans
wij houd van dagjes reizen met de trein en lekker koken en winkelen en veel wandelen met onze honden en nog veel meer leuk dingen doen
en wij zijn op zoek naar goede vriendschap en meer niet
met vriendelijke
groetjes van freddy zwinkels
Is het dan niet onzer benno, de held?..quote:benno vendelmans 27-06-2008 09:06
hallo corine van dijk ik lustert heel erg graag naar u radioprogaama want ik vindt dat u erg leuk doet op de radio en ik kan ook altijd mee kijken op omroepgelderland dus daarom weet ik dat u het erg leuk doet ik verhuig er altijd weer op dus ook op aankomden maandag morgen alvast een hele prettige weekend en hartelijke groetjes van benno vendelmans uit nijmegen
zinnen van meer dan 4 woorden worden hem te lastig. Daarom somt hij alles op....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Hey maar wat ik nog schokkender vind..
[..]
Die piemel kan "normaal"nederlands typen..
Waar zijn z'n spelfouten gebleven?!
en dan dit:
[..]
Is het dan niet onzer benno, de held?..
Ja hij verkocht toch ook op mysterieuze wijze allerlei shit die jij ook thuis hebt staanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef Daniane het volgende:
http://belgischboy.hyves.net/
Benno's (freddy's holmaat) hyves.
ja. ik ben ook fan.
Ja net 2 dingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij verkocht toch ook op mysterieuze wijze allerlei shit die jij ook thuis hebt staan
Gelukkig, dat was jij dus, ik was al bang dat het een serieus bod was..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef Dhaha het volgende:
Ik heb bod gedaan op zijn mooie toesenbord van 35 euro
kijke of ie reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |