SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ga er gerust mee door.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Merci, Vaduz
Ik vind het geen probleem om het voor de rest bij te houden hoor.
2 down, 2 to go.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens zijn Ambrosius, borisz, Cavalier1 en wimderon allemaal nog kanshebbers voor de Masters, maar PietjePuk007 heeft aan het behalen van dag 6 genoeg om ze allemaal achter zich te laten...
Je hebt geluk dat ik zat te slapen tijdens de slams, anders had je je geen zorgen meer hoeven maken om de Mastersquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 down, 3 to go.
Waar is cavalier1 in de lijst, doet ie dit toernooi niet mee?
Hij doet al meerdere toernooien achtereen niet mee, anders had hij het easy gehaald volgens mij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 down, 3 to go.
Waar is cavalier1 in de lijst, doet ie dit toernooi niet mee?
Lopez heeft naar je geluisterdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:42 schreef RayMania het volgende:
Dag 2: Soderling.
Eerst moet Lopez nog winnen.
Die staat al 6-3 voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:39 schreef dekouwe het volgende:
Dag 2: Soderling
Vergeet Nalbandian niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
erkel is de enige die gamedag 2 niet overleefd heeft.
Z'n broer dubbelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer gaat die murray zijn enkelspel spelen dan?
Hij is nu aan het dubbelen, en ik had hem voor vandaag gekozen.
Wat gebeurd er nu met mijn pick?
Waar heb je het nou weer over? Wat maakt het uit dat hij aan het dubbelen zou zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer gaat die murray zijn enkelspel spelen dan?
Hij is nu aan het dubbelen, en ik had hem voor vandaag gekozen.
Wat gebeurd er nu met mijn pick?
jonguh ik heb murray als pick voor vandaag. maar hij speelt nu zijn dubbelspel. Of wil je confirmen dat hij zijn volgende wedstrijd ook vandaag gaat spelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over? Wat maakt het uit dat hij aan het dubbelen zou zijn?
Nog 4 dagen en de grote jongens zitten er nog in.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:42 schreef Tim86 het volgende:
De meeste stalen ballen zijn ingezet in eerdere rondes zie ik alweer
Volgens mij kan Vaduz de Masters nog missen, maar makkelijk is het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:13 schreef XL het volgende:
Pietje en Wim knokken nog om de Masters toch?
Beiden Murray... daar zie ik toch de toernooiwinnaar in...
Ik moet de punten van dag 6 hebben om zeker te zijn. Aan de 75 van dag 5 heb ik niet genoeg. (inderdaad, mits Wim uitspeelt)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij kan Vaduz de Masters nog missen, maar makkelijk is het niet.
Als Wimderon Vaduz nog voorbij wil gaan moet hij het toernooi iig uitspelen, maar dan mag Vaduz dag 5 niet overleven.
Ook pietje kan nog uiteraard nog boven vaduz eindigen.
Met die 75 punten ga je het volgens net redden ongeacht de prestaties van Wim.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet de punten van dag 6 hebben om zeker te zijn. Aan de 75 van dag 5 heb ik niet genoeg. (inderdaad, mits Wim uitspeelt)
Klopt, ik had m'n eigen verdiensten niet meegenomen. Dom. Nu Djook op verliezen staat wordt het nog closer. Dan nog moet wim uitspelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Met die 75 punten ga je het volgens net redden ongeacht de prestaties van Wim.
Vaduz: 1159+75 = 1234
Wimderon: 1056+175 = 1231
Hij kan dan dus niet meer boven je komen.
quote:
Bij pick 6 zit jij dan goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Knijn out, als die krullenbol wint wordt 't rekenen geblazen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Het programma voor morgen is er.
14.00 uur
Nalbandian-Murray
Nadal-Berdych/Davydenko
19.45 uur
Blake-Federer
Roddick-Tsonga
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
En het ligt nu in de handen van Wim zelf! Spannend tot het laatste moment, dit spel
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:38 schreef XL het volgende:
Degene met Blake mag Blake laten staan.
De fed's mogen kiezen, als ze dat nog kunnen. Maar niet voor Blake
quote:
Ik twijfel nog om Nadal te nemen.. Als keuze dan hequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om Nadal te nemen.. Als keuze dan he
Ik moet wel. Als ik vandaag voor Roddick kies, en hij wint. Dan moet ik morgen voor Blake kiezen. (aangezien ik Nalby al heb gekozen en ik hem van Nadal zie winnen) En Blake zie ik niet winnen van Roddick. Dus moet ik nu wel voor Nadal gaan om zover mogelijk te komen.quote:
Pussy.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet wel. Als ik vandaag voor Roddick kies, en hij wint. Dan moet ik morgen voor Blake kiezen. (aangezien ik Nalby al heb gekozen en ik hem van Nadal zie winnen) En Blake zie ik niet winnen van Roddick. Dus moet ik nu wel voor Nadal gaan om zover mogelijk te komen.
Hoezo niet? Als Tsonga vandaag wint, heb je voor morgen Davydenko of Nadal en als Blake dan wint van Tsonga, kan je hem in de finale zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:11 schreef wimderon het volgende:
Lekker hoor Fedje, uitspelen gaat niet meer lukken nu![]()
Masters
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Dag 5: Blake
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als Tsonga vandaag wint, heb je voor morgen Davydenko of Nadal en als Blake dan wint van Tsonga, kan je hem in de finale zetten![]()
Je zou eventueel morgen Blake kunnen kiezen en dan op de laatste dag de winnaar Nadal of Davydenko als die van Nalbandian weten te winnen. Opties te over. Of ik zie iets over het hoofd.
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 6: Winnaar van Federer - Blake
(indien ik dag 5 overleef)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef Adothehague het volgende:
Waarom ben ik uit het spel gegooit?
Heeft Murray soms verloren?
Je hebt niet meer gekozen na Murray.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:27 schreef Adothehague het volgende:
Waarom ben ik uit het spel gegooit?
Heeft Murray soms verloren?
Laat maar jonge, dit is een kk spel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]![]()
Volgens mij snap je de regels nog steeds niet.
Flikker toch op, kutkneus. Bij deze verzoek ik om Adothehague te schrappen uit het klassement.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat maar jonge, dit is een kk spel.
Ik word er voor niks uitgegooit.
Ik word niet eens gepmt om mijn keuze bekend te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Flikker toch op, kutkneus. Bij deze verzoek ik om Adothehague te schrappen uit het klassement.
We kunnen niet met iedereen rekening houden die een verstandelijke handicap heeft. Gelukkig kunnen de meeste mensen nog wel het onderscheid maken tussen de J en de A.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik word niet eens gepmt om mijn keuze bekend te maken.
Bovendien koos ik Murray die volgens JULLIE schema eergister zal spelen maar hij heeft nooit gespeelt.
Dus kk zelf op kneusje.
Kun je 't voor de zekerheid niet nog een keertje uitleggen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
We kunnen niet met iedereen rekening houden die een verstandelijke handicap heeft. Gelukkig kunnen de meeste mensen nog wel het onderscheid maken tussen de J en de A.
De J wordt gekenmerkt door een lang, recht stokje, met aan het eind een halve cirkel die naar links afbuigt. De A bestaat alleen uit rechte lijnen, waaronder twee stokjes die tegen elkaar aan leunen. Ze worden gedeeltelijk uit elkaar gehouden door een dwarsliggend streepje, op ongeveer eenderde van de hoogte van de rechte stokjes (van onderaf bezien).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kun je 't voor de zekerheid niet nog een keertje uitleggen?
Jij bent sowieso zeker, als ik dag 6 overleef ben ik Piet voorbij, maar wie dat voor mij moet gaan doen zie ik niet echtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
En het is wel een jammerlijk einde Wim, het komt me wel verdomde goed uit. (de Blake en dan Davy combinatie zou wel heel verrassend zijn)
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
groenen: Ancic, Kohlschreiber, Murray, Davydenko, Tsonga
Vector_SLD: Cilic, Soderling, Davydenko, Murray, Blake
wimderon: Cilic, Monfils, Nalbandian, Murray, Tsonga
XL: Ancic, Monfils, Cilic, Federer, Tsonga
OUT
Dag 1:
Borisz: Nieminen
BVO: Nieminen
Colplay: Safin
dndiek: Safin
intel: Nieminen
kleinzusje: Safin
Miss_S: Baghdatis
Szura: Karlovic
The_BoezelaaR: Nieminen
TheVulture: Mathieu
VegaKip: Karlovic
Dag 2:
erkel: Cilic, Troicki
Nalbandian: Bolelli, Troicki
Dag 3:
---
Dag 4:
Adothehague: Querrey, Kohlschreiber, Murray
Chriz2k: Cilic, Soderling, Nadal, Kohlschreiber
danusz1986: Cilic, Soderling, Berdych, Kohlschreiber
norich: Lopez, Soderling, Murray, Kohlschreiber
sporttv: Cilic, Soderling, Murray, Kohlschreiber
Tim86: Cilic, Soderling, Berdych, Kohlschreiber
Vaduz: Cilic, Soderling, Nadal, Djokovic
VerdwaasdeVogel: Querrey, Monfils, Cilic, Kohlschreiber
Dag 5:
Ambrosius: Ancic, Soderling, Cilic, Federer, Roddick
APK: Berdych, Soderling, Cilic, Murray, Nadal
Appeltjesmoes: Lopez, Del Potro, Davydenko, Roddick, Nadal
Bos81: Berdych, Monfils, Tsonga, Davydenko, Roddick
Bruce117: Cilic, Soderling, Nalbandian, Davydenko, Roddick
dekouwe: Lopez, Monfils, Cilic, Federer, Roddick
Joris33: Berdych, Stepanek, Cilic, Davydenko, Nadal
PietjePuk007: Cilic, Soderling, Nalbandian, Murray, Nadal
RayMania: Lopez, Soderling, Cilic, Davydenko, Roddick
stefan92: Lopez, Soderling, Cilic, Murray, Roddick
TheGeneral: Cilic, Soderling, Nalbandian, Murray, Nadal
Timm-E: Andreev, Monfils, Tsonga, Davydenko, Murray
Laat dus maar zittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 6: Winnaar van Federer - Blake
(indien ik dag 5 overleef)
* Bruce117 doet eenquote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Even eenvanwege het bereiken van de Masters.
En gelukkig moet ik je daar af en toe bij helpen. dus het zat wel goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 02:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsk. Jullie doen net alsof dit niet volledig vanzelfsprekend was. Voor mij was dat sowieso wel zo, want ik hou de stand bij.
Uiteraard. Ik wacht even de beslissing af. Zowel hier als in het echt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ligt er al een Master-plan klaar XL?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Even eenvanwege het bereiken van de Masters.
Je hebt lef mij naast Nadal te plaatsen...quote:Op zondag 2 november 2008 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De indeling voor de Masters Cup:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hé, jij wordt eerstequote:Op zondag 2 november 2008 19:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt lef mij naast Nadal te plaatsen...
De Australian Open in januari.quote:Op zondag 2 november 2008 18:28 schreef Sporttv het volgende:
2 plaatsen gestegen wat is het volgende toernooi?
Ik zat verkeerd te denken. Ik dacht dat we 500 pnt per mastertoernooi verdeelden.... maar dat doen we helemaal nietquote:Op zondag 2 november 2008 20:08 schreef TheGeneral het volgende:
125 punten per goed voorspelde partij![]()
Dat is wel heel erg veel. Dus de voorsprong die je opbouwd tijdens de gewone toernooien heb je eigenlijk niks aan..
Normaal is het 175 punten als je 7 dagen overleefd, en nu krijg je al 125 punten als je 1 partij goed voorspeld...
En nu moet ik met Nadal spelen waarvan ik niet weet of hij wel of niet fit is? Dat is ook niet makkelijk voorspellen..
Kutorganisatiequote:Op zondag 2 november 2008 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zat verkeerd te denken. Ik dacht dat we 500 pnt per mastertoernooi verdeelden.... maar dat doen we helemaal niet
Ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 2 november 2008 20:04 schreef XL het volgende:
Elke speelronde speel je tegen de user die hoort bij speler waar jou speler tegen speelt (zie intel's overzicht).
Dat wordt wel duidelijk als de groepen en lotingen van de echte masters bekend zijn.quote:
intel, misschien kun je die kotsfoto van Murray naast jouw user-icon zetten....quote:
Elke foto met Murray is een kotsfoto.quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef XL het volgende:
[..]
intel, misschien kun je die kotsfoto van Murray naast jouw user-icon zetten....
Je bent alleen voor loting aan de speler gekoppeld he. Zodat ik de loting niet kan beinvloeden. Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgenquote:Op zondag 2 november 2008 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
We moeten normaal toch ook gewoon elke dag voorspellen. Nu kun je toch gewoon elke dag alle partijen die er zijn voorspellen.. En voor goede een aantal punten krijgen.
Nu moet je met iemand tegen iemand spelen ofzo![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ligt aan je presteren Bruce, zo snel is ze niet tevreden.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgen
Niemand heeft meer iets met Nadal te maken aangezien hij heeft afgezegdquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent alleen voor loting aan de speler gekoppeld he. Zodat ik de loting niet kan beinvloeden. Verder heb je niks met Nadal te maken, maak je geen zorgen
Meisjes houden van jongens met lang haarquote:Op zondag 2 november 2008 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De indeling voor de Masters Cup:
En dat ik erin kom met Simon?quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit houdt dus in dat TheGeneral er uit ligt?
Nu heb je Roddickquote:Op maandag 3 november 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meisjes houden van jongens met lang haarbedankt
Nu even de rest van de regels lezen
quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit houdt dus in dat TheGeneral er uit ligt?
Hier heeft ie net te horen gekregen dat hij nu aan je gekoppeld is:quote:Op maandag 3 november 2008 19:04 schreef APK het volgende:
Bugger, dan krijg ik Murray.
Dat Tsjernobyl-hoofd bij Intel verzacht het leed natuurlijk wel enigszins.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier heeft ie net te horen gekregen dat hij nu aan je gekoppeld is:
[ afbeelding ]
en dan zo'n reactie
Waaromquote:Op woensdag 5 november 2008 17:12 schreef Adothehague het volgende:
Dat schema ziet er goed uit.
Ambrosius![]()
![]()
Als ik XL goed begrijp, krijg je in totaal 1 punt per gewonnen wedstrijd. Dus als jij in de eerste ronde bijvoorbeeld 3 wedstrijden goed voorspelt en TheGeneral maar 2, dan krijg jij in totaal één winstpunt en TheGeneral niets. Wat de onderlinge punten zijn voor de juiste winnaar en het juiste aantal sets, is me nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel punten krijg je bij welk scenario? Winnaar goed 1, sets goed 2, zoiets?
Ziet er erg gaaf uit met die UI's!
Omdat ik je lief vind en je werk als moderator erg waardeer. Ik wist niet hoe ik je dat duidelijk kon maken want ik zag er geen topic voor.quote:
Ja, dat lijkt me handiger inderdaad. Dan lijkt het me ook handiger als iemand anders die verzameltquote:Op woensdag 5 november 2008 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het geen PM werk, die voorspellingen?
Je hebt nou wel genoeg uitgerust inderdaadquote:
Ik snap die verborgen boodschappen toch niet, dat weet jequote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wilde gewoon even gedag zeggen, intel. Snap dat dan.
Nou, ik had dat dus eerst zo staan, maar toen zei Bruce117 dat dat niet klopte. En daar zag ik toen de logica wel van in, maar ik kan nu niet meer bedenken waarom ik het eerst anders had.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel, hoor ik niet met Tsonga te spelen door het afvallen van Nadal?
Sowieso stoer hoor, dat schema.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:58 schreef Nalbandian het volgende:
Tof schema Intel....jammer dat ik niet meer mag meedoen...![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik je lief vind en je werk als moderator erg waardeer. Ik wist niet hoe ik je dat duidelijk kon maken want ik zag er geen topic voor.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef APK het volgende:
Ik moet mij helaas wegens een blessure terugtrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Niet heel praktisch inderdaad, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef APK het volgende:
En sorry Ifpuffidfidellity dat je het schema moet veranderen.
Als het enkel om het verzamelen en plaatsen gaat, wil ik me wel aanbieden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet heel praktisch inderdaad, maar maakt niet uit
De nieuwe versie staat online, iedereen heeft ook nieuwe tegenstanders.
Er is alleen nog geen vrijwilliger die alle voorspellingen wil verzamelen via PM en hier wil plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |