Idd, nu je het zegt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een enorme lijst aan zwangeren, zeg!![]()
Het viel me zojuist pas op![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, is het misschien ook dat je de spanning voor een bevalling en de krampen en harde buiken e.d. zo zat bent dat je nu hoopt dat je snel je baby in handen hebt?
Zou kunnen, maar Kim is gek op haar. Ze woont in Den Haag (wij Assen) en is er nu dus . Dus laat ik Kim liever lekker spelen daar. De afwas komt morgen wel weer. Staat niet veel, dat scheelt. En anders helpt Djeez vanavond wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef DJMO het volgende:
fijn ingrid, dat kim even bij opa kan spelen! kan je zusje dan jou niet helpen met het huishouden (de dringende zaken zoals bv afwas enzo)
Cattiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef cattie het volgende:
Ingrid, fijn dat alles toch goed is.
Estrys, ook goedgekeurd!![]()
DJMO, succes met shoppen.
Zondagavond heb ik een schuiver gemaakt bij het uit bad stappen, ik ging in spagaat. En sindsdien gaat het niet zo lekker met mijn rug en buik (flinke pijn en veel harde buiken). Ik doe het nu maar rustig aan (voorzover dat kan met een actieve, vrolijke peuter die wil spelen), en ik hoop dat het dan snel weer bij trekt. Morgen naar de fysio en donderdag naar de gyn en dan hoor ik wel wat zij er van vinden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef cattie het volgende:
Vooral dat tweede Owlet, het voelt alsof mijn kruis wat gespleten is. Misschien wel handig straks voor de bevalling, alvast wat meer ruimte daar beneden.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef cattie het volgende:
Vooral dat tweede Owlet, het voelt alsof mijn kruis wat gespleten is. Misschien wel handig straks voor de bevalling, alvast wat meer ruimte daar beneden.![]()
S6 met die laatste loodjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef Reinhilde het volgende:
Jeutje Cattie!!![]()
Oh wat lijkt me dat naar als zoiets gebeurt. Sterkte, hoop dat de harde buiken en rugpijn snel minder worden!
Ingrid, doe je ook rustig aan?![]()
Owlet, dat hoop ik ook. Je hebt gelijk, nog max. 6 weken. Maar toch... al dat gerommel nu, en maar tegen mezelf blijven zeggen dat het nog 6 weken duurt, schiet ook weer niet op, want de gedachte aan 6 weken gerommel maakt me ook niet echt vrolijk. Baby trekt zich nergens iets van aan en is lekker aan het schuiven met zijn/haar billetjes
.
Leuk is dat hè?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:30 schreef Floria het volgende:
Ik was trouwens vandaag op de kraamafdeling in het ziekenhuis en er kwam zo'n nét nieuw babietje voorbij. Tranen over mijn wangen! Wat mooi!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hoe gaat het met jou Carmella?
Net bij de VK geweest, bloeddruk netjes; 110/65.
1 kilo aangekomen de afgelopen 2weken, ook weer prima, maak me daar niet meer druk om.
De VK zei dat het geen kwaad kon als de baby 2 weken eerder komt, want hij/zij is groot!
He Vicky, vervelend is dat. Beterschap!
ja die inderdaad. Ik heb alleen maar last van opgeblazen darmen volgens mij..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Estrys mooie echo!
Vicky, toevallig movicolon?
Movicolon hielp toen tijdens de zwangerschap met Kim erg goed. Heb het nu in huis voor de zekerheid. Begin ook aardig last te krijgen van mijn darmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja die inderdaad. Ik heb alleen maar last van opgeblazen darmen volgens mij..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hoe gaat het met jou Carmella?
Hey! Doe eens vertellen hoe het met je gaat! Ik zie steeds wel stiekeme tvp'tjes, maarreh... we willen ook wel een update hoor!quote:
Oh!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Doe eens vertellen hoe het met je gaat! Ik zie steeds wel stiekeme tvp'tjes, maarreh... we willen ook wel een update hoor!
Ik bedoelde het niet rot hoor!quote:
Jeetje joh, wat eng zeg, van je vriend. En wat rot om mee te maken en doorheen te gaan in je zwangerschap. Is hij nog voor of nabehandeld naast de operatie? Wel fijn dat hij over niet al te lange tijd weer aan het werk kan.quote:Nou..ehm..ik ben morgen 32 weken, ik kom de laatste dagen erg vaak in ademnood..maagzuur is over en ik slaap weer prima
Alles gaat zijn gangetje dus op mijn zuurstof na
Mijn vriend kan in januari weer aan het werk als het goed is (ik weet niet of ik dat hier ooit gepost had maar hij is afgelopen augustus onder het mes geweest omdat hij een kwaadaardig tumor op zijn gehemlte had (kanker dus) hij krijgt binnenkort zijn laatste prothese (opvullen van gat in gehemelte) en dan hopen dat hij weer helemaal goed kan praten.
Donderdag lactatiecursus o.i.d en een bijeenkomst bij de vk..geen idee wat ze daar precies gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |